Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Оцінка та підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Гудгрейноіл» м. Кропивницький Кіровоградської області)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Культенко, Дана Сергіївна; Kultenko, Dana
    У першому розділі роботи проаналізовано існуючі поняття «конкуренція», «конкурентоспроможність підприємства» за сутністю, виходячи з різносторонніх концепцій виникнення та підходи до вивчення зазначених термінів; з’ясовано та удосконалено поняття, досліджено різновиди факторів впливу та методи оцінки конкурентоспроможності. В другому розділі наведено загальну характеристику діяльності підприємства; проведено оцінку здатності підприємства до конкуренції на сформованому ринку в умовах воєнного стану, здійснено фінансово-економічний аналіз діяльності «ТОВ Гудгрейноіл»; визначено сильні та слабкі сторони, загрози та можливості підприємства за методикою проведення SWOT-аналізу. У третьому розділі, застосовуючи економіко-математичну модель, визначено шляхи удосконалення діяльності підприємства задля покращення його конкурентоспроможності; розроблено рекомендації щодо поліпшення діяльності ТОВ «Гудгрейноіл» та оптимізації підприємства та аргументовано доведено доцільність їх впровадження. The first section of the work analyzes the existing concepts of "competition," "competitiveness of the enterprise" in essence, based on the diverse concepts of emergence and approaches to the study of these terms; the concept has been clarified and improved, varieties of influence factors and methods for assessing competitiveness have been studied. The second section provides a general description of the enterprise; an assessment of the ability of the enterprise to compete in the existing market under martial law was carried out, a financial and economic analysis of the activities of Goodgrainoil LLC was carried out; strengths and weaknesses, threats and opportunities of the enterprise by the method of SWOT-analysis are determined. In the third section, applying the economic and mathematical model, the ways of improving the activity of the enterprise to improve its competitiveness are determined; recommendations for improving the activities of Gudgrainoil LLC and optimizing the enterprise have been developed and the feasibility of their implementation has been substantiated.