Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697
Browse
Search Results
Item Вдосконалення управління життєвим циклом продукції підприємства (на прикладі ПАТ «Ремонтно-механічний завод», Дніпропетровська область, м. Дніпро)(ЦНТУ, 2024-12-13) Кметь, Антон Анатолійович; Kmet, AntonУ першому розділі представлено теоретичне обґрунтування системи управління життєвим циклом продукції підприємства та характеристика основних маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. У другому розділі здійснено оцінку основних техніко-економічних показників роботи підприємства та аналіз ефективності управління життєвим циклом продукції підприємства. У третьому розділі пропонуються шляхи підвищення ефективності механізму маркетингового контроля життєвого циклу продукції підприємства в конкурентному середовищі. The first section presents the theoretical substantiation of the enterprise product life cycle management system and characterizes the main marketing strategies at different stages of the product life cycle. The second section evaluates the main technical and economic indicators of the enterprise and analyzes the efficiency of life cycle management of the enterprise's products. The third section suggests ways to improve the efficiency of the mechanism of marketing control of the life cycle of enterprise products in a competitive environment.