Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11667
Browse
4 results
Search Results
Item type:Item, Дослідження технології ремонту та підвищення надійності аксіально-поршневого насосу НП-90 У ТОВ «Ремсинтез» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-12-30) Чернявський, Владислав Олександрович; Cherniavskyi, VladyslavВ роботі представлені загальна характеристика та особливості роботи аксіально-поршневого насосу, принцип дії об`ємних гідравлічних приводів, конструкція та основні параметри аксіально-поршневого насосу НП-90. Розглянуті питання навантаження, які сприймаються блоком циліндрів. Наведені існуючі методи підвищення надійності блоку циліндрів АПМ, а також запропоновані способи підвищення надійності блоку циліндрів АПМ шляхом гідравлічного розвантаження блоку циліндрів. Розглянутий вплив основних зносів деталі на технічний стан спряжень, якість роботи агрегату в цілому. Розроблено технологічний процес дефектування деталі, що відновлюється. The paper presents the general characteristics and features of the axial piston pump, the principle of operation of positive displacement hydraulic drives, the design and main parameters of the NP-90 axial piston pump. The issues of loading perceived by the cylinder block are considered. Existing methods of increasing the reliability of the APM cylinder block are presented, and methods of increasing the reliability of the APM cylinder block by hydraulic unloading of the cylinder block are also proposed. The influence of the main wear of the part on the technical condition of the mating parts, the quality of the unit as a whole is considered. The technological process of defecting the part being restored is developed.Item type:Item, Підвищення ефективності експлуатації МТА в умовах підвищеного рівня запиленості повітря за рахунок забезпечення надійності роботи їх дизелів в умовах ТОВ «Калита-Нова» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-12-30) Дорожінський, Олександр Леонідович; Dorozhinskyi, OleksandrВ роботі об’єктом дослідження виступає процес впливу рівня забрудненості палива кварцевим пилом на надійність роботи системи паливоподачі дизельних ДВЗ, а предметом - закономірності підвищення ефективності експлуатації МТА в умовах підвищеного рівня запиленості повітря. Досліджено рівень забрудненості дизельного палива механічними домішками та зміни функціональних характеристик МТА від рівня забрудненості дизельного палива. Досліджено вплив твердості прецизійних деталей паливної апаратури на їх зносостійкість й виконана оцінка можливості та доцільності повторного використання плунжерних пар ПНВТ. Вимоги до дизельних палив та особливості їх фільтрації й результати вибору найбільш раціональної технології фільтрації дизельного палива в експлуатаційних умовах. In the work, the object of the study is the process of the influence of the level of fuel contamination by quartz dust on the reliability of the fuel supply system of diesel internal combustion engines, and the subject is the regularities of increasing the efficiency of MTA operation in conditions of increased air dustiness. The level of diesel fuel contamination by mechanical impurities and changes in the functional characteristics of MTA depending on the level of diesel fuel contamination were studied. The influence of the hardness of precision parts of fuel equipment on their wear resistance was studied and the possibility and feasibility of reusing PNVT plunger pairs were assessed. Requirements for diesel fuels and features of their filtration and the results of choosing the most rational technology for filtering diesel fuel in operating conditions.Item type:Item, Оцінка шляхів підвищення надійності елементів силових гідравлічних систем сільськогосподарської техніки у ТОВ «Ремсинтез» м.Кропивницький(ЦНТУ, 2024-01-30) Самілик, Владислав Олександрович; Samilyk, VladyslavМетою дослідження виступало встановлення основних експлуатаційних факторів, які викликають зниження показників надійності основних елементів силових гідравлічних систем сільськогосподарської техніки та мінімізація їх негативної дії. Проведена оцінка виробничого потенціалу підприємства та виконаний «SWOT-аналіз» ефективності організації його діяльності; визначене суттєве зниження показників надійності силових гідроциліндрів, якими комплектуються с/г машини вироблені підприємством; обґрунтована актуальність наукових досліджень роботи; визначено мету, об'єкт та предмет досліджень; сформовані основні завдання, які потребують розв’язання у роботі. Встановлені основних показників надійності гідроприводу с/г техніки; проведено аналіз факторів, що впливають на експлуатаційну надійність силових гідроприводів та досліджено вплив забрудненості робочої гідравлічної рідини на ефективність роботи гідроагрегатів с/г техніки. Запропоновані конструктивні схеми додаткових систем фільтрації робочих гідравлічних рідин для застосування в експлуатаційних умовах; описана методика оцінки властивостей оливи в процесі фільтрації та представлені результати оцінки ефективності очищення робочих гідравлічних рідин додатковими системами фільтрації. Визначені основні правила експлуатації та технічного обслуговування гідроприводів с/г техніки й описані особливості модифікації гідросистем с/г машин. The purpose of the study was to establish the main operational factors that cause a decrease in the reliability indicators of the main elements of the power hydraulic systems of agricultural machinery and to minimize their negative effects. An assessment of the production potential of the enterprise was carried out and a "SWOT analysis" of the effectiveness of the organization of its activity was carried out; a significant decrease in the reliability indicators of power hydraulic cylinders, which are equipped with agricultural machines produced by the enterprise; substantiated relevance of scientific work research; the purpose, object and subject of research are determined; the main tasks that need to be solved in the work are formed. The main indicators of the reliability of the hydraulic drive of agricultural machinery are established; an analysis of factors influencing the operational reliability of power hydraulic drives was carried out, and the effect of contamination of the working hydraulic fluid on the efficiency of hydraulic units of agricultural machinery was investigated. Proposed structural schemes of additional filtering systems of working hydraulic fluids for use in operational conditions; the method of evaluating the properties of oil in the filtration process is described and the results of the evaluation of the efficiency of cleaning working hydraulic fluids by additional filtration systems are presented. The main rules of operation and maintenance of hydraulic drives of agricultural machinery are defined and the features of modification of hydraulic systems of agricultural machines are described.Item type:Item, Підвищення надійності та ефективності функціонування пасажирських транспортних засобів у ПП «Олікс» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2022-12-23) Лановенко, Владислав Олександрович; Lanovenko, VladyslavКваліфікаційна магістерська робота присвячена зменшенню жорсткості підвіски пасажирських автобусів, амплітуди її коливань та впливу на плавність ходу, стійкість і керованість транспортних засобів при роботі на маршруті. Проведено аналіз працездатності і надійності підвіски пасажирських транспортних засобів і вибрано варіанти вирішення поставленої проблеми. Розглянуто характеристики експлуатаційної надійності автобуса та спосіб її підвищення для автобуса БАЗ 08110. Дано математичні моделювання функціонування підвіски автобуса за розрахунковою схемою підвіски транспортного засобу з пружнодемпфіруючим приводом регулятора рівня підлоги. Розглянуто схему і рівняння стійкості і керованості руху автобуса. Проведено оптимізацію передньої підвіски та рульового управління шасі автобуса. Наведено результати випробувань підвіски: розрахункові осцилограми коливань підресореної і непідресореної мас автобуса, осцилограми коливань підвіски автобуса з серійним результатом рівня підлоги та без нього. Запропоновано заходи безпеки під час проведення технічного обслуговування автобусів та під час проведення ТО і ремонту ходової частини автобусів. The qualifying master's thesis is devoted to reducing the stiffness of the suspension of passenger buses, the amplitude of its oscillations and the effect on the smoothness of the ride, stability and controllability of vehicles when working on the route. An analysis of the performance and reliability of the suspension of passenger vehicles was carried out and options for solving the problem were selected. The characteristics of operational reliability of the bus and the method of its improvement for the BAZ 08110 bus are considered. Mathematical simulations of the operation of the bus suspension according to the calculation scheme of the suspension of the vehicle with an elastic damping drive of the floor level regulator are given. The scheme and equations of stability and controllability of the bus are considered. Optimization of the front suspension and steering of the bus chassis was carried out. The results of the suspension tests are given: calculated oscillograms of the vibrations of the sprung and unsprung masses of the bus, oscillograms of the vibrations of the bus suspension with and without a serial result of the floor level. Safety measures during the maintenance of buses and during the maintenance and repair of the undercarriage of buses are proposed.