Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11695

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Удосконалення стратегії розвитку підприємства в реаліях цифрової економіки (на прикладі ТОВ МП «Мрія», с. Дмитрівка Кіровоградської області)
    (ЦНТУ, 2024-12) Шрейнер, Роман Андрійович; Shreiner, Roman
    В першому розділі роботи досліджувалися теоретико-методологічні аспекти формування стратегії підприємства в умовах цифрової економіки. Зокрема, розглянута сутність стратегії підприємства та підходи до її класифікації, обґрунтовані методи прийняття стратегічних рішень в умовах цифрової економіки, визначені особливості та показники оцінки ефективності маркетингових Інтернет-стратегій. У другому розділі було здійснено всебічний аналіз діяльності ТОВ «Мале підприємство Мрія», зокрема характеристика підприємства, оцінка фінансово-господарських показників, дослідження маркетингового середовища та ефективності використовуваних Інтернет-маркетингових інструментів. В третьому розділі проаналізовані існуючі сценарії та алгоритми взаємодії з цільовою аудиторією в мережі Інтернет, розроблені заходи з просування продукції підприємства в мережі Інтернет та надані відповідні практичні рекомендації. The first section of the work examined the theoretical and methodological aspects of forming an enterprise strategy in the digital economy. In particular, the essence of enterprise strategy and approaches to its classification are considered, methods for making strategic decisions in the digital economy are substantiated, and the features and indicators for assessing the effectiveness of marketing Internet strategies are identified. The second section carried out a comprehensive analysis of the activities of LLC "Small Enterprise Mriya", in particular, a description of the enterprise, an assessment of financial and economic indicators, a study of the marketing environment and the effectiveness of the Internet marketing tools used. The third section analyzed existing scenarios and algorithms for interacting with the target audience on the Internet, developed measures to promote the enterprise's products on the Internet, and provided relevant practical recommendations.