Економічні науки. Випуск 15. – 2009
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/23
Browse
Search Results
Item Корпоративне управління в Японії: досвід для України(КНТУ, 2009) Стежко, Н. В.В статті проаналізовано особливості корпоративного управління в Японії, виявлено його вплив на конкуренцію між фірмами, взаємостосунки між керівництвом та найманими працівниками. Зроблено висновки щодо можливості запровадження японського досвіду управління в Україні. In the article the features of corporate management are analyses in Japan, his influence is set on a competition between firms, relations between guidance and hired workers. Conclusions are done in relation to possibility of introduction of Japanese experience of management in Ukraine.Item Фінансова комунікація акціонерних товариств: теорія і практика(КНТУ, 2009) Андрощук, О. Є.В статті визначена сутність фінансової комунікації, обґрунтовано причинно-наслідкові зв’язки між фінансовою комунікацією, корпоративним управлінням та вартісно-орієнтованим управлінням, наведено механізм впливу фінансової комунікації на ринкову вартість акціонерних товариств, запропоновано порядок кількісної оцінки фінансової комунікації та обґрунтовано принцип раціонально-діючого інвестора як критерію інсайдерської інформації. In the article there were determined the substance of financial communication, proved the cause and effect relationships between financial communication, corporate governance and value oriented management, cited the mechanism of influence of financial communication on the market value of the joint-stock companies, proposed the procedure of quantitative assessment of financial communication, and grounded the rational investor principle as the criteria for attributing the unpublished information to the insider’s one.Item Іноземний досвід розвитку соціально відповідального бізнесу та його використання в Україні(КНТУ, 2009) Левін, П. Б.Висвітлюється міжнародний досвід становлення й розвитку соціальної політики бізнесу, принципи корпоративної соціальної відповідальності та наводяться показники ефективності соціальної діяльності бізнес-структур. International experience of becoming and development of social policy of business is represented, principles of corporate social responsibility and indexes over of efficiency of social activity of businesses are brought.