Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item type:Item,
    Ключові компетенції підприємства як основа його конкурентоспроможності (на прикладі ТОВ «Наладчик-М», м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-12-05) Бедряк, Олександр Миколайович; Bedryak, Oleksandr
    У першому розділі роботи досліджено історію виникнення, сучасний стан та перспективи розвитку теорії компетенцій та ключових компетенцій підприємства (ККП); на основі аналізу існуючих підходів до розуміння поняття «ключова компетентність підприємства», надане власне визначення даної категорії; уточнено сутність категорії «конкурентоспроможність підприємства»; розглянуто питання класифікації та ієрархії компетенцій компанії; проведено аналіз науково-методичних підходів щодо оцінки, формування та розвитку ККП, розкрито механізм забезпечення на цій основі стійких конкурентних переваг підприємства. У другому розділі подано загальну характеристику ТОВ «Наладчик-М»; проведено поглиблений аналіз ринку електромонтажних послуг та конкурентної позиції на ньому даного підприємства, а також аналіз його внутрішнього середовища; виокремлено конкурентні переваги товариства; складено баланс факторів його зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу; розроблено заходи, які мають лягти в основу розробки стратегії подальшого розвитку даного підприємства. В третьому розділі виокремлено компетенції ТОВ «Наладчик-М», ідентифікованих як професійні, рольові (в рамках особистих компетенцій), функціональні, стратегічні та ключові (в рамках компетенцій всієї організації); на основі експертного опитування визначено рівень кожного індикатора компетенцій за десятибальною шкалою; застосовуючи таксономічний метод аналізу, проведено оцінку показників розвитку кожної компетенції та розраховано величини одиничних таксономічних коефіцієнтів і підсумкового (інтегрального) таксономічного коефіцієнту; сформульовано ключову компетенцію ТОВ «Наладчик-М»; запропоновано концептуальний підхід до стратегічного управління бізнесом та його конкурентоспроможністю, заснованого на ККП та обґрунтовано комплекс стратегій знань, спрямованих на забезпечення подальшого розвитку компетенцій аналізованого підприємства. In the first section of the work, the history of the emergence, current state and prospects for the development of the theory of competences and key competences of the enterprise (KСЕ) are investigated; based on the analysis of existing approaches to understanding the concept of "key competence of the enterprise", a proper definition of this category is given; the essence of the "enterprise competitiveness" category has been clarified; the question of classification and hierarchy of the company's competences was considered; the analysis of scientific and methodical approaches to the evaluation, formation and development of KСЕ was carried out, the mechanism of ensuring sustainable competitive advantages of the enterprise on this basis was revealed. The second section presents the general characteristics of «Naladchik-M» LLC; an in-depth analysis of the market of electrical installation services and the competitive position of this enterprise on it was carried out, as well as an analysis of its internal environment; competitive advantages of the company are highlighted; a balance of factors of its external and internal environments was drawn up using the SWOT analysis method; measures have been developed that should form the basis of developing a strategy for the further development of this enterprise. The third section highlights the competencies of «Naladchik-M» LLC, identified as professional, role (within personal competencies), functional, strategic and key (within the competencies of the entire organization); on the basis of an expert survey, the level of each competency indicator was determined on a ten-point scale; using the taxonomic method of analysis, the indicators of the development of each competence were assessed and the values of the single taxonomic coefficients and the final (integral) taxonomic coefficient were calculated; the key competence of «Naladchik-M» LLC was formulated; a conceptual approach to the strategic management of business and its competitiveness, based on KСЕ, is proposed and a complex of knowledge strategies aimed at ensuring the further development of the analyzed enterprise's competencies is substantiated.
  • Item type:Item,
    Управління стратегічним розвитком підприємств на інноваційних засадах (на прикладі СТОВ «Зоря» Новоукраїнського району Кіровоградської області)
    (ЦНТУ, 2022-12-15) Белов, Дмитро Олександрович; Belov, Dmytro
    Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає в обґрунтуванні особливостей управління стратегічним розвитком підприємств на інноваційних засадах та розробці сучасних науково-практичних рекомендацій щодо його удосконалення. Мета роботи зумовила постановку наступних завдань:  дослідити поняття і роль стратегічного розвитку підприємства;  вивчити особливості управління стратегічним розвитком сільськогосподарського підприємства на засадах втілення агроінновацій;  опрацювати підходи до оцінювання чинників стратегічного розвитку сільськогосподарських підприємств на інноваційних засадах;  проаналізувати основні фінансово-економічні показники сільськогосподарського ТОВ “Зоря”, розглянути економічні умови, проблеми та перспективи його інноваційного розвитку;  напрацювати шляхи удосконалення управління стратегічним розвитком підприємства на інноваційних засадах. Об’єктом дослідження виступає процес управління стратегічним розвитком підприємств на інноваційних засадах в умовах нової реальності економіки. Предметом дослідження є теоретичні та практичні проблеми стратегічного управління підприємствами на інноваційних засадах. Перший розділ роботи присвячений теоретичним засадам управління стратегічним розвитком підприємства на інноваційних засадах. У другому розділі здійснений аналіз управління стратегічним розвитком підприємства СТОВ “Зоря” на інноваційних засадах. Третій розділ висвітлює шляхи удосконалення управління стратегічним розвитком підприємства на інноваційних засадах. За результатами дослідження сформульовані основні шляхи удосконалення управління стратегічним розвитком сільськогосподарських підприємств регіону на засадах інновацій, а також напрями удосконалення управління стратегічним розвитком СТОВ «Зоря» на інноваційних засадах. Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності сільськогосподарських підприємствах. The purpose of the final qualification work is to substantiate the peculiarities of managing the strategic development of enterprises on the basis of innovation and to develop modern scientific and practical recommendations for its improvement. The purpose of the work led to the setting of the following tasks:  explore the concept and role of strategic development of the enterprise;  to study the peculiarities of managing the strategic development of an agricultural enterprise based on the implementation of agro-innovations;  to develop approaches to the assessment of factors of strategic development of agricultural enterprises on an innovative basis;  to analyze the main financial and economic indicators of agricultural LLC "Zorya", to consider the economic conditions, problems and prospects of its innovative development;  to work out ways to improve the management of the strategic development of the enterprise on an innovative basis. The object of the study is the process of managing the strategic development of enterprises on an innovative basis in the conditions of the new reality of the economy. The subject of the research is theoretical and practical problems of strategic management of enterprises on the basis of innovation. The first section of the work is devoted to the theoretical principles of managing the strategic development of the enterprise on the basis of innovation. In the second chapter, an analysis of the management of the strategic development of the "Zorya" sewage treatment plant enterprise on the basis of innovation was carried out. The third section highlights the ways of improving the management of the strategic development of the enterprise on the basis of innovation. Based on the results of the research, the main ways of improving the management of the strategic development of agricultural enterprises of the region on the basis of innovation, as well as the directions of improving the management of the strategic development of the "Zorya" ALLC on the basis of innovation, were formulated. The obtained results can be used in the practical activities of agricultural enterprises.