Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item type:Item,
    Формування стратегії розвитку бізнесу в умовах невизначеності (на прикладі ТОВ «Кропбуд» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Криволап, Наталя Вікторівна; Kryvolap, Natalya
    У першому розділі роботи розглянуто ключові етапи історичного розвитку поняття «стратегія»; проведено аналіз сучасних підходів до його розуміння та розглянуто види стратегій, які входять до стратегічного набору підприємства; висвітлено стратегічні підходи до укріплення стратегічної позиції підприємства за рахунок проведення конкурентного аналізу галузі та вибору однієї з конкурентних стратегій за М. Портером; розглянуто особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; запропоновано авторське визначення понять «стратегія підприємства» та «невизначеність у функціонуванні системи (підприємства)». В другому розділі подано загальну характеристику підприємства; проведено поглиблений аналіз стану та перспектив розвитку ринку світлопрозорих конструкцій, аналіз конкурентних сил у даній галузі і позиції в ній аналізованого підприємства; зроблено SNW-аналіз його сильних та слабких сторін; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі визначено базисну еталонну і базисну конкурентну стратегію подальшого розвитку аналізованого підприємства; запропоновано удосконалений методичний підхід до формування інформаційного забезпечення процесу прийняття стратегічних рішень в умовах чотирьох видів (рівнів) невизначеності, а також методичний підхід до процесу сценарного планування; обґрунтовано вибір формувальної стратегії діяльності аналізованого підприємства, яка відповідає другому рівню невизначеності, а також освоєння ним виробництва металевих виробів у якості супутньої продукції. The first section of the work examines the key stages of the historical development of the concept of "strategy"; an analysis of modern approaches to its understanding was carried out and the types of strategies included in the strategic set of the enterprise were considered; strategic approaches to strengthening the strategic position of the enterprise by conducting a competitive analysis of the industry and choosing one of the competitive strategies according to M. Porter are highlighted; the peculiarities of the formation of the company's development strategy in conditions of uncertainty are considered; the author's definition of the concepts "enterprise strategy" and "uncertainty in the functioning of the system (enterprise)" is proposed. The second section provides a general description of the enterprise; an in-depth analysis of the state and prospects for the development of the transparent structures market, an analysis of competitive forces in this industry and the position of the analyzed enterprise in it was carried out; a SNW analysis of its strengths and weaknesses was made; a balance of factors of the external and internal environments of the enterprise was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section, the basic reference and basic competitive strategy for the further development of the analyzed enterprise is defined; an improved methodical approach to the formation of information support for the strategic decision-making process in conditions of four types (levels) of uncertainty, as well as a methodical approach to the process of scenario planning, is proposed; the choice of the formative strategy of the analyzed enterprise's activity, which corresponds to the second level of uncertainty, as well as its development of the production of metal products as a by-product, is substantiated.
  • Item type:Item,
    Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ТОВ «Монтажні системи» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2022-12-10) Хіміч, Юлія Анатоліївна; Khimich, Yuliya
    У першому розділі роботи розглянуто ключові аспекти теорії управління конкурентоспроможністю підприємств, її сучасний стан та особливості розвитку; на основі складеного переліку змістовних характеристик поняття «конкурентоспроможність підприємства» (КП) запропоновано визначення даної категорії, яке повинно лягти в основу створення ефективної системи управління конкурентоспроможністю електромонтажного підприємства; проведено аналіз найбільш застосовуваних методів оцінки КП з метою вибору найбільш прийнятного для електромонтажного підприємства; на основі аналізу полеміки, яка точиться навколо розуміння сутності стратегічного управління конкурентоспроможності підприємства (УКП), виокремлено підходи до його трактування та надано авторське визначення даного поняття. У другому розділі подано загальну характеристику ТОВ «Монтажні системи»; проведено поглиблений аналіз регіонального ринку електромонтажних послуг та конкурентної позиції, яку займає на ньому дане підприємство, аналіз його внутрішнього середовища; зроблено SNW-аналіз сильних та слабких сторін ТОВ; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі обґрунтовано вибір методики оцінки конкурентоспроможності електромонтажного підприємства; на основі результатів проведеного експертного та соціологічного досліджень розраховано рівень інтегрального показника якості електромонтажних послуг ТОВ «Монтажні системи»; проведено оцінку рівня його конкурентоспроможності; визначено склад і характеристику основних елементів системи стратегічного УКП; особливу увагу приділено формуванню сукупності принципів, які мають бути покладені в основу створення ефективної системи стратегічного УКП, слугувати досягненню цілей об‘єкта управління; розроблено дієві пропозиції щодо стратегії подальшого розвитку аналізованого підприємства. In the first chapter of the work, the key aspects of the theory of enterprise competitiveness management, its current state and development features are considered; on the basis of a compiled list of meaningful characteristics of the concept of "enterprise competitiveness" (EC), a definition of this category is proposed, which should form the basis of the creation of an effective management system for the competitiveness of an electrical installation enterprise; the analysis of the most used methods of EC assessment was carried out in order to choose the most suitable one for the electrical installation company; on the basis of the analysis of the controversy surrounding the understanding of the essence of the strategic management of the competitiveness of the enterprise (MCE), the approaches to its interpretation are singled out and the author's definition of this concept is given. In the second section, a general description of Montageni Systyme LLC is presented; an in-depth analysis of the regional market of electrical installation services and the competitive position of this enterprise in it, analysis of its internal environment was carried out; a SNW analysis of the strengths and weaknesses of the LLC was made; a balance of factors of the external and internal environments was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section, the choice of the methodology for assessing the competitiveness of the electrical installation enterprise is substantiated; based on the results of the conducted expert and sociological research, the level of the integral indicator of the quality of electrical installation services of Montagehni System LLC was calculated; the level of its competitiveness was assessed; the composition and characteristics of the main elements of the strategic MCE system are determined; special attention is paid to the formation of a set of principles that should be the basis for creating an effective system of strategic MCE, serve to achieve the goals of the management object; effective proposals regarding the strategy of further development of the analyzed enterprise were developed.