Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11447
Browse
66 results
Search Results
Item type:Item, Організація обліку і фінансової звітності комунальних установ об’єднаних територіальних громад(ЦНТУ, 2024-01-23) Шевела, Юлія Ігорівна; Shevela, YuliyaВ першому розділі «Теоретичні підходи до організації обліку та звітності в комунальних установах» розкрито специфіку формування та функціонування комунальних установ об’єднаних територіальних громад в Україні; сутність обліку в комунальних установах об’єднаних територіальних громад України; основні вимоги до складання фінансової звітності комунальних установ. В другому розділі «Організація обліку в Центрі надання соціальних послуг Суботцівської сільської ради» представлено структуру та напрямки діяльності Центру надання соціальних послуг; розкрито основні положення облікової політики Центру надання соціальних послуг; досліджено порядок організації обліку діяльності Центру надання соціальних послуг. В третьому розділі «Формування та подання фінансової звітності в Центрі надання соціальних послуг Суботцівської сільської ради» представлено порядок організації формування та подання фінансової та бюджетної звітності в Центрі на-дання соціальних послуг; окреслено перспективи використання інтегрованої звітності для комунальних установ об’єднаних територіальних громад. The first chapter "Theoretical approaches to the organization of accounting and reporting in communal institutions" reveals the specifics of the formation and functioning of communal institutions of united territorial communities in Ukraine; the essence of accounting in communal institutions of united territorial communities of Ukraine; basic requirements for drawing up financial statements of communal institutions. The second chapter "Organization of accounting in the Center for the provision of social services of Subottsivka village council" presents the structure and directions of activity of the Center for the provision of social services; the main provisions of the accounting policy of the Center for the provision of social services are revealed; the procedure for organizing the accounting of the activities of the Center for the provision of social services has been monitored. The third chapter "Formation and submission of financial reporting at the Center for the provision of social services of the Subottsiv village council" presents the procedure for the organization of the formation and submission of financial and budget reporting at the Center for the provision of social services; the prospects of using integrated reporting for communal institutions of united territorial communities are outlined.Item type:Item, Особливості обліку та внутрішнього контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2024-01-15) Красовська, Ніна Василівна; Krasovska, NinaУ першому розділі досліджено поняття та функції оплати праці як об’єкту обліку та контролю, розкрито нормативна регламентація та методологічні засади обліку розрахунків по заробітній платі з персоналом та визначені особливості організації контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств. У другому розділі надана організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз матеріально-технічного забезпечення та його фінансового стану. Встановлено організаційні особливості ведення обліку та облікової політики досліджуваного підприємства. У третьому розділі обґрунтовано шляхи удосконалення бухгалтерського обліку розрахунків з організації оплати праці, напрями підвищення результативності використання персоналу досліджуваного підприємства. In the first chapter, the concepts and functions of wages as an object of accounting and control are explored, the normative regulation and methodological principles of accounting for payroll with personnel are revealed, and the specifics of the organization of payroll payroll with personnel of agricultural enterprises are determined. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of the enterprise under study are provided, the material and technical support and its financial condition are analyzed. Organizational features of record keeping and accounting policy of the enterprise under study have been established. In the third section, the ways of improving the accounting of calculations for the organization of labor remuneration, the ways of increasing the effectiveness of the use of the personnel of the investigated enterprise are substantiated.Item type:Item, Обліково-аналітичне забезпечення та внутрішній контроль операцій із запасами: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-01-17) Хлистун, Тетяна Павлівна; Khlystun, TetianaПерший розділ розкриває економічний зміст, необхідність створення суб’єктами підприємництва та класифікацію запасів; теоретичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами; мету, завдання та основні напрямки внутрішнього контролю операцій із запасами. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ХІРТА», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення та внутрішнього контролю операцій із запасами на досліджуваному підприємстві. Третій розділ представляє напрямки покращення обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами та рекомендації з удосконалення внутрішнього контролю запасів. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first chapter reveals the economic content, the need to create entrepreneurship by subjects and the classification of stocks; theoretical principles of formation of accounting and analytical support for operations with stocks; the purpose, tasks and main directions of internal control of operations with stocks. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "HIRTA" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, are given, as well as the practical principles of the formation of accounting and analytical support and internal control of operations with stocks at the investigated enterprise are described. The third section presents directions for improving the accounting and analytical support of inventory operations and recommendations for improving internal inventory control. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Організаційно-інформаційне забезпечення обліку та аналізу в системі управління оборотними активами підприємства(ЦНТУ, 2024-01-15) Бут-Гусаїм, Олена Валеріївна; But-Gusaim, OlenaВ першому розділі досліджено поняття та напрямки класифікації оборотних активів підприємства, організаційно-інформаційне забезпечення системи управління оборотними активами, теоретико-методичні основи обліку та аналізу в системі управління оборотними активами підприємства. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику Спортивного клубу «СК-Ятрань» ДП фірми «Віватон», досліджено особливості здійснення обліку оборотних активів на підприємстві та його організаційно-інформаційне забезпечення, а також організаційно-інформаційне забезпечення аналізу в системі управління Спортивним клубом «СК-Ятрань» ДП фірми «Віватон», проведено аналіз складу, динаміки, структури оборотних активів та ефективності їх використання на підприємстві. У третьому розділі розроблено шляхи удосконалення організаційно-інформаційного забезпечення обліку оборотних активів, напрями удосконалення організаційно-інформаційного забезпечення аналізу та підвищення ефективності використання підприємством оборотних активів. In the first section are studied the concepts and directions of the classification of the company's current assets, the organizational and information support of the current assets management system, the theoretical and methodological bases of accounting and analysis in the company's current assets management system. In the second section was investigated the organizational and economic characteristics of the Sports Club "SK-Yatran" of the SE company "Vivaton", the peculiarities of the accounting of current assets at the enterprise and its organizational and information support, as well as the organizational and information support of the analysis in the management system of the Sports Club " SK-Yatran" of the SE company "Vivaton", was investigated an analysis of the composition, dynamics, structure of current assets and the efficiency of their use at the enterprise. In the third section are developed the ways of improving the organizational and information provision of accounting for current assets, directions for improving the organizational and information provision of analysis and increasing the efficiency of the company's use of current assets.Item type:Item, Особливості оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2024-01-15) Шулімова, Аміна Геворківна; Shulimova, AminaУ першому розділі роботи висвітлено особливості, проблеми та перспективи оподаткування вітчизняних сільськогосподарських підприємств та досліджено механізм державної підтримки сільськогосподарських підприємств з метою оптимізації їх оподаткування, вивчено діючий порядок справляння податків і зборів із сільськогосподарських підприємств в Україні. У другому розділі надано організаційно-економічну характеристику та особливості діяльності досліджуваного підприємства як суб’єкта оподаткування, здійснено аналіз фінансових результатів та оцінку ймовірності банкрутства ТОВ «Новоселівка - Агро», досліджено особливості організації праці облікового апарату, особливості його облікової політики. У третьому розділі охарактеризовано порядок застосування спрощеної системи оподаткування на прикладі досліджуваного підприємства та надані рекомендації щодо пріоритетних напрямків удосконалення системи оподаткування діяльності сільськогосподарських підприємств. In the first section of the work, the peculiarities, problems and prospects of taxation of domestic agricultural enterprises are highlighted, the mechanism of state support for agricultural enterprises is investigated in order to optimize their taxation, and the current procedure for paying taxes and fees from agricultural enterprises in Ukraine is studied. In the second chapter, the organizational and economic characteristics and peculiarities of the activity of the researched enterprise as a subject of taxation are provided, the analysis of financial results and the assessment of the probability of bankruptcy of the basic enterprise are carried out, the peculiarities of the organization of work of the accounting apparatus, the peculiarities of the accounting policy of the enterprise are investigated. The third section describes the procedure for applying the simplified taxation system on the example of the enterprise under study and provides recommendations on priority directions for improving the taxation system of agricultural enterprises.Item type:Item, Організація та методика обліку і внутрішнього контролю операцій із запасами(ЦНТУ, 2024-01-23) Воронюк, Катерина Тимофіївна; Voroniuk, CatherineУ першому розділі «Теоретичні основи управління запасами в системі обліку і контролю у державних медичних установах» висвітлено особливості та інформаційне забезпечення управління фінансово – господарської діяльності державних медичних установ, розкрито характеристику та сутність запасів державних медичних установ, визначена їх оцінка та класифікація в системі обліку та контролю. У другому розділі «Організаційні особливості діяльності та організації обліку Кропивницької районної державної лікарні ветеринарної медицини» надано організаційно-економічну характеристику та особливості діяльності досліджуваної установи, досліджено особливості організації обліку та аналіз її облікової політики. У третьому розділі «Особливості організації та методики обліку та внутрішнього контролю запасів Кропивницької районної державної лікарні ветеринарної медицини» розкрито сучасний стан та надані напрями вдосконалення організації та методики обліку та внутрішнього контролю запасів Кропивницької районної державної лікарні ветеринарної медицини. The first chapter «Theoretical foundations of stock management in the accounting and control system in state medical institutions» highlights the features and information support of the financial and economic management of state medical institutions, reveals the characteristics and essence of state medical institution stocks, determines their assessment and classification in the accounting system and control In the second chapter «Organizational peculiarities of activity and organization of accounting of the Kropyvnytskyi District State Hospital of Veterinary Medicine» the organizational and economic characteristics and peculiarities of the activity of the researched institution are provided, the peculiarities of the organization of accounting and the analysis of its accounting policy are investigated. In the third chapter «Peculiarities of the organization and methods of accounting and internal control of stocks of the Kropyvnytskyi District State Hospital of Veterinary Medicine» the current state is revealed and directions for improving the organization and methods of accounting and internal control of stocks of the Kropyvnytskyi District State Hospital of Veterinary Medicine are provided.Item type:Item, Організація податкового планування в системі управління підприємством та його інформаційне забезпечення(ЦНТУ, 2024-01-17) Вербицька, Світлана Василівна; Verbytska, SvetlanaУ першому розділі розкривається сутність податкового планування, його місце, роль та значення в системі управління підприємницькою діяльністю, висвітлюються основні елементи, процедури та етапи податкового планування, визначається методика та інструментарій податкового планування в системі управління підприємством. В другому розділі надається організаційна та фінансово-економічна характеристика діяльності досліджуваного підприємства, проводиться аналіз практики організації податкового планування та здійснюється оцінювання ефективності чинного механізму податкового планування на досліджуваному підприємстві. Третій розділ містить рекомендації щодо використання елементів облікової політики в якості інструментарію податкового планування та удосконалення підходів щодо організації податкового планування та оптимізації податкового навантаження. The first chapter reveals the essence of tax planning, its place, role and significance in the business management system, highlights the main elements, procedures and stages of tax planning, defines the methodology and tools of tax planning in the enterprise management system. In the second section, the organizational and financial and economic characteristics of the activity of the researched enterprise are provided, the practice of tax planning organization is analyzed, and the effectiveness of the current tax planning mechanism at the researched enterprise is evaluated. The third section contains recommendations on the use of accounting policy elements as a tool for tax planning and improvement of approaches to the organization of tax planning and optimization of the tax burden.Item type:Item, Інформаційно-облікове забезпечення та контроль діяльності суб’єктів малого бізнесу(ЦНТУ, 2024-01-15) Гаєвська, Інна Анатоліївна; Gaevska, InnaПерший розділ встановлює місце, роль та значення діяльності суб’єктів малого бізнесу; суть, необхідність та особливості формування інформаційно-облікового забезпечення суб’єктів малого підприємництва; мету, завдання та основні напрямки контролю діяльності суб’єктів малого бізнесу. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ДЕЛА ГРУП ЛТД», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади інформаційно-облікового забезпечення та контролю діяльності досліджуваного суб’єкта малого бізнесу. Третій розділ представляє напрямки покращення інформаційно-облікове забезпечення й контролю діяльності суб’єктів малого підприємництва та рекомендації для підвищення ефективності їх діяльності. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section establishes the place, role and significance of the activity of small business entities; the essence, necessity and features of the formation of information and accounting support for small business entities; the purpose, tasks and main directions of control of the activities of small business entities. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of "DELA GROUP LTD" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, and also describes the practical principles of information and accounting support and control of the small business entity under study. The third section presents directions for improving information and accounting support and control of activities of small business entities and recommendations for improving the efficiency of their activities. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Облік та контроль доходів і видатків бюджетних установ: вітчизняна практика та напрями удосконалення(ЦНТУ, 2024-01-17) Свірень, Марина Миколаївна; Sviren, MarinaУ вступі наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить особливості діяльності комунальних некомерційних підприємств із надання медичної допомоги та їх вплив на формування доходів і видатків; порядок формування доходів і видатків перетворених закладів охорони здоров’я із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства; теоретичні засади обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я перетворених із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику та особливості формування доходів і видатків, а також їх обліку й контролю у КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» КМР», м. Кропивницький. Третій розділ представляє рекомендації з покращення механізму формування, обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я, що перетворені з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction presents the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work, as well as presents the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first section contains the peculiarities of the activities of communal non-commercial enterprises providing medical care and their influence on the formation of income and expenses; the procedure for the formation of income and expenses of transformed health care institutions from budget institutions to communal non-commercial enterprises; theoretical principles of accounting and control of income and expenses of health care institutions transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. In the second section, the organizational and economic characteristics and peculiarities of the formation of income and expenses, as well as their accounting and control in the KNP "City maternity hospital with the functions of a perinatal center of the II level" of KMR, Kropyvnytskyi are given. The third section presents recommendations for improving the mechanism of formation, accounting and control of income and expenses of health care institutions, which have been transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. The conclusions contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Облік і контроль фінансування діяльності органів місцевого самоврядування(ЦНТУ, 2024-01-15) Бубнов, Богдан Олегович; Bubnov, BohdanПерший розділ містить передумови виникнення та становлення фінансової автономії діяльності органів місцевого самоврядування; особливості організації обліку фінансування діяльності та порядок підготовки і представлення звітності органами місцевого самоврядування; теоретичні засади контролю фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику діяльності Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, а також на практичному досвіді фінансового відділу виконавчого комітету досліджуваного органу місцевого самоврядування наведено особливості обліку та контролю їх фінансування. Третій розділ узагальнює напрямки поліпшення організації та методики обліку і контролю у фінансових відділах виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування та рекомендації з покращення фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section contains the prerequisites for the emergence and establishment of financial autonomy of the activities of local self-government bodies; peculiarities of the organization of activity financing accounting and the procedure for preparation and presentation of reports by local self-government bodies; theoretical principles of controlling the financing of activities of local self-government bodies. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the activity of the Rivne village council of the Novoukrainian district of the Kirovohrad region, as well as the practical experience of the financial department of the executive committee of the local self-government body under study. The third section summarizes directions for improving the organization and methods of accounting and control in the financial departments of the executive committees of local self-government bodies and recommendations for improving the financing of the activities of local self-government bodies. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.