Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697
Browse
Search Results
Item type:Item, Напрями зростання конкурентоспроможності продукції в умовах військового стану (на прикладі ТОВ «Агротех»)(ЦНТУ, 2024-12) Жовтоніжко, Павло Миколайович; Zhovtonizhko, PavloВ першому розділі роботи досліджувалися теоретичні засади забезпечення конкурентоспроможності продукції. Зокрема, розглянута сутність та чинники конкурентоспроможності продукції, фактори впливу на неї та особливості управління нею. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ТОВ «Агротех», зокрема характеристика підприємства, аналіз рівня конкурентоспроможності підприємства та здійснено кореляційно-регресійний аналіз конкурентоспроможності підприємства. В третьому розділі запропоновані напрями вдосконалення конкурентоспроможності продукції в умовах військового стану. The first section of the work investigated the theoretical principles of ensuring the competitiveness of products. In particular, the essence and factors of product competitiveness, factors influencing it and features of its management were considered. In the second section, a comprehensive analysis of the activities of LLC "Agrotech" was carried out, in particular, the characteristics of the enterprise, analysis of the level of competitiveness of the enterprise and a correlation-regression analysis of the competitiveness of the enterprise was carried out. In the third section, directions for improving the competitiveness of products in conditions of martial law are proposed.Item type:Item, Формування цінової політики аграрного підприємства з урахуванням його конкурентної позиції (на прикладі ПП «Рулен»)(ЦНТУ, 2024-01) Шепотинник, Георгій Петрович; Shepotynnyk, GeorhiyВ першому розділі роботи розглядалися економічна сутність та значення цінової політики. Принципи та фактори формування цінової стратегії підприємства. Визначено особливості формування цінової політики підприємства. В другому розділі проаналізовано фінансово-господарську діяльність виробничого підприємства, а також здійснено оцінку передумов формування цін на підприємстві. В третьому розділі запропоновано вдосконалення формування цінової політики та стратегії ціноутворення підприємства. In the first section of the work, the economic essence and meaning of price policy were considered. Principles and factors of formation of the company's pricing strategy. Peculiarities of formation of price policy of enterprise are defined. The second section analyzes the financial and economic activity of the production enterprise, as well as assesses the prerequisites for the formation of prices at the enterprise. The third section proposes improving the formation of pricing policy and pricing strategy of the enterprise.