Кафедра машинобудування, мехатроніки і робототехніки

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/770

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 45
  • Item
    Кулько-гвинтовий гідропідсилювач
    (Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій, 2024) Підгаєцький, М. М.; Апаракін, А. Р.; Артюхов, А. М.; Селєхова, В. М.; Pidgaetsiy, M.; Aparakin, A.; Artiukhov, A.; Seliekhova, V.
    Кулько-гвинтовий гідропідсилювач. Корисна модель належить до транспортного машинобудування, а саме до рульових механізмів з вмонтованим гідравлічним підсилювачем, які встановлюються, на вантажних автомобілях, автобусах, тролейбусах тощо. Ball-screw hydraulic booster. The useful model belongs to transport engineering, namely to steering mechanisms with a built-in hydraulic amplifier, which are installed mainly on trucks, buses, trolleybuses, etc.
  • Item
    Хонінгувальна головка зі змінною геометрією
    (ДО "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій, 2023) Щербина, К. К.; Підгаєцький, М. М.; Гречка, А. І.; Торчілов, Д. Р.; Дяченко, Т. В.
    Корисна модель належить до галузі машинобудування, а саме до засобів для отримання точних отворів у виробах, та може бути використана в процесі хонінгування. The utility model belongs to the field of mechanical engineering, namely to the means of obtaining precise holes in products, and can be used in the honing process.
  • Item
    Кулько-гвинтовий гідропідсилювач
    (ДО "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій", 2023) Підгаєцький, М. М.; Апаракін, А. Р.; Лисенко, О. В.; Щербина, К. К.
    Корисна модель належить до транспортного машинобудування, а саме до рульових механізмів з вмонтованим гідравлічним підсилювачем, які встановлюються, переважно, на вантажних автомобілях, автобусах, тролейбусах тощо. The useful model belongs to transport engineering, namely to steering mechanisms with a built-in hydraulic amplifier, which are installed mainly on trucks, buses, trolleybuses, etc.
  • Item
    Рульовий механізм транспортного засобу
    (Український інститут промислової власності, 1997) Підгаєцький, М. М.; Біленко, С. М.; Біляковський, Р. П.; Повєткін, С. М.; Верисоцький, В. М.; Pidhaietskyi, M.; Bilenko, S.; Biliakovskyi, R.; Povietkin, S.; Verysotskyi, V.; Пидгаецкий, М. М.; Биленко, С. М.; Биляковский, Р. П.; Поветкин, С. М.; Верисоцкий, В. М.
    Винахід належить до транспортного машинобудування, а саме, до систем рульового управління транспортних засобів. Рульовий механізм містить встановлений в картері гвинт, сполучений гвинтовим кульковим з'єднанням з гайкою-рейкою, що входить в зачеплення із зубчастим сектором. The invention relates to transport machine building, namely, to the systems of steering control of transport vehicles. A steering gear contains a screw installed in a crankcase and connected by a ball connection with a nut-rack engaged with a gear quadrant.
  • Item
    Рульовий механізм транспортного засобу з вмонтованим підсилювачем
    (Український інститут промислової власності, 1997) Підгаєцький, М. М.; Біленко, С. М.; Біляковський, Р. П.; Гінцбург, Л. Л.; Богославцев, В. І.; Повєткін, С. М.; Pidhaietskyi, M.; Bilenko, S.; Biliakovskyi, R.; Hintsburh, L.; Bohoslavtsev, V.; Povietkin, S.; Пидгаецкий, М. М.; Биленко, С. М.; Биляковский, Р. П.; Гинцбург, Л. Л.; Богославцев, В. И.; Поветкин, С. М.
    Винахід належить до транспортного машинобудування, зокрема, до рульових механізмів з вбудованим гідравлічним підсилювачем. Рульовий механізм містить корпус, в якому співвісно розташовані поршень і гвинт, кінематично зв'язані кульково-гвинтовою передачею, зубчасту рейку, виконану в поршні, що утворює рейкову передачу із зубчастим сектором валу рульової сошки. The invention relates to transport machine building, in particular, to the steering gears with built-in hydraulic booster. A steering gear contains a housing, in which is coaxially placed a piston and a screw cinematically connected with ball-and-screw transfer, a toothed rack made in the piston, which forms rack-and-pinion gear with gear quadrant of the shaft of pitman arm.
  • Item
    Дисковый шевер
    (Филиал ППП «Патент», 1983) Підгаєцький, М. М.; Подгаецкий, М. М.
    Изобретение относится к обработке металлов резанием, в частности к обработке зубчатых колес.
  • Item
    Сборный дисковый шевер
    (Производственно-издательский комбинат «Патент», 1993) Підгаєцький, М. М.; Біляковський, Р. П.; Крошкіна, В. Д.; Подгаецкий, М. М.; Беляковский, Р. П.; Крошкина, В. Д.
    Изобретение относится к машиностроению, в частности к инструментам для чистовой обработки зубчатых колес твердостью НRС 40-50. Цель изобретения - повышение стойкости и технологичности.
  • Item
    Зубодолбежный станок
    (Производственно-издательский комбинат «Патент», 1992) Підгаєцький, М. М.; Біляковський, Р. П.; Подгаецкий, М. М.; Беляковский, Р. П.
    Изобретение относится к машиностроение, в частности к производству зубодолбежных станков. Цель изобретения - повышение точности обработки.
  • Item
    Сборная червячная фреза
    (Производственно-издательский комбинат «Патент», 1991) Підгаєцький, М. М.; Біляковський, Р. П.; Воловик, О. В.; Авруцька, Я. Є.; Подгаецкий, М. М.; Беляковский, Р. П.; Воловик, О. В.; Авруцкая, Я. Е.
    Изобретение относится к машиностроению, в частности к производству інструмента. Цель изобретения - повышение точности обработки фрезой за счет ужесточения конструкции.
  • Item
    Дисковый шевер
    (Производственно-полиграфическое предприятие, 1987) Підгаєцький, М. М.; Подгаецкий, М. М.
    Изобретение относится к машиностроению, в частности к инструментам для обработки зубчатых колес. Цель изобретения - повышение долговечности шевера с увеличенным углом профиля исходного контура, поскольку при изготовлении шевера с углом профиля более 20 не обеспечивается требуемая ширина впадины между зубьями, величина которой обуславливает количество переточек зубьев шевера.