Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11432
Browse
Search Results
Item Маркетинг як елемент антикризового управління підприємством. 2024(ЦНТУ, 2024-12) Шамшур, Владислав Олегович; Shamshur, VladyslavМета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні маркетингу як ефективного інструменту антикризового управління підприємством на прикладі ТДВ "М’ясокомбінат Ятрань", що сприяє стабільності та адаптації до зовнішніх викликів. The purpose of the qualification work is to study marketing as an effective tool for enterprise crisis management using the example of TDV "Meat Processing Plant Yatran," aiming to ensure stability and adaptability to external challenges.Item Напрями вдосконалення маркетингової стратегії як інструменту соціально-економічного розвитку і поліпшення іміджу територій(ЦНТУ, 2024-12) Демченко, Максим Леонідович; Demchenko, MaksymМетою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичні рекомендації щодо вдосконалення використання маркетингових стратегій як інструменту соціально-економічного розвитку та покращення іміджу територіальних громад в умовах децентралізації в Україні. Для досягнення поставлених цілей необхідно вирішити наступні завдання: охарактеризувати загальний підхід до забезпечення соціально-економічного розвитку територіальних громад; з’ясувати сутність територіального маркетингу як інструменту формування іміджу територіальних утворень; вивчення зарубіжного досвіду формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку регіональних громад; описати регіональний брендинг як інструмент маркетингу та функцію управління; здійснити дослідження передового досвіду маркетингу та брендингу територіальних громад до введення воєнного стану на території України; для створення позитивного іміджу території здійснити рекомендування використовувати інтернет-брендування. The purpose of the qualification work is theoretical justification and practical recommendations for improving the use of marketing strategies as a tool for socio-economic development and improving the image of territorial communities in the context of decentralization in Ukraine. To achieve the set goals, it is necessary to solve the following tasks: characterize the general approach to ensuring the socio-economic development of territorial communities; clarify the essence of territorial marketing as a tool for forming the image of territorial entities; study foreign experience in forming and implementing marketing strategies for the development of regional communities; describe regional branding as a marketing tool and management function; conduct a study of best practices in marketing and branding of territorial communities before the introduction of martial law in the territory of Ukraine; make recommendations to use Internet branding to create a positive image of the territory.