Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
21 results
Search Results
Item Удосконалення маркетингової діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства(ЦНТУ, 2024) Українцев, В. А.Item Менеджмент. Маркетинг. Підприємництво.(ЦНТУ, 2024) Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Доренська, А. О.; Горпинченко, О. В.; Грінка, Т. І.; Заярнюк, О. В.У навчальному посібнику розкрито питання та ключові теми, що затверджено Міністерством освіти і науки наказом 157 від 11 лютого 2022 року в програмі та деталізованій структурі предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування: теоретичні основи менеджменту; функція планування в менеджменті; функція організування в менеджменті; мотивування як функція менеджменту; контролювання як функція менеджменту; інформація і комунікації в менеджменті; управлінські рішення; основні засади керівництва в менеджменті; основи маркетингу; аналіз маркетингового середовища; маркетингова товарна політика; маркетингова цінова політика; маркетингова політика розподілу; маркетингова політика комунікацій; теоретичні засади підприємництва, види підприємництва, підприємство як форма організації підприємницької діяльності, види підприємств; організація підприємницької діяльності; планування підприємницької діяльності, ресурсного забезпечення підприємницької діяльності; ефективності підприємницької діяльності, соціальній відповідальність бізнесу та ділова етика.Item Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.Item Маркетинг інформаційних продуктів та послуг(ЦНТУ, 2023) Ніколаєв, І. В.; Nikolaiev, I.Запропоновані методичні рекомендації до вивчення дисципліни “Маркетинг інформаційних продуктів та послуг” містять: структуру, тематичний план та програму курсу, тематику лекцій і практичних занять, включаючи завдання для самостійної роботи студентів, тематику індивідуальних завдань та курсових робіт, список рекомендованої літератури, контрольні питання, за допомогою яких у студентів буде можливість перевірити свої знання. The proposed methodological recommendations for the study of the discipline "Marketing of information products and services" include: structure, thematic plan and program of the course, topics of lectures and practical classes, including tasks for independent work of students, topics of individual tasks and coursework, list of recommended literature, control questions, with the help of which students will have the opportunity to test their knowledge.Item Маркетинг. Теорія і практика(Ексклюзив-Систем, 2019) Гамалій, В. Ф.; Жовновач, Р. І.; Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Gamaliy, V.; Zhovnovach, R.; Koval, L.; Romanchuk, S.Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".Item Теорія продажів. Самостійні роботи(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації і завдання по виконанню самостійних робіт з теорії продажів. Methodical instructions contain recommendations and tasks for independent work on sales theory.Item Методичні рекомендації до виконання і захисту випускних кваліфікаційних робіт. Магістри(ЦНТУ, 2018) Жовновач, Р. І.; Романчук, С. А.; Zhovnovach, R.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації по виконанню і захисту випускних кваліфікаційних робіт за ступенем вищоїо світи «Магістр», інформацію щодо оформлення робіт. Methodical instructions contain recommendations on performance and protection of final qualifying works on degree of higher education "Master", information on registration of works.Item Наскрізна програма з організації та проведення навчальної, виробночо-ознайомчої, виробничої, комплексної та переддипломної практик(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять загальні рекомендації і завдання по проходженню всіх видів практики з маркетингу, інформацію щодо оформлення звітів. Guidelines include recommendations and tasks for all types of marketing practices, information on reporting.Item Маркетинг промислового підприємства. Курсова робота(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації і завдання по виконанню курсових робіт з маркетингу промислового підприємства, інформацію щодо оформлення курсових робіт. Methodical instructions contain recommendations and tasks for the implementation of term papers on the marketing of an industrial enterprise, information on the design of term papers.Item Маркетинг. Курсова робота(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації і завдання по виконанню курсових робіт з маркетингу, інформацію щодо оформлення курсових робіт. Methodical instructions contain recommendations and tasks for the implementation of term papers on marketing, information on the design of term papers.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »