Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item type:Item,
    Поліпшення фінансового стану та інвестиційної привабливості підприємства в умовах ризиків і загроз (на прикладі підприємства ТОВ «Олександрійський цукровий завод», смт Приютівка, Олександрійський р-н, Кіровоградська обл.)
    (ЦНТУ, 2024-12-18) Максименко, Сергій Сергійович; Maksymenko, Serhiy
    У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні основи оцінки фінансового стану та інвестиційної привабливості підприємства. Розкрито понятійний апарат, з’ясовано сутність фінансового стану та інвестиційної привабливості аграрного підприємства. Визначено фактори та умови, що впливають на фінансовий стан та формування інвестиційної привабливості аграрних підприємств. Проаналізовано сучасні методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства в умовах ризиків і загроз. У другому розділі проаналізовано фінансовий стан та інвестиційну привабливість аграрного підприємства на прикладі ТОВ «Олександрійський цукровий завод». Здійснено характеристику підприємства, напрямів його діяльності. Проаналізовано показники економічної діяльності, фінансовий стан і тенденції розвитку підприємства. Зроблено оцінку інвестиційної привабливості підприємства в умовах ризиків і загроз. У третьому розділі визначено шляхи забезпечення інвестиційної привабливості підприємства. Обгрунтовано напрями вдосконалення механізму оцінки інвестиційної привабливості цукрового заводу в умовах війни. Розроблено основи стратегії поліпшення фінансового стану підприємства та його інвестиційної привабливості. Систематизовано пропозиції щодо покращення інвестиційної привабливості підприємства в умовах ризиків і загроз. The first chapter of the qualification paper examines the theoretical foundations of assessing the financial condition and investment attractiveness of an enterprise. The conceptual framework is clarified, and the essence of the financial condition and investment attractiveness of an agricultural enterprise is revealed. Factors and conditions influencing the financial condition and forming the investment attractiveness of agricultural enterprises are identified. Modern methodological approaches to assessing an enterprise’s investment attractiveness under risks and threats are analyzed. The second chapter analyzes the financial condition and investment attractiveness of an agricultural enterprise using the example of LLC “Oleksandriia Sugar Plant.” The enterprise and its main activities are characterized. Indicators of economic activity, financial condition, and development trends of the enterprise are examined. The investment attractiveness of the enterprise under risks and threats is evaluated. The third chapter identifies the ways to ensure the enterprise’s investment attractiveness. Directions for improving the mechanism for assessing the investment attractiveness of the sugar plant under wartime conditions are substantiated. The foundations of a strategy for improving the financial condition and investment attractiveness of the enterprise are developed. Proposals for enhancing the investment attractiveness of the enterprise under risks and threats are systematized.
  • Item type:Item,
    Удосконалення стратегії розвитку підприємства в реаліях цифрової економіки (на прикладі ТОВ МП «Мрія», с. Дмитрівка Кіровоградської області)
    (ЦНТУ, 2024-12) Шрейнер, Роман Андрійович; Shreiner, Roman
    В першому розділі роботи досліджувалися теоретико-методологічні аспекти формування стратегії підприємства в умовах цифрової економіки. Зокрема, розглянута сутність стратегії підприємства та підходи до її класифікації, обґрунтовані методи прийняття стратегічних рішень в умовах цифрової економіки, визначені особливості та показники оцінки ефективності маркетингових Інтернет-стратегій. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ТОВ «Мале підприємство Мрія», зокрема характеристика підприємства, оцінка фінансово-господарських показників, дослідження маркетингового середовища та ефективності використовуваних Інтернет-маркетингових інструментів. В третьому розділі проаналізовані існуючі сценарії та алгоритми взаємодії з цільовою аудиторією в мережі Інтернет, розроблені заходи з просування продукції підприємства в мережі Інтернет та надані відповідні практичні рекомендації. The first section of the work examined the theoretical and methodological aspects of forming an enterprise strategy in the digital economy. In particular, the essence of enterprise strategy and approaches to its classification are considered, methods for making strategic decisions in the digital economy are substantiated, and the features and indicators for assessing the effectiveness of marketing Internet strategies are identified. The second section carried out a comprehensive analysis of the activities of LLC "Small Enterprise Mriya", in particular, a description of the enterprise, an assessment of financial and economic indicators, a study of the marketing environment and the effectiveness of the Internet marketing tools used. The third section analyzed existing scenarios and algorithms for interacting with the target audience on the Internet, developed measures to promote the enterprise's products on the Internet, and provided relevant practical recommendations.
  • Item type:Item,
    Розробка економічної стратегії розвитку підприємств агробізнесу в сучасних умовах» (на прикладі ТОВ «Промислова група «Харвест», м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-01) Єфіменко, Дмитро Васильович; Yefimenko, Dmytro
    В роботі розглянуті теоретико-методичні засади визначення стратегічного розвитку підприємства агробізнесу, розглянуто сутність економічної стратегії підприємства, визначено види, типи та класифікація економічної стратегії підприємства, розглянуто напрямки розробки економічної стратегії підприємств агробізнесу. Проведено оцінку стратегічного розвитку на прикладі промислова група ТОВ «Промислова група «Харвест», розглянуто загальну економічну характеристику ТОВ «Промислова група «Харвест», проаналізовано фінансово-економічний стан ТОВ «Промислова група «Харвест», проведено аналіз фінансової стійкості та рентабельності ТОВ «Промислова група «Харвест». Визначено напрямки удосконалення стратегічного розвитку підприємства агробізнесу, визначення напрямки стратегії розвитку агробізнесу в контексті глобальних трендів, розроблено заходи економічної стратегії розвитку ТОВ «Промислова група «Харвест». The paper examines the theoretical and methodological principles of determining the strategic development of an agribusiness enterprise, examines the essence of the enterprise's economic strategy, defines the types, types, and classification of the enterprise's economic strategy, examines the directions for developing the economic strategy of agribusiness enterprises. An assessment of strategic development was carried out on the example of the industrial group Harvest Industrial Group LLC, the general economic characteristics of Harvest Industrial Group LLC were considered, the financial and economic condition of Harvest Industrial Group LLC was analyzed, an analysis of the financial stability and profitability of Promyslova LLC was carried out group "Harvest". Directions for improving the strategic development of an agribusiness enterprise have been determined, the direction of the agribusiness development strategy has been determined in the context of global trends, measures for the economic development strategy of Harvest Industrial Group LLC have been developed.
  • Item type:Item,
    Удосконалення системи оперативного управління сільськогосподарським підприємством на основі використання елементів диджиталізації (на прикладі приватного підприємства агрофірма «Могутнє» с. Глібівка Вишгородського району Київської області)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Богаченко, Сергій Володимирович; Bogachenko, Serhiy
    У першому розділі роботи досліджено теоретичні основи оперативного управління сільськогосподарських підприємств. Проаналізовано сутність та завдання оперативного управління. Визначено специфіку оперативного управління в сільському господарстві. Розглянуто інформаційне забезпечення оперативного управління на агропідприємствах. Проаналізовано стратегії інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. У другому розділі роботи здійснено аналіз використання виробничих ресурсів підприємства. Надано загальну організаційно-економічну характеристику приватного підприємства «Могутнє». Здійснено аналіз фінансово-економічних результатів діяльності та проведений дискримінантний аналіз ймовірності банкрутства підприємства. У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо удосконалення системи оперативного управління підприємства. Запропоновані напрямки диджиталізації в агросекторі. Обґрунтовано і запропоновано ІТ для диджиталізації процесів оперативного управління та проведено розрахунок економічної ефективності її впровадження. In the first section of the work, the theoretical foundations of operational management of agricultural enterprises are investigated. The essence and tasks of operational management are analyzed. The specifics of operational management in agriculture are defined. The information provision of operational management at agricultural enterprises is considered. Strategies of innovative development of agricultural enterprises are analyzed. In the second section of the work, an analysis of the use of the enterprise's production resources was carried out. The general organizational and economic characteristics of the private enterprise "Mogutne" are given. An analysis of the financial and economic results of the activity was carried out and a discriminant analysis of the probability of bankruptcy of the enterprise was carried out. In the third section, scientific and practical recommendations for improving the operational management system of the enterprise have been developed. Proposed directions of digitization in the agricultural sector. IT for the digitization of operational management processes was substantiated and proposed, and the economic efficiency of its implementation was calculated.
  • Item type:Item,
    Удосконалення стратегії підприємства (на прикладі фермерського господарства «Лік» с. Нова Прага Олександрійського району Кіровоградської області)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Гапонов, Павло Павлович; Gaponov, Pavlo
    У вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, об’єкт, і предмет дослідження. В першому розділі розглянуті теоретико-методологічні аспекти стратегій підприємств, досліджено сутність і методи стратегій, формування інноваційних стратегій та їх характеристика, зокрема в умовах цифровізації. В другому розділі приведені організаційно-економічна характеристика ФГ «Лік», аналіз його фінансового стану, SWOT-аналіз діяльності, визначено, що підприємство розвивається. В третьому розділі запропоновані напрями удосконалення стратегії ФГ «Лік», зокрема впровадження нової операції - зерносушіння на підприємстві. Запровадження заходів дасть можливість ФГ «Лік» покращити ефективність функціонування. In the introduction, the relevance of the topic is substantiated, the purpose, object, and subject of the study are determined. In the first section, the theoretical and methodological aspects of enterprise strategies are considered, the essence and methods of strategies, the formation of innovative strategies and their characteristics, in particular in the context of digitalization, are investigated. The second section presents the organizational and economic characteristics of FG "Lik," analysis of its financial condition, SWOT-analysis of activities, it is determined that the enterprise is developing. The third section proposes directions for improving the strategy of FG "Lik," in particular the introduction of a new operation - grain drying at the enterprise. The introduction of measures will enable FG "Lik" to improve the efficiency of functioning.
  • Item type:Item,
    Формування стратегії розвитку бізнесу в умовах невизначеності (на прикладі ТОВ «Кропбуд» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Криволап, Наталя Вікторівна; Kryvolap, Natalya
    У першому розділі роботи розглянуто ключові етапи історичного розвитку поняття «стратегія»; проведено аналіз сучасних підходів до його розуміння та розглянуто види стратегій, які входять до стратегічного набору підприємства; висвітлено стратегічні підходи до укріплення стратегічної позиції підприємства за рахунок проведення конкурентного аналізу галузі та вибору однієї з конкурентних стратегій за М. Портером; розглянуто особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; запропоновано авторське визначення понять «стратегія підприємства» та «невизначеність у функціонуванні системи (підприємства)». В другому розділі подано загальну характеристику підприємства; проведено поглиблений аналіз стану та перспектив розвитку ринку світлопрозорих конструкцій, аналіз конкурентних сил у даній галузі і позиції в ній аналізованого підприємства; зроблено SNW-аналіз його сильних та слабких сторін; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі визначено базисну еталонну і базисну конкурентну стратегію подальшого розвитку аналізованого підприємства; запропоновано удосконалений методичний підхід до формування інформаційного забезпечення процесу прийняття стратегічних рішень в умовах чотирьох видів (рівнів) невизначеності, а також методичний підхід до процесу сценарного планування; обґрунтовано вибір формувальної стратегії діяльності аналізованого підприємства, яка відповідає другому рівню невизначеності, а також освоєння ним виробництва металевих виробів у якості супутньої продукції. The first section of the work examines the key stages of the historical development of the concept of "strategy"; an analysis of modern approaches to its understanding was carried out and the types of strategies included in the strategic set of the enterprise were considered; strategic approaches to strengthening the strategic position of the enterprise by conducting a competitive analysis of the industry and choosing one of the competitive strategies according to M. Porter are highlighted; the peculiarities of the formation of the company's development strategy in conditions of uncertainty are considered; the author's definition of the concepts "enterprise strategy" and "uncertainty in the functioning of the system (enterprise)" is proposed. The second section provides a general description of the enterprise; an in-depth analysis of the state and prospects for the development of the transparent structures market, an analysis of competitive forces in this industry and the position of the analyzed enterprise in it was carried out; a SNW analysis of its strengths and weaknesses was made; a balance of factors of the external and internal environments of the enterprise was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section, the basic reference and basic competitive strategy for the further development of the analyzed enterprise is defined; an improved methodical approach to the formation of information support for the strategic decision-making process in conditions of four types (levels) of uncertainty, as well as a methodical approach to the process of scenario planning, is proposed; the choice of the formative strategy of the analyzed enterprise's activity, which corresponds to the second level of uncertainty, as well as its development of the production of metal products as a by-product, is substantiated.
  • Item type:Item,
    Впровадження антикризової стратегії управління підприємством (на прикладі ТОВ «Завод-Фірма «Ось», м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Волошин, Іван Сергійович; Voloshyn Ivan
    В першому розділі роботи досліджувалися питання теоретико-методологічних засад формування стратегії підприємства. Визначений економічний зміст, особливості формування, чинники впливу на стратегію підприємства. Розкрито сутність антикризової стратегії підприємства. В другому розділі досліджено організаційно-економічну характеристику підприємства, проаналізовано його конкурентне середовище, господарська діяльність і фінансовий стан, виконано моделювання ймовірності настання банкрутства. В третьому розділі розвинуті науково-методичні положення щодо розробки антикризових стратегій управління конкурентоспроможністю та якістю продукції виробничого промислового підприємства. Побудована матриця антикризових стратегій виробничогопромислового підприємства та надані практичні рекомендації щодо їх вибору і використання. In the first section of the work, the issues of theoretical and methodological foundations of the formation of the company's strategy were investigated. The economic content, features of formation, factors influencing the company's strategy are determined. The essence of the company's anti-crisis strategy is revealed. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of the enterprise were investigated, its competitive environment, economic activity and financial condition were analyzed, and the probability of bankruptcy was modeled. In the third chapter, the scientific and methodological provisions regarding the development of anti-crisis strategies for managing the competitiveness and quality of products of a manufacturing industrial enterprise are developed. A matrix of anti-crisis strategies of a manufacturing industrial enterprise was built and practical recommendations regarding their selection and use were provided.
  • Item type:Item,
    Управління економічними ризиками підприємницької діяльності (на прикладі ТОВ «Універсал-плюс», м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Дегтяренко, Дмитро Сергійович; Dehtyarenko, Dmytro
    У першому розділі роботи досліджено теоретичні засади управління економічними ризиками підприємницької діяльності. Проаналізовано сутність категорії «економічний ризик», запропоновано її трактування, що розширює можливості комплексного урахування аспектів управління економічними ризиками підприємницької діяльності на прикладі торгівлі. Розкрито причини появи економічних ризиків в ринковому середовищі. Визначено специфіку економічних ризиків у сфері торговельного бізнесу. Удосконалено систематизацію методів оцінки та управління економічними ризиками підприємництва в умовах невизначеності, викликів та загроз. У другому розділі роботи здійснено аналіз дієвості управління економічними ризиками на прикладі підприємства ТОВ «Універсал-Плюс Преміум». Надано загальну характеристику торговельного підприємства та результатів його економічної діяльності. Здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, проведена діагностика економічних ризиків та фінансової стійкості підприємства в умовах дії обставин непереборної сили. Виконано системний аналіз методів оцінки та управління економічними ризиками підприємництва. У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення управління економічними ризиками підприємницької діяльності. Розроблено пропозиції щодо формування стратегії управління економічними ризиками в умовах дії обставин непереборної сили, які передбачають інструменти ідентифікації економічних ризиків підприємницької діяльності. Запропоновано методичний підхід щодо створення покрокового алгоритму розроблення стратегії управління економічними ризиками в умовах воєнного стану як дії сукупності обставин і чинників непереборної сили. Рекомендовано вдосконалення технологій управління ризиком за допомогою створення програмно-цільових заходів. Запропоновано систему заходів щодо мінімізації ризиків та попередження можливих економічних втрат в умовах ризикових подій та невизначеності. The theoretical foundations of economic risk management of entrepreneurial activity have beem explored in the first section of the work. The essence of the category "economic risk" had been analyzed, its interpretation which expands the possibilities of comprehensive consideration of the aspects of economic risk management of business activity on the example of trade has been proposed. The reasons of the appearance of economic risks in the market environment have been revealed. The specificity of economic risks in the trade business sphere is determined. The systematization of evaluation and management methods concerning the economic risks of entrepreneurship in conditions of uncertainty, challenges and threats has been improved. The analysis of the effectiveness of economic risk management which was carried out on the example of "Universal-Plus" LLC is represented in the second section of the work. The general description of the trading enterprise and the results of its economic activity have been provided. The analysis of financial and economic activity has been carried out, the diagnosis of economic risks and financial stability of the enterprise in conditions of force majeure has been carried out. The systematic analysis of methods of evaluation and management of economic risks of entrepreneurship has been carried out. The third section is devoted to the scientific and practical recommendations for improving the management of economic risks of entrepreneurial activity. The suggestions for the formation of an economic risk management strategy under conditions of force majeure, which provide tools for identifying economic risks of entrepreneurial activity have been developed. A methodical approach to the creation of a step-by-step algorithm for the development of an economic risk management strategy in the conditions of martial law as a result of a combination of circumstances and force majeure factors has been proposed. It was recommended to improve risk management technologies through the creation of targeted program actions. A system of actions to minimize risks and prevent possible economic losses in conditions of risky events and uncertainty has been proposed.
  • Item type:Item,
    Економічна безпека торговельного бізнесу та її регулювання (на прикладі ТОВ «Універсал-Плюс», м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Гненний Богдан Миколайович; Gnennyi Bohdan
    У першому розділі роботи досліджено теоретичні засади економічної безпеки, її оцінки та регулювання у сфері торговельного бізнесу. Проаналізовано сутність категорії «економічна безпека», запропоновано її трактування, що розширює можливості комплексного урахування аспектів економічної безпеки торговельного бізнесу. Розкрито специфіку економічної безпеки у сфері торговельного бізнесу. Удосконалено систематизацію загроз у функціонуванні торговельного бізнесу, пов’язаних з впливом зовнішнього середовища, фінансовою діяльністю, управлінням кадрами, взаємодією зі споживачами, партнерами, внутрішніми бізнес-процесами, інноваційним розвитком. Визначено та проаналізовано науково-методичні підходи до оцінки та регулювання рівня економічної безпеки торговельного підприємства. У другому розділі роботи здійснено аналіз економічної безпеки торговельного бізнесу на прикладі підприємства ТОВ «Універсал-Плюс Гурман». Надано загальну характеристику торговельного підприємства та результатів його економічної діяльності. Здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, проаналізовано зовнішні та внутрішні чинники впливу на економічну безпеку підприємства в умовах воєнного стану. Виконано системний аналіз індикаторів економічної безпеки підприємства та оцінку дієвості заходів щодо її регулювання. У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення регулювання економічної безпеки торговельного бізнесу. Розроблено пропозиції щодо вибору та розробки стратегії досягнення безпечності функціонування торговельного бізнесу в умовах воєнного стану, які передбачають інструменти ідентифікації можливостей та обмежень господарювання. Запропоновано концептуальний підхід до формування регуляторного механізму економічної безпеки торговельного підприємства. Рекомендовано створення системи моніторингу економічної безпеки на підприємстві з метою завчасного попередження небезпеки. Запропоновано запровадження інструментів та засобів регулювання економічної безпеки підприємства, серед яких – оптимізація структури капіталу, діджиталізація торгівельних процесів, втілення контролінгу, аутсорсингу та ін. The first chapter of the work examines the theoretical foundations of economic security, its assessment and regulation in the trade business sphere. The essence of the category "economic security" has been analyzed, the proposed interpretation expands the possibilities of comprehensive consideration of aspects of economic security of trade business. The specifics of economic security in the trade business sphere has been disclosed. The systematization of threats in the functioning of trade business related to the impact of the external environment, financial activities, personnel management, interaction with consumers, partners, internal business processes, and innovative development has been improved. Scientific and methodical approaches to assessment and regulation of the level of economic safety of a trading enterprise have been defined and analyzed. The analysis of the economic security of trade business on the example of Universal Plus Gurman LLC has been carried out in the second section of the work. A general description of the trading enterprise and the results of its economic activity have been given. The analysis of financial and economic activity has been carried out, the external and internal factors affecting the economic security of the enterprise in the conditions of martial law were analyzed. The systematic analysis of indicators of economic security of the enterprise and an assessment of the effectiveness of measures for its regulation have been performed. Third section of the work reveals the scientific and practical recommendations on improving the regulation of economic security of trade business. The suggestions have been developed regarding the selection and development of a strategy for achieving the security of trading business operations in the conditions of martial law, which include tools for identifying business opportunities and limitations. The conceptual approach to the formation of a regulatory mechanism of economic security of a trading enterprise has been proposed. It is recommended to create a system for monitoring economic security at the enterprise with the aim of early warning of danger. It is proposed to introduce tools and means of regulating the economic security of the enterprise, including optimization of the capital structure, digitalization of trading processes, controlling, outsourcing, etc.
  • Item type:Item,
    Конкурентні переваги підприємств та стратегія їх забезпечення (на прикладі СТОВ «Зоря» Новоукраїнського району Кіровоградської області)
    (ЦНТУ, 2022-12-15) Стрельченко, Сергій Олександрович; Strelchenko, Serhii
    Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні особливостей формування конкурентних переваг підприємств та стратегії їх забезпечення, теоретичних засад формування конкурентних переваг підприємств, а також розробці напрямів забезпечення стратегічних конкурентних переваг сільськогосподарського підприємства. Мета роботи зумовила постановку наступних завдань:  дослідити теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства;  здійснити класифікацію конкурентних переваг підприємства;  з’ясувати передумови формування конкурентних переваг підприємства;  здійснити аналіз фінансової та господарської діяльності сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю “Зоря”;  розробити стратегію забезпечення конкурентних переваг підприємства. Об’єктом дослідження виступає процес управління стратегією забезпечення конкурентних переваг сільськогосподарського підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних питань забезпечення конкурентних переваг підприємства, яке функціонує на ринку сільськогосподарської продукції. Перший розділ роботи присвячений теоретичним засадам формування конкурентних переваг підприємств. У другому розділі здійснена оцінка конкурентних переваг та стратегії їх забезпечення у сільськогосподарському товаристві з обмеженою відповідальністю “Зоря” на інноваційних засадах. Третій розділ висвітлює стратегію забезпечення конкурентних переваг підприємства. За результатами дослідження сформульовані напрями забезпечення стратегічних конкурентних переваг сільськогосподарського товариства; методи забезпечення конкурентних переваг сільськогосподарського товариства, а також механізм реалізації політики забезпечення конкурентних переваг сільськогосподарського підприємства. Одержані результати можуть бути використані в практичній діяльності сільськогосподарських підприємствах. The purpose of the final qualification work is to study the peculiarities of the formation of competitive advantages of enterprises and the strategy of ensuring them, the theoretical foundations of the formation of competitive advantages of enterprises, as well as the development of directions for ensuring the strategic competitive advantages of an agricultural enterprise. The purpose of the work led to the setting of the following tasks:  to research the theoretical foundations of the enterprise's competitiveness;  to classify the competitive advantages of the enterprise;  to find out the prerequisites for the formation of competitive advantages of the enterprise;  to carry out an analysis of the financial and economic activity of the limited liability agricultural company "Zorya";  to develop a strategy for ensuring the competitive advantages of the enterprise. The object of the study is the process of managing the strategy of ensuring the competitive advantages of an agricultural enterprise. The subject of the study is a set of theoretical and practical issues of ensuring the competitive advantages of the enterprise operating on the market of agricultural products. The first section of the work is devoted to the theoretical foundations of the formation of competitive advantages of enterprises. In the second section, an assessment of competitive advantages and strategies for ensuring them in the agricultural limited liability company "Zorya" is carried out on an innovative basis. The third section highlights the strategy of ensuring the company's competitive advantages. Based on the results of the research, directions for ensuring the strategic competitive advantages of the agricultural company were formulated; methods of ensuring the competitive advantages of the agricultural company, as well as the mechanism of implementation of the policy of ensuring the competitive advantages of the agricultural enterprise. The obtained results can be used in the practical activities of agricultural enterprises.