Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697
Browse
4 results
Search Results
Item Організаційно-економічні засади здійснення модернізації технічних засобів як основи відтворення матеріально-технічної бази аграрних підприємств (на прикладі ПП «Рулен», м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2024-12) Квірквелія, Іраклій Іраклійович; Kvirkveliya, IrakliyВ першому розділі роботи досліджувалися засади модернізації модернізації технічних засобів аграрних підприємств. Зокрема, розглянута сутність та значення матеріального забезпечення та модернізації в сучасних умовах. Розглянуто основні організаційно-економічні чинники, що впливають на модернізацію технічної бази стратегії підприємства. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ПП «Рулен», зокрема характеристика підприємства, оцінка фінансово-господарських показників та матеріально-технічного забезпечення аграрного сектору Кіровоградської області. В третьому розділі визначено шляхи удосконалення механізму залучення інвестицій для оновлення матеріально-технічної бази та запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних технологій для модернізації технічних засобів. The first section of the work examined the principles of modernization of technical means of agricultural enterprises. In particular, the essence and significance of material support and modernization in modern conditions were considered. The main organizational and economic factors influencing the modernization of the technical base of the enterprise strategy were considered. The second section carried out a comprehensive analysis of the activities of PE "Rulen", in particular the characteristics of the enterprise, the assessment of financial and economic indicators and material and technical support of the agricultural sector of the Kirovograd region. The third section identified ways to improve the mechanism for attracting investments to update the material and technical base and proposed recommendations for the implementation of modern technologies for the modernization of technical means.Item Управління інноваційним розвитком в умовах цифровізації (на прикладі ТОВ «Піца 32 см», м. Кропивницький)(ЦНТУ, 2024-12) Лейбенко, Андрій Олександрович; Leibenko, AndriyУ першому розділі роботи розглянуті поняття цифрових інновацій та їх вплив на конкурентоспроможність підприємств. Досліджено особливості управління інноваціями в умовах цифровізації, а також теоретичні підходи до оцінки ефективності інноваційного розвитку підприємств. Другий розділ присвячено загальній характеристиці діяльності ТОВ «Піца 32 см», проаналізовано інноваційні технології та цифрові рішення, впроваджені на підприємстві, а також проведено оцінку ефективності управління інноваціями. Третій розділ містить пропозиції щодо вдосконалення управління інноваційним розвитком підприємства, зокрема, щодо впровадження сучасних цифрових технологій для підвищення ефективності діяльності та рекомендації для удосконалення системи управління інноваціями. The first section of the work examines the concept of digital innovations and their impact on the competitiveness of enterprises. The features of innovation management in the context of digitalization are studied, as well as theoretical approaches to assessing the effectiveness of innovative development of enterprises. The second section is devoted to the general characteristics of the activities of LLC "Pizza 32 cm", analyzes innovative technologies and digital solutions implemented at the enterprise, and also assesses the effectiveness of innovation management. The third section contains proposals for improving the management of innovative development of the enterprise, in particular, the introduction of modern digital technologies to increase the efficiency of activities and recommendations for improving the innovation management system.Item Удосконалення стратегії розвитку підприємства в реаліях цифрової економіки (на прикладі ТОВ МП «Мрія», с. Дмитрівка Кіровоградської області)(ЦНТУ, 2024-12) Шрейнер, Роман Андрійович; Shreiner, RomanВ першому розділі роботи досліджувалися теоретико-методологічні аспекти формування стратегії підприємства в умовах цифрової економіки. Зокрема, розглянута сутність стратегії підприємства та підходи до її класифікації, обґрунтовані методи прийняття стратегічних рішень в умовах цифрової економіки, визначені особливості та показники оцінки ефективності маркетингових Інтернет-стратегій. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ТОВ «Мале підприємство Мрія», зокрема характеристика підприємства, оцінка фінансово-господарських показників, дослідження маркетингового середовища та ефективності використовуваних Інтернет-маркетингових інструментів. В третьому розділі проаналізовані існуючі сценарії та алгоритми взаємодії з цільовою аудиторією в мережі Інтернет, розроблені заходи з просування продукції підприємства в мережі Інтернет та надані відповідні практичні рекомендації. The first section of the work examined the theoretical and methodological aspects of forming an enterprise strategy in the digital economy. In particular, the essence of enterprise strategy and approaches to its classification are considered, methods for making strategic decisions in the digital economy are substantiated, and the features and indicators for assessing the effectiveness of marketing Internet strategies are identified. The second section carried out a comprehensive analysis of the activities of LLC "Small Enterprise Mriya", in particular, a description of the enterprise, an assessment of financial and economic indicators, a study of the marketing environment and the effectiveness of the Internet marketing tools used. The third section analyzed existing scenarios and algorithms for interacting with the target audience on the Internet, developed measures to promote the enterprise's products on the Internet, and provided relevant practical recommendations.Item Стратегії розвитку інноваційного потенціалу підприємства готельного господарства (на прикладі апарт-готелю ApartUA Кропивницкий)(ЦНТУ, 2023-12-25) Збаржевецький, Владислав Ігорович; Zbarzhevetskyі, VladyslavУ кваліфікаційній роботі магістра досліджено актуальні питання теорії та практики розвитку інноваційного потенціалу підприємства готельного бізнесу. На основі аналітичних праць українських та зарубіжних вчених розкрито сутність, класифікацію та особливості інноваційної діяльності підприємства готельного бізнесу; обґрунтовано специфіку формування інноваційного потенціалу в діяльності підприємства готельного бізнесу. Досліджено сучасні тенденції функціонування готелю “ApartUA Кропивницкий”, а також проаналізовано потенціал інноваційного розвитку на цьому підприємстві. У кваліфікаційній роботі магістра представлено авторські рекомендації щодо перспективного розвитку інноваційного потенціалу готелю “ApartUA”, м. Кропивницький. Основні результати роботи можуть бути використані на практиці в діяльності досліджуваного підприємства. In the Magister’s Qualification Paper, the topical issues of the theory and practice of the development of the innovative potential of the hotel business enterprise were investigated. On the basis of the analytical works of Ukrainian and foreign scientists, the essence, classification and features of the innovative activity of the hotel business enterprise were revealed; the specificity of the formation of innovative potential in the activity of the hotel business enterprise is substantiated. Modern trends in the operation of the «ApartUA Kropyvnytskyi» hotel were studied, as well as the potential of innovative development at this enterprise was analyzed. The Magister’s Qualification Paper presents the author’s recommendations regarding the prospective development of the innovative potential of the «ApartUA» hotel, Kropyvnytskyi. The main results of the work can be used in practice in the activity of the investigated enterprise.