Другий (магістерський) рівень

Постійне посилання на це зібранняhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11667

Перегляд

Результати пошуку

Наразі показано 1 - 3 з 3
  • Тип:Документ,
    Дослідження шляхів діагностування каталітичних нейтралізаторів автомобільних систем випуску у ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький
    (ЦНТУ, 2024-12-30) Скрипник, Дмитро Миколайович; Skrypnyk, Dmytro
    В кваліфікаційній роботі розглянуто конструктивні особливості основних типів каталітичних нейтралізаторів, процеси функціонування та основні несправності, які можуть виникати при їх роботі. Проаналізовано способи діагностування каталітичних нейтралізаторів, що використовуються на даний момент в сервісі автомобілів. В роботі запропоновано метод оцінки технічного стану каталітичного нейтралізатора за результатами індивідуального аналізу проб відпрацьованих газів та засоби контролю. Встановлено, що достовірний контроль стану каталітичного нейтралізатора в експлуатації можливий за одночасної оцінки не менше трьох вихідних параметрів. Тривимірні поверхні та рівняння регресії, що описують ці поверхні, дозволяють з високою точністю визначити взаємозв'язки складу відпрацьованих газів та частоті обертання ДВЗ з технічним станом каталітичного нейтралізатора. The qualification work considers the design features of the main types of catalytic converters, the processes of operation and the main malfunctions that may occur during their operation. Methods for diagnosing catalytic converters currently used in car service are analyzed. The work proposes a method for assessing the technical condition of the catalytic converter based on the results of individual analysis of exhaust gas samples and means of control. It is established that reliable control of the condition of the catalytic converter in operation is possible with the simultaneous assessment of at least three initial parameters. Three-dimensional surfaces and regression equations describing these surfaces allow us to determine with high accuracy the relationships between the composition of exhaust gases and the speed of the internal combustion engine with the technical condition of the catalytic converter.
  • Тип:Документ,
    Удосконалення технології діагностування дизельних двигунів по параметрам картерних газів в КАТП «Агробудавтосервіс»
    (ЦНТУ, 2024-12-30) Долібський, Олексій Олексійович; Dolibskyi, Oleksii
    Метою даної магістерської роботи є удосконалення технології діагностування циліндро-поршневої групи дизелів за параметрами картерних газів, що забезпечує підвищення точності та достовірності діагностування при зниженні витрат та трудомісткості робіт. Об’єкт дослідження: циліндро-поршнева групи дизельних автотракторних двигунів внутрішнього згоряння та витрата картерних газів як діагностичний параметр. Предмет дослідження: залежності пливу експлуатаційних факторів та режимів роботи ДВЗ на значення параметрів картерних газів, як засобу діагностування. В роботі проведено літературний аналіз та визначено задачі наукових досліджень. Визначена методика оптимальних режимів діагностування, вибрана устаткування для моделювання факторів, що впливають на параметри картерних газів та пристрій для оцінки стану двигуна. Наведено результати експериментальних досліджень впливу факторів, що впливають на параметри картерних газів: вплив якості моторної оливи на витрату картерних газів, встановлено залежностей витрати картерних газів від прогріву ДВЗ, витрати від навантаження на двигун, витрати на різних швидкісних режимах роботи ДВЗ та зміни параметрів тиску газів у порожнині картера ДВЗ Відображено ефективність проведених досліджень для ухвалення рішень за результатами діагностування по параметрам картерних газів. The purpose of this master's thesis is to improve the technology of diagnosing the cylinder-piston group of diesel engines by crankcase gas parameters, which ensures increased accuracy and reliability of diagnostics while reducing costs and labor intensity. Object of research: cylinder-piston group of diesel autotractor internal combustion engines and crankcase gas consumption as a diagnostic parameter. Subject of research: dependence of the flow of operational factors and operating modes of the internal combustion engine on the values of crankcase gas parameters as a means of diagnostics. The work includes a literature analysis and the tasks of scientific research. The methodology of optimal diagnostic modes is determined, equipment is selected for modeling factors affecting crankcase gas parameters and a device for assessing the condition of the engine. The results of experimental studies of the influence of factors affecting the parameters of crankcase gases are presented: the influence of engine oil quality on the consumption of crankcase gases, the dependence of the consumption of crankcase gases on the warming up of the internal combustion engine, consumption on the load on the engine, consumption at different speed modes of operation of the internal combustion engine and changes in the pressure parameters of gases in the cavity of the internal combustion engine crankcase are established. The effectiveness of the conducted studies for making decisions based on the results of diagnostics on the parameters of crankcase gases is reflected.
  • Тип:Документ,
    Підвищення ефективності діагностування газорозподільних механізмів автотракторних двигунів на базі ТОВ «ГрейсАгро Тех» м. Кропивницький
    (ЦНТУ, 2024-12-30) Шило, Олександр Олегович; Shylo, Oleksandr
    В роботі встановлено, що зниження технічного стану приводу ГРМ автомобільних двигунів призводить до зміни кількості та якості горючої суміші, до скорочення тривалості робочого циклу, що викликає зниження техніко-економічних показників автомобілів, підвищує токсичність газів, що відпрацювали. Процес діагностування ГРМ в умовах АТП та СТО відрізняється низькою інформативністю, високою трудомісткістю та значним часом простою автомобілів. Запропоновано метод тестового впливу на двигун при діагностуванні приводу ГРМ у вигляді його функціонування в режимі малих оборотів холостого ходу з підключеною системою вимірювання тиску повітря у впускному колекторі та стробоскопічною системою вимірювання кута повороту колінчастого валу. Встановлено, що фаза коливань тиску у впускному колекторі може бути використаний як діагностичні параметр при оцінці положення розподільного валу, а індивідуальний характер коливань тиску для кожного стану приводу ГРМ дозволяє ідентифікувати його несправності. The work established that the decrease in the technical condition of the timing drive of automobile engines leads to a change in the quantity and quality of the combustible mixture, to a reduction in the duration of the working cycle, which causes a decrease in the technical and economic indicators of cars, increases the toxicity of the exhaust gases. The process of diagnosing timing in the conditions of ATP and service stations is characterized by low information content, high labor intensity and significant downtime of cars. A method of test impact on the engine when diagnosing the timing drive is proposed in the form of its operation in the low idle speed mode with a connected system for measuring air pressure in the intake manifold and a stroboscopic system for measuring the angle of rotation of the crankshaft. It was established that the phase of pressure fluctuations in the intake manifold can be used as a diagnostic parameter when assessing the position of the camshaft, and the individual nature of pressure fluctuations for each state of the timing drive allows identifying its malfunctions.