Кафедра машинобудування, мехатроніки і робототехніки
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/770
Browse
45 results
Search Results
Item Кулько-гвинтовий гідропідсилювач(Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій, 2024) Підгаєцький, М. М.; Апаракін, А. Р.; Артюхов, А. М.; Селєхова, В. М.; Pidgaetsiy, M.; Aparakin, A.; Artiukhov, A.; Seliekhova, V.Кулько-гвинтовий гідропідсилювач. Корисна модель належить до транспортного машинобудування, а саме до рульових механізмів з вмонтованим гідравлічним підсилювачем, які встановлюються, на вантажних автомобілях, автобусах, тролейбусах тощо. Ball-screw hydraulic booster. The useful model belongs to transport engineering, namely to steering mechanisms with a built-in hydraulic amplifier, which are installed mainly on trucks, buses, trolleybuses, etc.Item Хонінгувальна головка зі змінною геометрією(ДО "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій, 2023) Щербина, К. К.; Підгаєцький, М. М.; Гречка, А. І.; Торчілов, Д. Р.; Дяченко, Т. В.Корисна модель належить до галузі машинобудування, а саме до засобів для отримання точних отворів у виробах, та може бути використана в процесі хонінгування. The utility model belongs to the field of mechanical engineering, namely to the means of obtaining precise holes in products, and can be used in the honing process.Item Кулько-гвинтовий гідропідсилювач(ДО "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій", 2023) Підгаєцький, М. М.; Апаракін, А. Р.; Лисенко, О. В.; Щербина, К. К.Корисна модель належить до транспортного машинобудування, а саме до рульових механізмів з вмонтованим гідравлічним підсилювачем, які встановлюються, переважно, на вантажних автомобілях, автобусах, тролейбусах тощо. The useful model belongs to transport engineering, namely to steering mechanisms with a built-in hydraulic amplifier, which are installed mainly on trucks, buses, trolleybuses, etc.Item Рульовий механізм транспортного засобу(Український інститут промислової власності, 1997) Підгаєцький, М. М.; Біленко, С. М.; Біляковський, Р. П.; Повєткін, С. М.; Верисоцький, В. М.; Pidhaietskyi, M.; Bilenko, S.; Biliakovskyi, R.; Povietkin, S.; Verysotskyi, V.; Пидгаецкий, М. М.; Биленко, С. М.; Биляковский, Р. П.; Поветкин, С. М.; Верисоцкий, В. М.Винахід належить до транспортного машинобудування, а саме, до систем рульового управління транспортних засобів. Рульовий механізм містить встановлений в картері гвинт, сполучений гвинтовим кульковим з'єднанням з гайкою-рейкою, що входить в зачеплення із зубчастим сектором. The invention relates to transport machine building, namely, to the systems of steering control of transport vehicles. A steering gear contains a screw installed in a crankcase and connected by a ball connection with a nut-rack engaged with a gear quadrant.Item Рульовий механізм транспортного засобу з вмонтованим підсилювачем(Український інститут промислової власності, 1997) Підгаєцький, М. М.; Біленко, С. М.; Біляковський, Р. П.; Гінцбург, Л. Л.; Богославцев, В. І.; Повєткін, С. М.; Pidhaietskyi, M.; Bilenko, S.; Biliakovskyi, R.; Hintsburh, L.; Bohoslavtsev, V.; Povietkin, S.; Пидгаецкий, М. М.; Биленко, С. М.; Биляковский, Р. П.; Гинцбург, Л. Л.; Богославцев, В. И.; Поветкин, С. М.Винахід належить до транспортного машинобудування, зокрема, до рульових механізмів з вбудованим гідравлічним підсилювачем. Рульовий механізм містить корпус, в якому співвісно розташовані поршень і гвинт, кінематично зв'язані кульково-гвинтовою передачею, зубчасту рейку, виконану в поршні, що утворює рейкову передачу із зубчастим сектором валу рульової сошки. The invention relates to transport machine building, in particular, to the steering gears with built-in hydraulic booster. A steering gear contains a housing, in which is coaxially placed a piston and a screw cinematically connected with ball-and-screw transfer, a toothed rack made in the piston, which forms rack-and-pinion gear with gear quadrant of the shaft of pitman arm.Item Дисковый шевер(Филиал ППП «Патент», 1983) Підгаєцький, М. М.; Подгаецкий, М. М.Изобретение относится к обработке металлов резанием, в частности к обработке зубчатых колес.Item Сборный дисковый шевер(Производственно-издательский комбинат «Патент», 1993) Підгаєцький, М. М.; Біляковський, Р. П.; Крошкіна, В. Д.; Подгаецкий, М. М.; Беляковский, Р. П.; Крошкина, В. Д.Изобретение относится к машиностроению, в частности к инструментам для чистовой обработки зубчатых колес твердостью НRС 40-50. Цель изобретения - повышение стойкости и технологичности.Item Зубодолбежный станок(Производственно-издательский комбинат «Патент», 1992) Підгаєцький, М. М.; Біляковський, Р. П.; Подгаецкий, М. М.; Беляковский, Р. П.Изобретение относится к машиностроение, в частности к производству зубодолбежных станков. Цель изобретения - повышение точности обработки.Item Сборная червячная фреза(Производственно-издательский комбинат «Патент», 1991) Підгаєцький, М. М.; Біляковський, Р. П.; Воловик, О. В.; Авруцька, Я. Є.; Подгаецкий, М. М.; Беляковский, Р. П.; Воловик, О. В.; Авруцкая, Я. Е.Изобретение относится к машиностроению, в частности к производству інструмента. Цель изобретения - повышение точности обработки фрезой за счет ужесточения конструкции.Item Дисковый шевер(Производственно-полиграфическое предприятие, 1987) Підгаєцький, М. М.; Подгаецкий, М. М.Изобретение относится к машиностроению, в частности к инструментам для обработки зубчатых колес. Цель изобретения - повышение долговечности шевера с увеличенным углом профиля исходного контура, поскольку при изготовлении шевера с углом профиля более 20 не обеспечивается требуемая ширина впадины между зубьями, величина которой обуславливает количество переточек зубьев шевера.