Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства
    (ЦНТУ, 2023-12) Калініченко, Марина Вікторівна; Kalinichenko, Maryna
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства" Молочна індустрія України займає провідних місце в агропромисловому комплексі. Наша країна має всі умови для розвитку молочної промисловості. Оптимальні природно-кліматичні мови, достатньо розвинена молочна галузь дозволяє зайняти лідируючі позиції в Європі. Проте останніми роками все відбувається навпаки, і замість розвитку можна спостерігати деяку стагнацію молочної галузі. Для з’ясування причин цього негативного явища необхідно зрозуміти що відбувається у виробництві та реалізації продукції, що призвело до такої ситуації, після чого як найкраще розвивати цю безумовно перспективну галузь. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "The use of the marketing complex in the marketing activities of the enterprise" The dairy industry of Ukraine occupies a leading place in the agro-industrial complex. Our country has all the conditions for the development of the dairy industry. Optimum natural and climatic languages, a sufficiently developed dairy industry allow us to occupy a leading position in Europe. However, in recent years, everything is happening the other way around, and instead of development, one can observe some stagnation of the dairy industry. To find out the reasons for this negative phenomenon, it is necessary to understand what is happening in the production and sale of products, which led to such a situation, and then how best to develop this definitely promising industry.
  • Item
    Ефективність маркетингової програми з використанням мережі Internet
    (ЦНТУ, 2023-12) Александровський, Олександр Олегович; Aleksandrovsky, Oleksandr
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Ефективність маркетингової програми з використанням мережі Internet" Початок ХХІ сторіччя в Україні можна поєднати зі стрімким розвитком інформаційних технологій в цілому, і їх широкого використання у промисловості і бізнесі зокрема. Почали діджиталізуватися, автоматизуватися численні процеси, як у виробництві товарів, так і наданні послуг. Базовим принципом будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку при мінімальних видатках, і при цьому одним із надійних інструментів максимізації прибутку є маркетингова діяльність, яка допомагає ефективніше продавати продукт, роблячи його більш відомим, актуальним. Із світовим розвитком економіки пов'язане і зростання конкуренції, збільшення витрат на виробництво, зниження рентабельності бізнесу, саме тому підприємства все частіше почали використовувати такий засіб для здійснення своєї маркетингової діяльності як мережа інтернет, найчастіше це реклама в мережі. У наш час, кількість користувачів мережі інтернет невпинно зростає, що допомагає бізнесам відкривати і освоювати нові як цифрові, так і фізичні канали збуту, шукати нових клієнтів, розвивати і покращувати свій бізнес, тощо. Саме тому, розробка і ефективність маркетингової програми з використанням мережі internet є дуже важливим і надкорисним інструментом у арсеналі сучасного підприємства. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" The beginning of the 21st century in Ukraine can be combined with the rapid development of information technologies in general, and their wide use in industry and business in particular. Numerous processes have begun to be digitized and automated, both in the production of goods and the provision of services. The basic principle of any business is to obtain maximum profit with minimum expenses, and at the same time, one of the reliable tools for maximizing profit is marketing activity, which helps to sell the product more effectively, making it more famous and relevant. The growth of competition, increase in production costs, decrease in business profitability is associated with the global economic development, which is why companies increasingly began to use such a tool for marketing activities as the Internet, most often it is advertising on the network. Nowadays, the number of Internet users is constantly growing, which helps businesses to open and master new both digital and physical sales channels, find new customers, develop and improve their business, etc. That is why the development and effectiveness of a marketing program using the Internet is a very important and extremely useful tool in the arsenal of a modern enterprise.
  • Item
    Розробка застосунку для вимірювання показників фізичної активності спортсменів
    (ЦНТУ, 2023-12) Бойко, Андрій Юрійович; Boiko, Andrii
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Розробка застосунку для вимірювання показників фізичної активності спортсменів" Розробка застосунку для вимірювання показників фізичної активності спортсменів є актуальною темою в сучасному спортивному світі. Пандемія COVID-19 підкреслила необхідність використання технологій для моніторингу та підтримки фізичного здоров'я на відстані. Застосунок може стати ефективним інструментом для тренерів та спортсменів у веденні контролю за тренуваннями та досягненням цілей. Зокрема, врахування індивідуальних характеристик атлетів дозволить персоналізувати підходи до тренувань, оптимізувати навантаження та підвищити ефективність тренувального процесу. Розвиток подібних застосунків також сприятиме взаємодії між тренерами та спортсменами, підвищуючи якість комунікації та сприяючи спільному досягненню спортивних цілей. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Development of an application for measuring indicators of physical activity of athletes" The development of an application for measuring physical activity indicators of athletes is a relevant topic in the modern sports world. The COVID-19 pandemic has highlighted the need to use technology to monitor and support physical health remotely. The application can become an effective tool for coaches and athletes in monitoring training and achieving goals. In particular, taking into account the individual characteristics of athletes will allow to personalize training approaches, optimize the load and increase the efficiency of the training process. The development of such applications will also facilitate the interaction between coaches and athletes, increasing the quality of communication and contributing to the joint achievement of sports goals.
  • Item
    Статистичне вивчення та моделювання діяльності сільськогосподарських підприємств
    (ЦНТУ, 2021-12-15) Бабаєва, Арзу Азергизи; Babaieva, Arzu
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Статистичне вивчення та моделювання діяльності сільськогосподарських підприємств" Сільське господарство належить до життєзабезпечених систем суспільства, формуючи його продовольчий ресурс, стан якого визначає національну та економічну безпеку країни. Крім того, воно виступає як базова галузь розвитку сільських територій, оскільки значною мірою забезпечує зайнятість сільського населення, рівень його життя, вектор демографічних процесів і, в кінцевому підсумку, відтворення сільського соціуму. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Statistical study and modeling of agricultural enterprises" Agriculture belongs to the vital systems of society, forming its food resource, the condition of which determines the national and economic security of the country. In addition, it acts as a basic branch of the development of rural areas, as it largely ensures the employment of the rural population, its standard of living, the vector of demographic processes and, ultimately, the reproduction of the rural society.
  • Item
    Маркетингова діяльність на підприємстві
    (ЦНТУ, 2021-12-09) Попов, Володимир Володимирович; Popov, Volodymyr
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" На сучасному етапі розвитку економіки маркетинг безпосередньо використовується недостатньо широко в діяльності більшості підприємств. Нині,безумовно, можна цілком закономірно стверджувати, що в розвинутих країнах світу звички, наміри і в цілому поведінку економічних суб’єктів формує культура маркетингу. Належне місце завойовує маркетинг і в Україні. На початку 90-х років ХХ ст. це явище економічного життя безпосередньо було тут відоме здебільшого спеціалістам, проте тепер його розвиток – одна з головних умов розвитку підприємств, виходу їх із кризи, формування ринкових відносин. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" At the current stage of economic development, direct marketing is not widely used in the activities of most enterprises. Today, of course, it can be quite logically stated that in the developed countries of the world, the habits, intentions and overall behavior of economic subjects are formed by the culture of marketing. Marketing is gaining its rightful place in Ukraine as well. At the beginning of the 90s of the XX century. this phenomenon of economic life was directly known here mostly to specialists, but now its development is one of the main conditions for the development of enterprises, their exit from the crisis, and the formation of market relations.
  • Item
    Системи прийняття рішень на криптовалютному ринку
    (ЦНТУ, 2021-12-15) Плахотна, Юлія Костянтинівна; Plakhotna, Yuliia
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Системи прийняття рішень на криптовалютному ринку" В епоху високих технологій, люди все більше часу проводять у мережі: спілкуються, читають новини, купують та продають різноманітні товари тощо. Разом із розвитком технологій, стає ширшим коло зацікавленостей користувачів. Таким чином, все більше людей звертають увагу на тему блокчейну, криптовалют та трейдингу. Нині ці теми користуються неабияким попитом як серед людей пов’язаних з темою фін-теху, так і серед науковців. Варто відмітити, що проводиться все більше дослідів, метою яких є досконале вивчення криптовалют, а також пошук шляхів для полегшення взаємодії з блокчейном. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Decision-making systems in the cryptocurrency market" In the age of high technology, people are spending more and more time online: communicating, reading the news, buying and selling a variety of goods and more. Along with the development of technology, a wider range of user interests. Thus, more and more people are paying attention to the topic of blockchain, cryptocurrency and trading. Today, these topics are in great demand both among people related to the topic of fin-tech and among scientists. It should be noted that more and more experiments are being conducted with the aim of thoroughly studying cryptocurrencies, as well as finding ways to facilitate interaction with the blockchain.
  • Item
    Політика розподілу на підприємстві
    (ЦНТУ, 2021-12-15) Гулько, Наталія Сергіївна; Hulko, Nataliia
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Політика розподілу на підприємстві" Становлення ринкових відносин висунуло відповідно велику кількість проблем, практичне вирішення яких ускладнено через відсутність відповідних теоретичних розробок. Однією з таких актуальних проблем, є проблема безпосередньо розподілу продукції. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Distribution policy at the enterprise" The formation of market relations raised a large number of problems, the practical solution of which is complicated due to the lack of relevant theoretical developments. One of such urgent problems is the problem of direct distribution of products.
  • Item
    Маркетингова діяльність на підприємстві
    (ЦНТУ, 2022-05-15) Майданик, Олександр Сергійович; Maidanyk, Oleksandr
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" Прискорення темпів науково-технічного прогресу, дозволило задовольнити попит на основні споживчі товари. Водночас мало місце загострення конкуренції, ускладнення економічних умов господарювання, за яких звична схема виробництво - ринок вже не гарантувала фінансової стабільності. Потрібний був новий ринковий інструмент для ефективного подолання невідповідностей між зростаючими виробничими і відносно обмеженими ринковими можливостями. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" Accelerating the pace of scientific and technological progress has allowed meet the demand for basic consumer goods. At the same time, there was an intensification of competition, the complication of economic conditions, under which the usual scheme of production - the market no longer guaranteed financial stability. A new market tool was needed to effectively bridge the gap between growing production and relatively limited market opportunities.
  • Item
    Розробка комплексу маркетингу сільськогосподарських підприємств
    (ЦНТУ, 2021-12-15) Демченко, Юрій Володимирович; Demchenko, Yurii
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему "Розробка комплексу маркетингу сільськогосподарських підприємств" Аграрна сфера займає особливе місце в економіці кожної країни. Такий сектор є виробничою та життєво необхідною забезпечувальною системою. Він забезпечує суспільство продукцією, виробництвом якого займаються сільськогосподарські підприємства. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic "Development of marketing of agricultural enterprises " The agricultural sector occupies a special place in the economy of each country. Such a sector is a productive and vital supply system. It provides society with products produced by agricultural enterprises.