Економічні науки. Випуск 17. – 2010

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/25

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Стан та напрями поліпшення підготовки фахівців з вищою освітою
    (КНТУ, 2010) Суркова, Г. П.; Surkova, Н.
    У статті розглянуто основні аспекти сучасного стану підготовки фахівців з вищою освітою. Обґрунтовано принципові напрями удосконалення процесу підготовки кадрів у сфері вищої освіти. The basic aspects of the modern graduate studying state in the field of higher education are considered. The principal ways of studying process modernization in the field of higher education are argued.
  • Item
    Тенденції розвитку діяльності з надання освітніх послуг іноземним громадянам у ВНЗ України
    (КНТУ, 2010) Плинокос, Д. Д.; Plynokos, D.
    В роботі досліджено сучасний стан та тенденції розвитку ринку освітніх послуг для іноземних громадян. Визначено основні країни-постачальники студентів в Україну, перспективи розвитку співробітництва з деякими регіонами світу та окремими країнами. Розроблено науково-практичні рекомендації стосовно активізації діяльності держави та вітчизняних вищих навчальних закладів у сфері надання освітніх послуг іноземним громадянам. In this research the current status and trends in the education market for foreign citizens are investigated. The main countries supplying students in Ukraine and prospects of co-operation with some world regions and countries are identified. The scientific and practical recommendations for activity activation of our government and domestic higher educational establishments in the field of educational services providing to the foreign citizens are suggested.
  • Item
    Інноваційна модель розвитку вищого навчального закладу як чинник забезпечення високої якості підготовки фахівців
    (КНТУ, 2010) Жукова, В. О.; Zhukova, V.
    У статті розглянуто основні чинники необхідності впровадження інновацій у сфері освіти. Охарактеризовані особливості традиційного та інноваційного навчальних процесів. Визначено основні напрямки формування інноваційної моделі розвитку вищого навчального закладу в контексті підвищення якості підготовки та конкурентоспроможності випускників. There are main factors of the innovation introduction necessity in the tertiary education field are considered. The principal secularities of traditional and innovation studying processes are compared. The main directions of the higher education institution innovation development model forming are offered in the context of education services and graduate competitiveness increase.