Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 50
  • Item
    Організація обліку та внутрішнього контролю розрахункових операцій в бюджетних установах
    (ЦНТУ, 2022-12-27) Собчишина, Яна Георгіївна; Sobchyshyna, Yana
    У першому розділі досліджено економічну сутність та зміст поняття «розрахункові операції», висвітлено особливості їх провадження в бюджетних установах, наведено порядок організації та методики обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та розкрито особливості здійснення їх внутрішнього контролю. В другому розділі розглядаються прикладні аспекти обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та висітлюється порядок проведення внутрішнього контролю таких операцій на матеріалах ЦДПУ ім. В. Винниченка, а також висваітлюються організаційні та фінансово-економічні особливості діяльності досліджуваної установи. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосокналення обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та заходи, які дозволять модернізувати систему внутрішнього контролю розрахункових операцій. In the first chapter, the economic essence and meaning of the concept of "settlement operations" are investigated, the peculiarities of their implementation in budget institutions are highlighted, the order of organization and accounting methods of settlement operations in budget institutions are given, and the peculiarities of their internal control are revealed. In the second section, the applied aspects of the accounting of settlement transactions in budgetary institutions are considered, and the procedure for conducting internal control of such transactions based on the materials of the Central State Educational and Scientific Research Institute named after V. Vinnichenko, as well as the organizational and financial and economic features of the activity of the institution under study are investigated. The third section contains recommendations aimed at improving the accounting of settlement operations in budget institutions and measures that will allow to modernize the system of internal control of settlement operations.
  • Item
    Організація обліку та фінансової звітності закладів охорони здоров'я - комунальних некомерційних підприємств
    (ЦНТУ, 2022-12-27) Доронін, Володимир Гаррійович; Doronin, Volodymyr
    В першому розділі розкрито теоретичні засади організації обліку та фінансової звітності в закладах охорони здоров’я – комунальних некомерційних підприємства, особливості діяльності закладів сфери охорони здоров’я як галузі соціальної сфери, становлення та розвиток бюджетного обліку та фінансової звітності закладів охорони здоров’я як бюджетних закладів, правила організації обліку та звітності закладів охорони здоров’я як комунальних некомерційних підприємств – малих підприємств. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику комунального некомерційного підприємства «Петрівська центральна лікарня», результати дослідження порядку організації обліку та звітності в лікарні та методики складання фінансової звітності. В третьому розділі висвітлено шляхи удосконалення порядку організації та фінансової звітності в закладах охорони здоров’я – комунальних некомерційних підприємства, напрями використання фінансової звітності закладу охорони здоров’я – комунального некомерційного підприємства для фінансового планування, проблеми впровадження вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності щодо комплекту фінансової звітності для малих та середніх підприємств. In the first chapter, the theoretical principles of the organization of accounting and financial reporting in health care institutions - communal non commercial enterprises, the peculiarities of the activities of health care institutions as a branch of the social sphere, the formation and development of budget accounting and financial reporting of health care institutions as budgetary institutions, rules for the organization of accounting and reporting of health care institutions as communal non-commercial enterprises - small enterprises. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the communal non-profit enterprise "Petrivska Central Hospital", the results of the study of the order of organization of accounting and reporting in the hospital and the methodology of financial reporting. In the third section, the ways of improving the order of organization and financial reporting in health care institutions - communal non-profit enterprises, the directions of using financial reporting of health care institutions - communal non-profit enterprises for financial planning, problems of implementing the requirements of the International Financial Reporting Standards regarding the set of financial statements are highlighted for small and medium enterprises.
  • Item
    Використання потенціалу фінансової та бюджетної звітності для аналізу діяльності селищних рад
    (ЦНТУ, 2022-12-25) Яценко, Юлія Вікторівна; Yatsenko, Yuliia
    В першому розділі розкрито характеристику та особливості діяльності селищних рад та інших об’єднаних територіальних громад, сутність та призначення звітності, яку подають об’єднані територіальні громади, склад та зміст її основних компонентів; основні принципи та підходи до економічного аналізу діяльності об’єднаних територіальних громад. В другому розділі представлено організаційну характеристику Петрівської селищної ради, висвітлено порядок складання балансу, звіту про фінансові результати та інших компонентів фінансової та бюджетної звітності, визначено напрями удосконалення формування їх окремих показників для підвищення інформативності звітності. В третьому розділі розкрито організаційні та методичні засади аналізу діяльності Петрівської селищної ради з використанням даних звітності, зокрема: проаналізовано формування та виконання доходної частини сільського бюджету, порядок фінансування видатків, представлено результати прогнозного аналізу доходів та видатків сільського бюджету, запропоновано пріоритетні напрямки розвитку діяльності об’єднаних територіальних громад за результатами аналізу. The first chapter reveals the characteristics and peculiarities of the activity of village councils and other united territorial communities, the essence and purpose of the reporting submitted by united territorial communities, the composition and content of its main components; basic principles and approaches to the economic analysis of the activities of amalgamated hromadas. In the second chapter, the organizational characteristics of the Petrivka settlement council are presented, the procedure for drawing up the balance sheet, the report on financial results and other components of financial and budget reporting is highlighted, and directions for improving the formation of their individual indicators to increase the informativeness of reporting are defined. In the third section, the organizational and methodological principles of the analysis of the activity of the Petrivka settlement council using reporting data are revealed, in particular: the formation and implementation of the revenue part of the village budget, the procedure for financing expenses, the results of the forecast analysis of the income and expenses of the village budget are presented, priority directions for the development of the activity of amalgamated hromadas according to the results of the analysis.
  • Item
    Оподаткування підприємницької діяльності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку
    (ЦНТУ, 2023-05-23) Шевчук, Віталій Віталійович; Shevchuck, Vitaliy
    В першому розділі «Теоретичні засади оподаткування підприємницької діяльності в Україні» проаналізовано економічну сутність поняття «оподаткування», проведено аналіз систем оподаткування підприємницької діяльності, визначено їх недоліки та переваги, досліджено методичні підходи, що застосовуються при виборі системи оподаткування. В другому розділі «Сучасний стан оподаткування підприємницької діяльності в умовах застосування загальної системи оподаткування: оцінка наявних переваг та недоліків» досліджено порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, встановлено порядок визначення розміру податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, розкрито механізм розблокування податкових накладних, за якими зупинена реєстрація у єдиному реєстрі податкових накладних, зазначено порядок формування об’єкта оподаткування податку на прибуток. В третьому розділі «Напрями удосконалення оподаткування підприємницької діяльності з урахуванням зарубіжного досвіду» розкрито зарубіжний досвід країн Європейського Союзу у сфері оподаткування, проаналізовано міжнародний досвід запобігання зловживанням при застосуванні спрощеної системи оподаткування, визначено перспективи удосконалення адміністрування податку на прибуток. In the first chapter, «Theoretical principles of business taxation in Ukraine», the economic essence of the «taxation» concept was analyzed, the analysis of business taxation systems was provided, their disadvantages and advantages were determined, and the methodological approaches used when choosing a taxation system were studied. In the second chapter «The current state of business taxation under the conditions of application of the general taxation system: assessment of existing advantages and disadvantages» the procedure for electronic administration of value added tax was studied, the method for determining the amount of value added tax payable to the budget is specified, the mechanism for unblocking tax invoices for which registration in the unified register of tax invoices has been stopped, the procedure for forming the object of income tax taxation was specified. In the third chapter «Directions for improving the taxation of business activities on the base of foreign experience» the foreign experience of the European Union countries in the field of taxation was revealed, the international experience of preventing misuse in the use of a simplified taxation system was analyzed, and the prospects for improving the income tax administration were determined.
  • Item
    Особливості оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств та їх вплив на розвиток аграрного сектора національної економіки
    (ЦНТУ, 2023-05-23) Фефелов, Олег Володимирович; Fefelov, Oleg
    У першому розділі «Теоретико - методичні засади оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств в контексті реалізації державної політики підтримки і розвитку аграрного сектора економіки» досліджено механізм формування та реалізації державної політики регулювання і підтримки сільськогосподарських підприємств, висвітлено особливості оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств та їх місце в системі чинників державної політики регулювання і розвитку аграрного сектора національної економіки, вивчено діючий порядок справляння податків і зборів із сільськогосподарських підприємств в Україні. В другому розділі «Особливості оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств та їх вплив на розвиток аграрного сектора національної економіки на матеріалах ФГ «Фефелов» надано організаційно економічну характеристику досліджуваному господарству, охарактеризовано порядок застосування спрощеної системи оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств та здійснено оцінку його ефективності, розкрито порядок справляння інших податків і зборів із сільськогосподарських підприємств – платників єдиного податку 4-ї групи на матеріалах ФГ «Фефелов». Третій розділ «Напрями удосконалення механізму оподаткування сільськогосподарських підприємств, спрямовані на забезпечення розвитку аграрного сектора національної економіки» містить рекомендації щодо пріоритетних напрямків удосконалення системи оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств, а також підходи щодо розробки методики аналізу і управління податковими платежами на сільськогосподарських підприємствах й порядок її застосування. In the first chapter "Theoretical and methodological principles of taxation of agricultural enterprises in the context of implementation of the state policy of support and development of the agrarian sector of the economy" the mechanism of formation and implementation of the state policy of regulation and support of agricultural enterprises is investigated, the peculiarities of taxation of agricultural enterprises and their place in the system of state factors are highlighted policy of regulation and development of the agrarian sector of the national economy, the current procedure for the administration of taxes and fees from agricultural enterprises in Ukraine was studied. In the second chapter, "Peculiarities of taxation of agricultural enterprises and their impact on the development of the agricultural sector of the national economy, the organizational and economic characteristics of the farm under study were provided, the procedure for applying the simplified system of taxation of agricultural enterprises was characterized, and its effectiveness was evaluated, the procedure for dealing with other taxes and fees from agricultural enterprises - payers of the single tax of the 4th group on the materials of FG Fefelov. The third section "Directions for improving the mechanism of taxation of agricultural enterprises aimed at ensuring the development of the agrarian sector of the national economy" contains recommendations on priority directions for improving the system of taxation of agricultural enterprises, as well as approaches to the development of a methodology for the analysis and management of tax payments at agricultural enterprises and the procedure for its application.
  • Item
    Контроль розрахункових операцій та організація його обліково-інформаційного забезпечення
    (ЦНТУ, 2023-05-23) Гредякін, Олександр Миколайович; Hredyakin, Oleksandr
    У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого та апробацію результатів дослідження. Перший розділ містить економічну та юридичну сутність розрахункових операцій, а також класифікацію їх видів; теоретичний зміст розрахункових операцій як об’єкту обліково-інформаційного забезпечення та контролю; порядок здійснення контролю та організації його обліково-інформаційного забезпечення. У другому розділі описано організаційно-економічну характеристику та особливості обліку заборгованості на ТОВ ВКЦ «ОЛЕУМ» та здійснено контроль розрахункових операцій на досліджуваному підприємстві. Третій розділ присвячено рекомендаціям із покращення контролю та організації його обліково-інформаційного забезпечення при здійсненні розрахункових операцій та шляхам удосконалення розрахунково-платіжної дисципліни на підприємствах України. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the work, the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of the research results. The first section contains the economic and legal essence of settlement operations, as well as the classification of their types; theoretical content of settlement operations as an object of accounting and information support and control; the procedure for control and organization of its accounting and information support. The second chapter describes the organizational and economic characteristics and features of debt accounting at VKC "OLEUM" LLC, and control of settlement operations at the investigated enterprise was carried out. The third section is devoted to recommendations for improving control and organization of its accounting and information support during settlement operations and ways to improve settlement and payment discipline at Ukrainian enterprises. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.
  • Item
    Особливості обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування.
    (ЦНТУ, 2022-12) Дишловий, Володимир Володимирович; Dyshlovy, Volodymyr
    У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження У першому розділі висвітлено теоретичні засади обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування, зокрема: економічний зміст, форми та види оплати праці, а також особливості нарахування заробітної плати працівникам територіальних громад. Другий розділ містить практичні засади нарахування заробітної плати в Компаніївській селищній раді, а також особливості обліку та контролю розрахунків з оплати праці. У третьому розділі представлено пропозиції з удосконалення обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування та рекомендації з покращення організації праці та її оплати. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the work, the relevance, purpose, tasks, subject, object, research methods and structure of the final qualification work are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research is presented. The first chapter highlights the theoretical principles of accounting and control of payroll calculations in local self-government bodies, in particular: economic content, forms and types of remuneration, as well as peculiarities of calculating wages for employees of territorial communities. The second section contains the practical principles of payroll calculation, as well as features of accounting and control of payroll calculations Kompaniyevskaya selishchna rada. The third section presents proposals for improving the accounting and control of labor payment calculations in local self-government bodies and recommendations for improving the organization of labor and its payment. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.
  • Item
    Організація і методика обліку запасів на підприємствах переробної промисловості.
    (ЦНТУ, 2022-12) Гончаренко, Юлія Валеріївна; Honcharenko, Julia
    У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить теоретичні засади організації і методики обліку запасів. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «Креонт» та описано практику обліку надходження, руху і вибуття запасів на досліджуваному підприємстві переробної промисловості. Третій розділ присвячено пропозиціям з удосконалення організації і методики обліку запасів на підприємствах переробної промисловості. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the paper, the relevance, purpose, task, subject, object, research methods and structure of the graduation thesis are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results are presented. The first section contains the theoretical foundations of the organization and inventory accounting methods. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "Creont" LLC are given and the practice of accounting for the receipt, movement and disposal of stocks at the researched enterprise of the processing industry is described. The third section is devoted to proposals for improving the organization and methods of inventory accounting at enterprises of the processing industry. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.
  • Item
    Облікове забезпечення та контроль розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість
    (ЦНТУ, 2022-12) Базанова, Катерина Андріївна; Bazanova, Kateryna
    У вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, представлено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено економічний зміст, історію впровадження ПДВ та його роль у надходженнях до Державного бюджету України, а також теоретичні засади облікового забезпечення і контролю розрахунків з бюджетом за ПДВ. Другий розділ присвячено практичним аспектам обліку і контролю нарахування та сплати податку на додану вартість на ТОВ «ВКЦ ОЛЕУМ». Третій розділ містить рекомендації з покращення облікового забезпечення та контролю порядку нарахування і сплати ПДВ, а також напрямки вдосконалення порядку адміністрування податку на додану вартість. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження.The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the goal, task, object and subject of the research, presents the scientific and practical significance, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. The first chapter provides the economic content, the history of the introduction of VAT and its role in revenues to the State Budget of Ukraine, as well as the theoretical principles of accounting support and control of settlements with the VAT budget. The second section is devoted to the practical aspects of accounting and control of the calculation and payment of value added tax for OLEUM LLC. The third section contains recommendations for improving accounting support and control of the procedure for calculating and paying VAT, as well as directions for improving the procedure for the administration of value added tax. Conclusions to the work summarize the obtained research results.
  • Item
    Проблеми та перспективи розвитку методології, організації та методики обліку та контролю соціальних витрат бюджетних установ.
    (ЦНТУ, 2022-12) Ліннік, Руслан Андрійович; Linnik, Ruslan
    Випускна кваліфікаційна робота робота присвячена дослідженню сутності соціальних витрат, як об’єкту обліку у бюджетній сфері, визначенню впливу різних облікових теорій на становлення та розвиток, методологію обліку та контролю соціальних витрат. Здійснено аналіз показників діяльності та фінансового стану Регіонального центру професійної освіти ім. О.С. Єгорова. Обґрунтовано доцільності виокремлення соціальних витрат, як об’єкту обліку бюджетних установ, та визначено напрями побудови ефективної системи їх обліку та контролю для досліджуваної установи. Обґрунтовано доцільність виокремлення у державному секторі об’єкту обліку та контролю «соціальні витрати» та запропоновано підходи до їх класифікації з метою побудови ефективної системи обліку та контролю, а саме поділ соціальних витрат на: витрати на нарахування обов’язкових платежів за ЄСВ; витрати на нарахування лікарняних; витрати на соціальне забезпечення та охорону праці. Graduation qualification work is devoted to researching the essence of social costs as an object of accounting in the budgetary sphere, determining the influence of various accounting theories on the formation and development, methodology of accounting and control of social costs. An analysis of the activity indicators and financial condition of the Regional Center of Vocational Education named after O.S. Egorov. The expediency of singling out social costs as an object of accounting of budget institutions is substantiated, and the directions of building an effective system of their accounting and control for the institution under study are determined. The expediency of singling out the object of accounting and control "social costs" in the public sector is substantiated, and approaches to their classification are proposed in order to build an effective system of accounting and control, namely, the division of social costs into: costs of calculating mandatory payments for the EES; expenses for the accrual of sick leave; expenses for social security and labor protection.
  • Item
    Проблеми та перспективи інформаційного забезпечення формування фінансових результатів некомерційних закладів охорони здоров'я
    (ЦНТУ, 2022-12) Трибой, Наталія Сергіївна; Triboy, Natalia
    В першому розділі «Нормативно–методичні засади інформаційного забезпечення формування фінансових результатів неприбуткових некомерційних підприємств у сфері охорони здоров’я» розглянуто сутність категорії фінансові результати, його ретроспективний аналіз та особливості, як об’єкту обліку у світлі трансформування бюджетних закладів у сфері охорони здоров’я в комунальні некомерційні підприємства. Досліджено нормативно - методичні особливості інформаційного забезпечення формування та використання фінансових результатів діяльності медичних некомерційних підприємств. У другому розділі «Організаційно-економічна характеристика господарської діяльності, ведення обліку та формування фінансових результатів КНП «Кіровоградський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом Кіровоградської обласної ради»» висвітлено особливості діяльності підприємства, їх вплив на формування фінансових результатів та надано критичну оцінку і визначено напрями оптимізації організації обліку на підприємстві. У третьому розділі «Сучасний стан та напрями удосконалення формування в обліку фінансових результатів та аналіз їх показників у звітності КНП «КОЦПБС КОР» досліджено сучасний стан та обґрунтовано напрями удосконалення інформаційного забезпечення управління процесом формування фінансових результатів. In the first chapter "Regulatory and methodological principles of information support for the formation of financial results of non-profit non-profit enterprises in the field of health care" the essence of the category of financial results, its retrospective analysis and features as an object of accounting in the light of the transformation of budgetary institutions in the field of health care is considered. I am in a communal non-commercial enterprise. The regulatory and methodical features of information support for the formation and use of financial results of medical non-commercial enterprises have been studied. In the second chapter "Organizational and economic characteristics of economic activity, accounting and formation of financial results of the KNP "Kirovohrad Regional Center for AIDS Prevention and Control of the Kirovohrad Regional Council"" the peculiarities of the enterprise's activities, their influence on the formation of financial results are highlighted, a critical assessment is given and directions are determined optimization of accounting organization at the enterprise. In the third chapter "Current state and directions for improving the formation in the accounting of financial results and analysis of their indicators in the reporting of KNP "KOCPBS KOR" the current state is investigated and the directions for improving the information management of the process of formation of financial results are substantiated.
  • Item
    Інформаційне забезпечення обліку і контролю запасів у закладах охорони здоров’я
    (ЦНТУ, 2022-12) Таран, Катерина Василівна; Taran, Kateryna
    В першому розділі «Теоретичні основи інформаційно-аналітичного забезпечення управління запасами у закладах охорони здоров’я» розглянуто особливості та інформаційне забезпечення управління фінансово – господарської діяльності закладів охорони здоров’я та особливості запасів таких установ, визначена їх оцінка та класифікація в системі обліку. У другому розділі «Організаційні особливості діяльності комунального некомерційного підприємства «Кіровоградський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом Кіровоградської обласної ради»» висвітлено особливості діяльності досліджуваного підприємства та особливості організації та ведення обліку на ньому. У третьому розділі «Сучасний стан та напрями удосконалення організації та методики обліку та контролю запасів КНП «КОЦПБС КОР»» досліджено сучасний стан та обґрунтовано напрями удосконалення інформаційного забезпечення обліку та контролю запасів на досліджуваному підприємстві. In the first chapter "Theoretical foundations of information and analytical support for stock management in health care institutions" the peculiarities and information support of the management of financial and economic activities of health care institutions and the features of stocks of such institutions are considered, their assessment and classification in the accounting system is determined. In the second chapter "Organizational features of the activity of the communal non-profit enterprise "Kirovohrad Regional Center for AIDS Prevention and Control of the Kirovohrad Regional Council"" the features of the activity of the investigated enterprise and the peculiarities of its organization and record-keeping are highlighted. In the third chapter "Current state and directions for improvement of the organization and methods of accounting and control of stocks of KNP "KOTSPBS KOR"" the current state is investigated and the directions of improvement of information support for accounting and control of stocks at the investigated enterprise are substantiated.
  • Item
    Організація обліку та звітності об’єднаних територіальних громад
    (ЦНТУ, 2022-12) Шевела, Олександр Олександрович; Shevela, Oleksandr
    В першому розділі «Теоретичні засади організації обліку та звітності об’єднаних територіальних громад» розкрито особливості діяльності органів місцевого самоврядування в Україні, зокрема сільських рад; сутність та роз-виток обліку в об’єднаних територіальних громадах; принципи складання зві-тність об’єднаних територіальних громад. В другому розділі «Дослідження організації обліку в Суботцівській сільській раді» представлено структуру та функції Суботцівської сільської ради; оцінено порядок організації роботи від-ділу бухгалтерського обліку та звітності в Суботцівській сільській раді; розк-рито основні положення облікової політики Суботцівської сільської ради та надано пропозиції щодо її удосконалення; досліджено порядок організації об-ліку діяльності Суботцівської сільської ради. В третьому розділі «Досліджен-ня порядку формування та подання звітності в Суботцівській сільській раді» представлено порядок організації формування та подання бюджетної та фі-нансової звітності в Суботцівській сільській раді; запропоновані напрями роз-витку звітності об’єднаних територіальних громад. The first chapter reveals the peculiarities of the activities of local self-government bodies in Ukraine, in particular village councils; the essence and de-velopment of accounting in united territorial communities; principles of reporting of united territorial communities. In the second chapter the structure and functions of the Subotcsivska village council are presented; the procedure for organizing the work of the accounting and reporting department in Subottsivka Village Council was assessed; the main provisions of the accounting policy of the Subottsivka Vil-lage Council were disclosed and suggestions for its improvement were provided; the order of organization of activity accounting of the Subottsiv village council was investigated. In the third chapter the procedure for the organization of the for-mation and submission of budget and financial reporting in the Subottsivka village council is presented; proposed directions for the development of reporting of unit-ed territorial communities.
  • Item
    Організація та методика обліку і аналізу основних засобів в інформаційному середовищі управління підприємством
    (ЦНТУ, 2022-12) Литвин, Дар`я Сергіївна; Lytvyn, Daria
    У першому розділі досліджено теоретико-методичні основи організації обліку і аналізу основних засобів в інформаційному середовищі управління підприємством, зокрема, висвітлено економічну сутність поняття «основні засоби», критерії визнання і класифікацію основних засобів, висвітлені теоретичні підходи щодо організації обліку основних засобів, розглянуто методи оцінки основних засобів згідно національних і міжнародних стандартів, методику аналізу забезпеченості та ефективності використання основних засобів на підприємстві. У другому розділі розглянута загальна характеристика та особливості діяльності ТОВ «КАПРО ОЙЛ», проведено аналіз основних фінансово – економічних показників його діяльності, досліджено практичні аспекти організації обліку основних засобів та здійснено аналітичне оцінювання забезпеченості підприємства основними засобами, проведено аналіз інтенсивності та ефективності їх використання, а також визначено наявні резерви підвищення ефективності використання основних засобів на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі проведено аналіз та оцінка ефективності використання основних засобів підприємства, визначено резерви підвищення ефективності використання основних засобів, а також надано пропозиції щодо вдосконалення методики аналізу основних засобів. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the organization of accounting and analysis of fixed assets in the information environment of enterprise management are explored, in particular, the economic essence of the concept of "fixed assets", criteria for recognition and classification of fixed assets are highlighted, theoretical approaches to the organization of accounting for fixed assets are highlighted, evaluation methods are considered fixed assets according to national and international standards, methods of analysis of security and efficiency of the use of fixed assets at the enterprise. In the second chapter, the general characteristics and peculiarities of the activities of LLC «KAPRO OIL» were considered, the analysis of the main financial and economic indicators of its activity was carried out, the practical aspects of the organization of fixed assets accounting were studied, and an analytical assessment of the enterprise's provision of fixed assets was carried out, an analysis of the intensity and efficiency of their use was carried out, and available reserves for improving the efficiency of the use of fixed assets at the investigated enterprise are also determined. In the third section, proposals for improving the organization of accounting for fixed assets and outlined approaches aimed at improving the methodology of analysis of fixed assets in the context of improving the quality of information support for enterprise management are provided.
  • Item
    Організація обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам комунальних некомерційних підприємств
    (ЦНТУ, 2022-12) Котляренко, Людмила Василівна; Kotlyarenko, Lyudmila
    В першому розділі «Теоретичні засади обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам» з’ясовано економічну сутність «виплат працівникам», досліджено види та форми заробітної плати, визначено нормативно-правові засади організації внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам, проведено порівняння виплат працівникам, визначено спільні та відмінні риси за міжнародними та національними стандартами бухгалтерського обліку. В другому розділі «Організація бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам В КНП «КОФПМЦ КОР»» розкрито організаційно-економічну характеристику та умови діяльності досліджуваного комунального некомерційного підприємства, проведено аналіз облікової політики досліджуваного підприємства та з’ясовано особливості організації роботи бухгалтерської служби комунального некомерційного підприємства, визначено документальне забезпечення, порядок нарахування заробітної плати та відображення її в обліку на досліджуваному підприємстві, проведено внутрішній контроль нарахування та обліку розрахунків за виплатами працівникам на досліджуваному підприємстві.В третьому розділі «Напрямки удосконалення обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам» узагальнено світовий досвід обліку розрахунків за виплатами працівникам, запропоновані напрямки удосконалення обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам комунальних некомерційних підприємств. In the first chapter "Theoretical principles of accounting and internal control of calculations for employee benefits", the economic essence of the category of employee benefits was clarified. Types and forms of wages have been studied. The regulatory and legal principles of the organization of internal control of payments to employees were determined. A comparative analysis of the formation and accounting of employee benefits according to international and national accounting standards was carried out. In the second chapter, "Organization of accounting and internal control of payments to employees in KNP "KOFPMC KOR", the organizational and economic characteristics and conditions of operation of the investigated communal non-commercial enterprise were disclosed. An analysis of the accounting policy of the enterprise under study was carried out. The peculiarities of the organization of the accounting service of a communal non-commercial enterprise were clarified. Documentary support, the procedure for calculation of wages and its display in accounting at the investigated enterprise are determined. Internal control of accrual and accounting of payments to employees at the investigated enterprise was carried out. In the third chapter, "Directions for improving accounting and internal control of payments to employees," the global experience of accounting for payments to employees was summarized. Directions for improving accounting and internal control of payments to employees of communal non-commercial enterprises were developed and proposed.
  • Item
    Особливості обліку та внутрішнього контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств.
    (ЦНТУ, 2022-12) Малишко, Інна Ігорівна; Malyshko, Inna
    Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, розкрито мету його проведення, завдання, вирішення яких сприяє її досягненню, розкрито предмет і об’єкт дослідження, зазначено методи дослідження, визначено елементи наукової новизни одержаних результатів та їх практичне значення, наведено структуру магістерської роботи. Перший розділ присвячений дослідженню теоретико - методичних засад організації і методики обліку та внутрішнього контролю розрахунків з оплати праці. У другому розділі проаналізовано організаційно - економічні особливості діяльності та досліджено організаційно - економічні особливості діяльності фермерського господарства «Козак»; проаналізовано стан обліку та внутрішнього контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом на матеріалах господаства, що досліджується. Третій розділ присвячений розробці напрямів оптимізації обліку та внутрішнього контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств. У висновку підведено підсумки дослідження та узагальнено отримані результати. The master's thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, and a list of used sources. In the introduction, the relevance of the research topic is substantiated, the purpose of its implementation, tasks, the solution of which contributes to its achievement, the subject and object of the research are disclosed, the research methods are indicated, the elements of scientific novelty of the obtained results and their practical significance are determined, and the structure of the master's thesis is given. The first chapter is dedicated to the study of the theoretical and methodological foundations of the organization and the methodology of accounting and internal control of payroll calculations. In the second chapter, the organizational and economic features of the activity were analyzed and the organizational and economic features of the Kozak farm were investigated; the state of accounting and internal control of payroll calculations with personnel was analyzed based on the materials of the farm under investigation. The third section is devoted to the development of directions for optimization of accounting and internal control of payroll calculations with the personnel of agricultural enterprises. The conclusion summarizes the results of the study and summarizes the obtained results.
  • Item
    Формування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу.
    (ЦНТУ, 2022-12) Личман, Ірина Вікторівна; Lychman, Iryna
    У першому розділі розкривається економічна сутність поняття «заробітна плата», визначається її законодавче, нормативно-правове та договірне регулювання, висвітлюються теоретичні засади організації і методики обліку заробітної плати в сфері аграрного бізнесу, розкривається порядок оподаткування заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу в Україні. В другому розділі розглядаються практичні аспекти формування та функціонування системи інформаційного забезпечення обліку і оподаткування заробітної плати в сфері аграрного бізнесу на матеріалах ТОВ «Полтавське», надається характеристика організаційних особливостей діяльності товариства та здійснюється оцінка досягнутих показників економічного розвитку. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосконалення системи інформаційного забезпечення обліку заробітної плати працівників підприємств сфери аграрного бізнесу та підходи щодо удосконалення оподаткування доходів, отриманих у вигляді заробітної плати з урахуванням світового досвіду. In the first chapter, the economic essence of the concept of "wages" is revealed, its legislative, regulatory and contractual regulation is determined, the theoretical foundations of the organization and methods of accounting for wages in the field of agrarian business are highlighted, the procedure for taxing the wages of employees of enterprises in the field of agrarian business in Ukraine is revealed. In the second section, the practical aspects of the formation and functioning of the system of information support for accounting and taxation of wages in the field of agrarian business are considered based on the materials of LLC "Poltavske", a description of the organizational features of the company's activity is provided, and the achieved indicators of economic development are evaluated. The third section contains recommendations aimed at improving the system of information support for accounting of wages of employees of enterprises in the field of agrarian business and approaches to improving the taxation of income received in the form of wages, taking into account world experience.
  • Item
    Особливості формування фінансової звітності та використання її даних в управлінні комунальними некомерційними підприємствами – закладами охорони здоров’я
    (ЦНТУ, 2022-12) Красін, Владислав Миколайович; Krasin, Vladislav
    В першому розділі розглянуто фінансовий облік як основа формування фінансової звітності, з’ясовано використання даних фінансової звітності в управлінні. У другому - надано організаційноекономічну характеристику комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Аджамської сільської ради; з’ясовано сучасний стан формування фінансової звітності та використання її даних в управлінні досліджуваного підприємства. У третьому розділі розроблено напрями оптимізації облікового забезпечення формування фінансової звітності комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Аджамської сільської ради. In the first section, financial accounting is considered as the basis for the formation of financial statements, the use of financial statement data in management is clarified. In the second, the organizational and economic characteristics of the communal non-commercial enterprise "Center of primary medical and sanitary care" of the Ajam village council are provided; the current state of the formation of financial reporting and the use of its data in the management of the investigated enterprise is clarified. In the third section, directions for optimizing the accounting support for the formation of financial statements of the communal non-commercial enterprise "Center for primary medical and sanitary care" of the Ajam village council are developed.
  • Item
    Організація і методика обліку на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу
    (ЦНТУ, 2022-12) Капуста, Аліна Юріївна; Kapusta, Alina
    У першому розділі «Теоретичні засади організації і методики обліку на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу» викладено особливості діяльності готельних підприємств і ресторанів та їх вплив на постановку обліку, проведено аналіз нормативно-правового регулювання діяльності та обліку підприємств готельного та ресторанного бізнесу, з’ясовані теоретичні аспекти організації бухгалтерського обліку у готельному та ресторанному бізнесі. У другому розділі «Організація та методика обліку готельних послуг в Приватній фірмі «КАТАЛОНІЯ-ЦЕНТР» розкрито організаційноекономічну характеристику та умови діяльності досліджуваного підприємства готельного бізнесу, з’ясовано підходи до організації та ведення обліку в досліджуваному готелі, викладено результати дослідження особливостей організації та ведення обліку готельних послуг. У третьому розділі «Напрямки удосконалення обліку на підприємствах готельноресторанного бізнесу» запропоновано напрями удосконалення обліку готельних послуг, а саме: шляхи удосконалення процесу управління підприємствами готельно-ресторанного господарства, а також удосконалення обліку підприємств готельного бізнесу з урахуванням вимог міжнародних стандартів і стандартів Європейського союзу. In the first chapter "Theoretical principles of organization and methods of accounting at enterprises of the hotel and restaurant business" the peculiarities of the activities of hotel enterprises and restaurants and their influence on the creation of accounting are outlined, an analysis of the normative and legal regulation of the activity and accounting of enterprises of the hotel and restaurant business is carried out, theoretical aspects of the organization are clarified accounting in the hotel and restaurant business. In the second chapter "Organization and method of accounting for hotel services in the private company "CATALONIA-CENTER" the organizational and economic characteristics and conditions of operation of the investigated hotel business enterprise are revealed, the approaches to the organization and accounting in the investigated hotel are clarified, the results of the study of the peculiarities of the organization and keeping records of hotel services. In the third section "Directions for improving accounting at hotel and restaurant business enterprises", directions for improving accounting for hotel services are proposed, namely: ways to improve the management process of hotel and restaurant enterprises, as well as improving accounting for hotel business enterprises, taking into account the requirements of international standards and standards of the European Union.
  • Item
    Організація обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я
    (ЦНТУ, 2022-12) Охріменко, Артем Олександрович; Okhrimenko, Artem
    В першому розділі проаналізовано особливості діяльності, нормативне регулювання та закордонний досвід функціонування некомерційних підприємств; з’ясовано сутність, мета, завдання та функції обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я. У другому - проаналізовано організаційні особливості діяльності комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Аджамської сільської ради; проведено оцінку фінансового стану та ефективності фінансування КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Аджамської сільської ради. У третьому розділі розроблено напрями розроблено напрями оптимізації обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств та підвищення ефективності обліково-інформаційного забезпечення управління діяльністю комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Аджамської сільської ради. The first chapter analyzes the peculiarities of activity, normative regulation and foreign experience of the functioning of non-commercial enterprises; the essence, purpose, tasks and functions of accounting and information support for the management of the activities of communal non-commercial enterprises in the field of health care are clarified. In the second part, the organizational features of the activity of the communal non-commercial enterprise "Center of primary medical and sanitary care" of the Ajam village council are analyzed; an assessment of the financial condition and effectiveness of financing of the CNP "Center of primary medical and sanitary care" of the Ajam village council was carried out. In the third section, the directions for optimizing the accounting and information support for the management of the activities of communal non-commercial enterprises and improving the efficiency of the accounting and information support for the management of the activities of the communal non-commercial enterprise "Center for primary medical and sanitary care" of the Ajam village council were developed.