Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11667

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item type:Item,
    Підвищення ефективності усунення тріщин в корпусних деталях з алюмінієвих сплавів у ТОВ «Калита-Нова» м. Кропивницький
    (ЦНТУ, 2024-01-30) Дейнека, Руслан Станіславович; Deineka, Ruslan
    Метою дослідження є визначення найбільш ефективної технології усунення тріщин в деталях транспортних засобів виготовлених із сплавів на основі алюмінію. Проведена оцінка існуючого виробничого потенціалу підприємства та виконаний аналіз ефективності його діяльності; визначена потреба впровадження сучасної технології ремонту відповідальних деталей машин виготовлених із алюмінієвих сплавів; обґрунтована актуальність досліджень роботи; встановлено мету, об'єкт та предмет досліджень; визначенні основні задачі, які потребують вирішення у роботі. Досліджено основні властивості алюмінію та сплавів на його основі, які використовуються у машинобудуванні та механічних методів й способів усунення таких тріщин. Також досліджені основні методики зварювання алюмінію та сплавів на його основі; встановлено специфіку використання матеріалів для їх зварювання; виконаний порівняльний аналіз найбільш поширених способів зварювання алюмінію і його сплавів; на основі зробленої оцінки ефективності зварювання визначений раціональний спосіб заварювання тріщин. The purpose of the study is to determine the most effective technology for eliminating cracks in vehicle parts made of aluminum-based alloys. An assessment of the existing production potential of the enterprise was carried out and an analysis of the efficiency of its activity was carried out; the need for the introduction of modern technology for the repair of important parts of machines made of aluminum alloys is determined; substantiated relevance of work research; the goal, object and subject of research are established; defining the main tasks that need to be solved in the work. The main properties of aluminum and alloys based on it, which are used in mechanical engineering, and mechanical methods and methods of eliminating such cracks have been studied. The main methods of welding aluminum and alloys based on it were also investigated; the specifics of using materials for their welding are established; performed a comparative analysis of the most common methods of welding aluminum and its alloys; based on the assessment of welding efficiency, a rational method of welding cracks was determined.
  • Item type:Item,
    Підвищення надійності та ефективності функціонування пасажирських транспортних засобів у ПП «Олікс» м. Кропивницький
    (ЦНТУ, 2022-12-23) Лановенко, Владислав Олександрович; Lanovenko, Vladyslav
    Кваліфікаційна магістерська робота присвячена зменшенню жорсткості підвіски пасажирських автобусів, амплітуди її коливань та впливу на плавність ходу, стійкість і керованість транспортних засобів при роботі на маршруті. Проведено аналіз працездатності і надійності підвіски пасажирських транспортних засобів і вибрано варіанти вирішення поставленої проблеми. Розглянуто характеристики експлуатаційної надійності автобуса та спосіб її підвищення для автобуса БАЗ 08110. Дано математичні моделювання функціонування підвіски автобуса за розрахунковою схемою підвіски транспортного засобу з пружнодемпфіруючим приводом регулятора рівня підлоги. Розглянуто схему і рівняння стійкості і керованості руху автобуса. Проведено оптимізацію передньої підвіски та рульового управління шасі автобуса. Наведено результати випробувань підвіски: розрахункові осцилограми коливань підресореної і непідресореної мас автобуса, осцилограми коливань підвіски автобуса з серійним результатом рівня підлоги та без нього. Запропоновано заходи безпеки під час проведення технічного обслуговування автобусів та під час проведення ТО і ремонту ходової частини автобусів. The qualifying master's thesis is devoted to reducing the stiffness of the suspension of passenger buses, the amplitude of its oscillations and the effect on the smoothness of the ride, stability and controllability of vehicles when working on the route. An analysis of the performance and reliability of the suspension of passenger vehicles was carried out and options for solving the problem were selected. The characteristics of operational reliability of the bus and the method of its improvement for the BAZ 08110 bus are considered. Mathematical simulations of the operation of the bus suspension according to the calculation scheme of the suspension of the vehicle with an elastic damping drive of the floor level regulator are given. The scheme and equations of stability and controllability of the bus are considered. Optimization of the front suspension and steering of the bus chassis was carried out. The results of the suspension tests are given: calculated oscillograms of the vibrations of the sprung and unsprung masses of the bus, oscillograms of the vibrations of the bus suspension with and without a serial result of the floor level. Safety measures during the maintenance of buses and during the maintenance and repair of the undercarriage of buses are proposed.