Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11447
Browse
14 results
Search Results
Item type:Item, Обліково-аналітичне забезпечення та внутрішній контроль операцій із запасами: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-01-17) Хлистун, Тетяна Павлівна; Khlystun, TetianaПерший розділ розкриває економічний зміст, необхідність створення суб’єктами підприємництва та класифікацію запасів; теоретичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами; мету, завдання та основні напрямки внутрішнього контролю операцій із запасами. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ХІРТА», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення та внутрішнього контролю операцій із запасами на досліджуваному підприємстві. Третій розділ представляє напрямки покращення обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами та рекомендації з удосконалення внутрішнього контролю запасів. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first chapter reveals the economic content, the need to create entrepreneurship by subjects and the classification of stocks; theoretical principles of formation of accounting and analytical support for operations with stocks; the purpose, tasks and main directions of internal control of operations with stocks. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "HIRTA" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, are given, as well as the practical principles of the formation of accounting and analytical support and internal control of operations with stocks at the investigated enterprise are described. The third section presents directions for improving the accounting and analytical support of inventory operations and recommendations for improving internal inventory control. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Інформаційно-облікове забезпечення та контроль діяльності суб’єктів малого бізнесу(ЦНТУ, 2024-01-15) Гаєвська, Інна Анатоліївна; Gaevska, InnaПерший розділ встановлює місце, роль та значення діяльності суб’єктів малого бізнесу; суть, необхідність та особливості формування інформаційно-облікового забезпечення суб’єктів малого підприємництва; мету, завдання та основні напрямки контролю діяльності суб’єктів малого бізнесу. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ДЕЛА ГРУП ЛТД», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади інформаційно-облікового забезпечення та контролю діяльності досліджуваного суб’єкта малого бізнесу. Третій розділ представляє напрямки покращення інформаційно-облікове забезпечення й контролю діяльності суб’єктів малого підприємництва та рекомендації для підвищення ефективності їх діяльності. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section establishes the place, role and significance of the activity of small business entities; the essence, necessity and features of the formation of information and accounting support for small business entities; the purpose, tasks and main directions of control of the activities of small business entities. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of "DELA GROUP LTD" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, and also describes the practical principles of information and accounting support and control of the small business entity under study. The third section presents directions for improving information and accounting support and control of activities of small business entities and recommendations for improving the efficiency of their activities. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Облік і контроль фінансування діяльності органів місцевого самоврядування(ЦНТУ, 2024-01-15) Бубнов, Богдан Олегович; Bubnov, BohdanПерший розділ містить передумови виникнення та становлення фінансової автономії діяльності органів місцевого самоврядування; особливості організації обліку фінансування діяльності та порядок підготовки і представлення звітності органами місцевого самоврядування; теоретичні засади контролю фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику діяльності Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, а також на практичному досвіді фінансового відділу виконавчого комітету досліджуваного органу місцевого самоврядування наведено особливості обліку та контролю їх фінансування. Третій розділ узагальнює напрямки поліпшення організації та методики обліку і контролю у фінансових відділах виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування та рекомендації з покращення фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section contains the prerequisites for the emergence and establishment of financial autonomy of the activities of local self-government bodies; peculiarities of the organization of activity financing accounting and the procedure for preparation and presentation of reports by local self-government bodies; theoretical principles of controlling the financing of activities of local self-government bodies. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the activity of the Rivne village council of the Novoukrainian district of the Kirovohrad region, as well as the practical experience of the financial department of the executive committee of the local self-government body under study. The third section summarizes directions for improving the organization and methods of accounting and control in the financial departments of the executive committees of local self-government bodies and recommendations for improving the financing of the activities of local self-government bodies. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Облікове забезпечення та механізм нарахування і сплати податку на доходи фізичних осіб в закладах охорони здоров’я(ЦНТУ, 2024-01-15) Захарченко, Світлана Станіславівна; Zakharchenko, SvitlanaУ вступі наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить місце, роль і значення податку на доходи фізичних осіб у загальній системи оподаткування; порядок нарахування і сплати ПДФО; мету, завдання та особливості облікового забезпечення при справлянні податку на доходи фізичних осіб у закладах охорони здоров’я. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику та особливості діяльності КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 КМР», а також розкрито практичні засади обліку та порядку нарахування і сплати ПДФО в досліджуваному закладі охорони здоров’я. Третій розділ розкриває напрямки покращення облікового забезпечення та механізму нарахування і сплати ПДФО у закладах охорони здоров’я та пропозиції з удосконалення порядку справляння податку на доходи фізичних осіб. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction presents the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work, as well as presents the scientific and practical significance of the conducted research and the approbation of its results. The first section contains the place, role and meaning of the personal income tax in the general taxation system; procedure for calculation and payment of personal income tax; the purpose, tasks and features of accounting support when paying personal income tax in health care institutions. In the second chapter, the organizational and economic characteristics and specifics of the activity of the KNP «Center of primary medical and sanitary care № 1 of the KMR» are given, as well as the practical principles of accounting and the procedure for calculating and paying personal income tax in the health care institution under study are disclosed. The third section reveals directions for improving the accounting support and the mechanism for calculating and paying personal income tax in health care institutions and proposals for improving the procedure for paying personal income tax. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Особливості обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування.(ЦНТУ, 2022-12) Дишловий, Володимир Володимирович; Dyshlovy, VolodymyrУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження У першому розділі висвітлено теоретичні засади обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування, зокрема: економічний зміст, форми та види оплати праці, а також особливості нарахування заробітної плати працівникам територіальних громад. Другий розділ містить практичні засади нарахування заробітної плати в Компаніївській селищній раді, а також особливості обліку та контролю розрахунків з оплати праці. У третьому розділі представлено пропозиції з удосконалення обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування та рекомендації з покращення організації праці та її оплати. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the work, the relevance, purpose, tasks, subject, object, research methods and structure of the final qualification work are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research is presented. The first chapter highlights the theoretical principles of accounting and control of payroll calculations in local self-government bodies, in particular: economic content, forms and types of remuneration, as well as peculiarities of calculating wages for employees of territorial communities. The second section contains the practical principles of payroll calculation, as well as features of accounting and control of payroll calculations Kompaniyevskaya selishchna rada. The third section presents proposals for improving the accounting and control of labor payment calculations in local self-government bodies and recommendations for improving the organization of labor and its payment. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Організація і методика обліку запасів на підприємствах переробної промисловості.(ЦНТУ, 2022-12) Гончаренко, Юлія Валеріївна; Honcharenko, JuliaУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить теоретичні засади організації і методики обліку запасів. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «Креонт» та описано практику обліку надходження, руху і вибуття запасів на досліджуваному підприємстві переробної промисловості. Третій розділ присвячено пропозиціям з удосконалення організації і методики обліку запасів на підприємствах переробної промисловості. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the paper, the relevance, purpose, task, subject, object, research methods and structure of the graduation thesis are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results are presented. The first section contains the theoretical foundations of the organization and inventory accounting methods. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "Creont" LLC are given and the practice of accounting for the receipt, movement and disposal of stocks at the researched enterprise of the processing industry is described. The third section is devoted to proposals for improving the organization and methods of inventory accounting at enterprises of the processing industry. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Облікове забезпечення та контроль розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість(ЦНТУ, 2022-12) Базанова, Катерина Андріївна; Bazanova, KaterynaУ вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, представлено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено економічний зміст, історію впровадження ПДВ та його роль у надходженнях до Державного бюджету України, а також теоретичні засади облікового забезпечення і контролю розрахунків з бюджетом за ПДВ. Другий розділ присвячено практичним аспектам обліку і контролю нарахування та сплати податку на додану вартість на ТОВ «ВКЦ ОЛЕУМ». Третій розділ містить рекомендації з покращення облікового забезпечення та контролю порядку нарахування і сплати ПДВ, а також напрямки вдосконалення порядку адміністрування податку на додану вартість. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження.The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the goal, task, object and subject of the research, presents the scientific and practical significance, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. The first chapter provides the economic content, the history of the introduction of VAT and its role in revenues to the State Budget of Ukraine, as well as the theoretical principles of accounting support and control of settlements with the VAT budget. The second section is devoted to the practical aspects of accounting and control of the calculation and payment of value added tax for OLEUM LLC. The third section contains recommendations for improving accounting support and control of the procedure for calculating and paying VAT, as well as directions for improving the procedure for the administration of value added tax. Conclusions to the work summarize the obtained research results.Item type:Item, Організація системи внутрішнього контролю дебіторської та кредиторської заборгованості(ЦНТУ, 2022-05-27) Масаликіна, Ольга Геннадіївна; Masalykina, OlhaУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження, структуру та зміст роботи. У першому розділі розглянуто організаційні аспекти системи внутрішнього контролю, економічна сутність, порядок визнання та класифікація заборгованості та особливості організації внутрішнього контролю дебіторської й кредиторської заборгованості. Другий розділ містить практику організації системи внутрішнього контролю дебіторської та кредиторської заборгованості на ПП «Перше». У третьому розділі наведено проблеми внутрішнього контролю та рекомендації з покращення організації його системи, а також шляхи вдосконалення організації розрахунків з дебіторами і кредиторами. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction introduces the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base, research methods and structure of the final qualifying work, as well as presents the scientific and practical significance of the study, structure and content of the work. The first section considers the organizational aspects of the internal control system, the economic essence, the procedure for recognition and classification of debts and features of the organization of internal control of receivables and payables. The second section contains the practice of organizing a system of internal control of receivables and payables on PР "Pershe". The third section presents the problems of internal control and recommendations for improving the organization of its system, as well as ways to improve the organization of settlements with debtors and creditors. Conclusions to the work are a summary of the results of the study.Item type:Item, Організація і методика податкових перевірок суб’єктів господарювання(ЦНТУ, 2022-05-25) Зеленецька, Вікторія Геннадіївна; Zelenetska, ViktoriiaУ вступі роботи представлено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого дослідження. У першому розділі узагальнено види податкових перевірок та особливості їх проведення; організаційні засади призначення і проведення податкових перевірок; документальне оформлення під час проведення та результатів податкових перевірок суб’єктів господарювання. Другий розділ містить організаційно-економічну характеристику та практику здійснення податкових перевірок нарахування і сплати податків і зборів, платником яких є ПФ «АВТОГАЗ-1». У третьому розділі представлено показники ефективності діяльності органів ДПС у частині проведення податкових перевірок суб’єктів господарювання, а також рекомендації з покращення організації і методики податкових перевірок. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження.The introduction presents the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base, research methods and structure of the final qualifying work, as well as the scientific and practical significance of the research. The first section summarizes the types of tax audits and features of their conduct; organizational principles of appointment and conduct of tax audits; documentation during the conduct and results of tax audits of business entities. The second section contains organizational and economic characteristics and practices of tax audits of accrual and payment of taxes and fees, the payer of which is PF "AUTOGAS-1". The third section presents indicators of the effectiveness of the State Tax Service in conducting tax audits of business entities, as well as recommendations for improving the organization and methodology of tax audits. The conclusions of the work contain a summary of the results of the study.Item type:Item, Особливості застосування суб’єктами підприємницької діяльності спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності: сучасний стан та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2022-05-25) Винокуров, Андрій Павлович; Vynokurov, AndriiУ вступі роботи представлено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади, сучасний стан і порядок застосування суб’єктами підприємницької діяльності спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності. Другий розділ присвячено розкриттю практики застосування суб’єктами підприємницької діяльності спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності на матеріалах ТОВ «Креонт». У третьому розділі наведено переваги, недоліки, проблеми і напрямки їх вирішення при застосуванні спрощеної системи оподаткування, а також напрямки удосконалення адміністрування єдиного податку. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження.The introduction presents the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base, research methods and structure of the final qualifying work, as well as the scientific and practical significance of the research. The first section discusses the theoretical foundations, current status and procedures for business entities to apply a simplified system of taxation, accounting and reporting. The second section is devoted to the disclosure of the practice of applying the simplified system of taxation, accounting and reporting by business entities on the materials of LLC "Creont". The third section presents the advantages, disadvantages, problems and directions of their solution in the application of the simplified taxation system, as well as areas for improving the administration of the single tax. The conclusions of the work contain a summary of the results of the study.