Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11966
Browse
Item Формування стратегій конкурентної боротьби в сучасних умовах ведення бізнесу(ЦНТУ, 2024-12) Кушпіль, Андрій Анатолійович; Kushpil, AndriiКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Формування стратегій конкурентної боротьби в сучасних умовах ведення бізнесу" Актуальність дослідження формування стратегій конкурентної боротьби в сучасних умовах ведення бізнесу є надзвичайно важливою через швидко змінюване бізнес-середовище та глобалізацію ринків. Сучасні підприємства стикаються з численними викликами, такими як зростання конкурентного тиску, зміни в споживчих перевагах, технологічні інновації та економічні нестабільності. У цьому контексті правильний вибір стратегій може суттєво вплинути на успіх компанії. Динаміка ринку, що характеризується швидкими змінами, вимагає від компаній адаптації та оперативного реагування на нові умови. Аналіз стратегій конкурентної боротьби дозволяє підприємствам бути проактивними і використовувати нові можливості. Технологічні інновації також змінюють способи ведення бізнесу, відкриваючи можливості для оптимізації виробництв, покращення сервісу та зниження витрат. Дослідження стратегій допомагає підприємствам ефективно інтегрувати ці інновації у свої бізнес-процеси. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Formation of competitive strategies in modern business conditions" The relevance of the study of the formation of competitive strategies in modern business conditions is extremely important due to the rapidly changing business environment and globalization of markets. Modern enterprises face numerous challenges, such as increasing competitive pressure, changes in consumer preferences, technological innovations and economic instability. In this context, the right choice of strategies can significantly affect the success of the company. Market dynamics, characterized by rapid changes, require companies to adapt and respond quickly to new conditions. Analysis of competitive strategies allows enterprises to be proactive and use new opportunities. Technological innovations also change the ways of doing business, opening up opportunities for optimizing production, improving service and reducing costs. Research on strategies helps enterprises effectively integrate these innovations into their business processes.