Навчально-методичні матеріали кафедри ЕРМ
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1360
Browse
Search Results
Item type:Item, Методичні вказівки з науково-дослідної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Автомобільний транспорт»(ЦНТУ, 2023) Кулєшков, Ю. В.; Магопець, С. О.; Голуб, Д. В.; Бевз, О. В.; Красота, М. В.; Максименко, А. С.Практична підготовка здобувачів вищої освіти Центральноукраїнського національного технічного університету є невід'ємною складовою підготовки фахівців з вищою освітою. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами за час навчання відповідних компонентностей та формування сукупності результатів навчання, у відповідності до діючої ОПП за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Метою практичної підготовки є формування та розвиток у здобувачів вищої освіти професійного вміння приймати самостійні рішення в умовах конкретного виробництва, оволодіння сучасними методами, формами організації праці, засобами виробництва у сфері їх майбутньої спеціальності.Item type:Item, Методичні вказівки для виконання випускної кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Автомобільний транспорт»(ЦНТУ, 2023) Голуб, Д. В.; Магопець, С. О.; Аулін, В. В.; Бевз, О. В.; Красота, М. В.; Максименко, А. С.Виконання і захист кваліфікаційної магістерської роботи є завершальним етапом опанування компетентностей освітньо-професійної програми «Автомобільний транспорт» здобувачами другого рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 274 – «Автомобільний транспорт» галузі знань 27 «Транспорт» й визначає такі цілі: – закріплення теоретичних і практичних знань здобувачів та застосування цих знань в ході проектування при вирішенні виробничих завдань пов'язаних із професійною оцінкою, розумінням та аналізом особливостей функціонування транспортної галузі та забезпечення в експлуатаційних умовах працездатного стану автотранспортних засобів при організації та проведенні всіх видів технічних дій, вирішення завдань науково-практичної та науково-дослідної діяльності. – на основі використання теоретичних, методологічних та практичних інструментів формування навичок самостійної діяльності й прийняття ефективних інженерних рішень для вирішення актуальних задач технічного, організаційного, технологічного та виробничого забезпечення ефективності функціонування автомобільного транспорту; – формування інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей і реалізації нормативного змісту підготовки магістра, сформульованого у термінах результатів навчання. Викладені матеріали визначають вимоги до тематики кваліфікаційної магістерської роботи, їх змісту, обсягу, структури пояснювальної записки та оформлення ілюстративної частини роботи. Виконання та успішний захист випускної кваліфікаційної магістерської роботи є підтвердженням здобувачем отриманих в процесі навчання інтегральних, загальних та спеціальних компетентностей та результатів навчання за освітньо-професійною програмою «Автомобільний транспорт» для вирішення конкретних практичних проблем та дозволяє присудження здобувачу другого – магістерського ступеня вищої освіти.Item type:Item, Методичні вказівки з переддипломної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Автомобільний транспорт»(ЦНТУ, 2023) Магопець, С. О.; Голуб, Д. В.; Аулін, В. В.; Бевз, О. В.; Красота, М. В.; Голованов, А. П.Практична підготовка здобувачів вищої освіти Центральноукраїнського національного технічного університету є невід'ємною складовою підготовки фахівців з вищою освітою. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами за час навчання відповідних компонентностей та формування сукупності результатів навчання, у відповідності до діючої ОПП за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Метою практичної підготовки є формування та розвиток у здобувачів вищої освіти професійного вміння приймати самостійні рішення в умовах конкретного виробництва, оволодіння сучасними методами, формами організації праці, засобами виробництва у сфері їх майбутньої спеціальності.