Кафедра деталей машин та прикладної механіки

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/787

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 84
  • Item type:Item,
    Patterns in change and balancing of aerodynamic imbalance of the low-pressure axial fan impeller
    (2018) Olijnichenko, L.; Filimonikhin, G.; Nevdakha, A.; Pirogov, V.; Олійніченко, Л. С.; Філімоніхін, Г. Б.; Невдаха, А. Ю.; Пирогов, В. В.
    Дослiдженi особливостi змiни i балансування аеродинамiчної незрiвноваженостi робочого колеса осьового вентилятора типу ВО-06-300 (Україна). Знайдена аеродинамiчна неврiвноваженiсть робочого колеса, викликана установкою однiєї лопатки: – пiд iншим кутом атаки; – з порушенням рiвномiрностi кроку; – не перпендикулярно до подовжньої осi робочого колеса; – за наявнiстю вiдразу всiх трьох вище названих похибок встановлення. Оцiнена змiна аеродинамiчної незрiвноваженостi вiд змiни густини повiтря. Оцiнений вплив температури повiтря, висоти над рiвнем моря, атмосферного тиску на густину повiтря i аеродинамiчну незрiвноваженiсть. Встановлено, що при iншому кутi атаки i при порушеннi перпендикулярностi виникає динамiчна незрiвноваженiсть, у який моментна складова на порядок бiльша за статичну складову. При порушеннi рiвномiрностi кроку виникає тiльки статична складова, що лежить у площинi робочого колеса. Серед розглянутих похибок найбiльш небажаною є встановлення лопатки пiд iншим кутом атаки. При такiй похибцi аеродинамiчна незрiвноваженiсть у 6–8 разiв бiльша, нiж при iнших. При змiнi в робочому колесi кута атаки однiєї лопатки на ±4o можна погiршити точнiсть балансування робочого колеса до класу точностi G 6,3 при частотi 1500 об/хв, чи G 16 – при 3000 об/хв. Встановлено, що звичайну i аеродинамiчну незрiвноваженостi можна балансувати одночасно. Балансування доцiльно проводити динамiчне в двох площинах корекцiї. Балансування можна проводити корегуванням мас чи пасивними автобалансирами. На конкретному прикладi показана методика врахування аеродинамiчної неврiвноваженостi в диференцiальних рiвняннях руху осьового вентилятора. Вiдповiдно до методики складовi аеродинамiчної незрiвноваженостi додаються до вiдповiдних складових звичайної незрiвноваженостi. Одержанi результати застосовнi на етапах проектування i виготовлення осьових вентиляторiв низького тиску. Їх застосування дозволить полiпшити вiбрацiйнi характеристики зазначених вентиляторiв.
  • Item type:Item,
    Деталі машин. Застосування ПЕОМ до розрахунку черв′ячних та ланцюгових передач
    (2019) Філімоніхін, Г. Б.; Невдаха, Ю. А.; Невдаха, А. Ю.; Пирогов, В. В.
    Методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів механічних спеціальностей під час розв’язування задач курсу деталей машин та виконання курсових проектів. В методичних вказівках наведені задачі які містять розрахунок черв’ячних передач з раціональним вибором матеріалу черв’яка та вінця черв’ячного колеса, визначення міжосьової відстані черв’ячної передачі, діаметрів черв’яка та черв’ячного колеса та їх модуля зачеплення, приведені робочі креслення різних конструкцій черв’ячних коліс та черв’яків для вибору оптимальних конструкцій при виконанні курсового проекту по деталях машин. В другій частині методичних вказівок наведена задача розрахунку ланцюгових передач в якій визначається міжосьова відстань, крок ланцюга, діаметри ведучої та веденої зірочок, приведені робочі креслення різних конструкцій зірочок, виконані розрахунки навантажень на вали та їхні опори необхідних для подальшого вибору та розрахунку підшипників кочення.
  • Item type:Item,
    Практикум з теоретичної механіки. Динаміка
    (КНТУ, 2014-01-04) Філімоніхін, Г. Б.; Пирогов, В. В.
    Теоретична механіка – загальнонаукова дисципліна, яка займає важливе місце в вузівській програмі фундаментальної підготовки спеціалістів. Її розділ "Динаміка" – відносно самостійна частина курсу використовується для вивчення багатьох предметів. Необхідною умовою успішного оволодіння курсом є виконання індивідуальних домашніх завдань. Задачі треба розв’язувати на протязі семестру відразу після розгляду відповідної теми на лекціях, чи практичних заняттях. Поточний контроль відбувається шляхом розв’язання типових задач курсу на контрольних і самостійних роботах, які проводяться після закінчення відповідних частин розділу “Динаміка”. У посібнику сформульовані типові багатоваріантні задачі та приведені приклади їх розв’язання. Посібник відповідає діючій робочій програмі з теоретичної механіки, призначений для студентів машинобудівних, будівельних, транспортних спеціальностей і може бути використаний як в навчальному процесі, так і в інженерній практиці.
  • Item type:Item,
    Розгінний стенд для дослідження міцності обертових супермаховиків
    (2009-04-10) Лушніков, В. М.; Філімоніхін, Г. Б.; Невдаха, Ю. А.; Невдаха, А. Ю.; Яцун, В. В.; Коваленко, О. В.; Lushnikov, V.; Filimonikhin, H.; Nevdakha, Y.; Nevdakha, A.; Yatsun, V.; Kovalenko, O.
    Розгінний стенд для дослідження міцності обертових супермаховиків, що містить вакуумну камеру, двоопорний вертикальний вал, що несе маховик, привід обертання вала з маховиком, який відрізняється тим, що вал з маховиком обладнаний автобалансуючим пристроєм.
  • Item type:Item,
    Теорія механізмів і машин. Частина І
    (ЦНТУ, 2017-01-29) Пирогов, В. В.; Філімоніхін, Г. Б.; Невдаха, А. Ю.
    Машинобудування – основна галузь сучасної промислово розви- нутої країни – визначає рівень розвитку продуктивних сил суспільства, становить фундамент технічного прогресу всіх галузей народного господарства. У свою чергу, прогрес машинобудування визначається досконалістю машин, які створюються. Тому від інженера вима- гаються глибокі теоретичні знання і досвід, вміння не тільки керувати складною технікою, успішно її використовувати, але й забезпечувати її швидкий прогрес. Сучасний інженер повинен досконало володіти методами розрахунку і конструювання нових швидкохідних, автома- тизованих і високопродуктивних машин. Створення нових машин базується на досягненнях багатьох фундаментальних і прикладних наук, серед яких важливе місце посідає теорія механізмів і машин. ТММ є однією з основних загальноінженерних дисциплін, що забезпечує необхідну теоретичну підготовку інженерів-механіків. Знання ТММ необхідні не тільки інженерам-конструкторам, які проектують машини, а й інженерам, що займаються їхнім виготов- ленням і експлуатацією. Базою ТММ є курси фізики, вищої та прикладної математики, теоретичної механіки, інженерної графіки, обчислювальної техніки та програмування. Задача курсу ТММ полягає у тому, щоб підготувати студентів до слухання курсів деталі машин, технології машинобудування, систем автоматизованого проектування, основ наукових досліджень, курсів з розрахунку і конструювання різних спеціальних машин. Навчальний посібник може бути використаний як в навчальному процесі, так і в інженерній практиці.
  • Item type:Item,
    Спосіб балансування гнучкого двоопорного ротора пасивними автобалансирами
    (2015-02-10) Філімоніхін, Г. Б.; Гадяка, В. Г.; Паненко, В. Г.; Гончаров, В. В.; Filimonikhin, H.; Hadiaka, V.; Panenko, V.; Honcharov, V.
    Спосіб балансування гнучкого двоопорного ротора пасивними автобалансирами, який полягає у тому, що на гнучкий ротор, що встановлений на дві опори, співвісно поздовжній осі якого встановлюють пасивні автобалансири у кількості 2-х штук і гнучкий ротор розганяють до сталої експлуатаційної швидкості обертання, яка більша за першу критичну швидкість, який відрізняється тим, що пасивні автобалансири розміщують в площинах, близьких до опор, а опори виконують пружно-в'язкими.
  • Item type:Item,
    Електрична центрифужна напівавтоматична соковижималка
    (2014-11-10) Філімоніхін, Г. Б.; Гончаров, В. В.; Filimonikhin, H.; Honcharov, V.
    Електрична центрифужна напівавтоматична соковижималка, в корпусі якої на вал приводу насаджена платформа з закріпленими на ній диском-теркою та корзиною-центрифугою з циліндричним ситом, при цьому корпус має отвір для виходу соку, а платформа закрита кришкою з пристроєм для скидання мезги і отворами для подачі перероблюваної сировини та виходу мезги, яка відрізняється тим, що платформа суміщена з встановленим співвісно поздовжній осі платформи кульовим пасивним автобалансиром однорядним чи дворядним з рухомими перегородками або дворядним з нерухомими перегородками.
  • Item type:Item,
    Застосування пасивного автобалансира як збудника кругових двочастотних вібрацій
    (2014-08-11) Філімоніхін, Г. Б.; Яцун, В. В.; Filimonikhin, H.; Yatsun, V.
    Застосування пасивного автобалансира як збудника кругових двочастотних вібрацій.
  • Item type:Item,
    Відцентрова дробарка
    (2014-02-10) Філімоніхін, Г. Б.; Гончаров, В. В.; Яцун, В. В.; Фролова, В. І.; Filimonikhin, H.; Honcharov, V.; Yatsun, V.; Frolova, V.
    Відцентрова дробарка, що містить дробильну камеру, у якій на вертикальний вал приводу встановлений ротор з нижньою суцільною плитою, боковою вертикальною плитою з лопатками для удару по подрібнюваному матеріалу та отворами для виходу подрібнюваного і подрібненого матеріалу з ротора, верхньою плитою в формі тіла обертання з центральним отвором для подачі подрібнюваного матеріалу і кульовим автобалансиром, заповненим рідиною та встановленим співвісно подовжній осі ротора, яка відрізняється тим, що в кульовий автобалансир вставлено співвісно подовжній осі ротора рухоме кільце з двома діаметрально протилежними лопатками.
  • Item type:Item,
    Спосіб балансування гнучкого двоопорного ротора пасивними автобалансирами
    (2013-04-10) Філімоніхін, Г. Б.; Гадяка, В. Г.; Паненко, В. Г.; Гончаров, В. В.; Filimonikhin, H.; Hadiaka, V.; Panenko, V.; Honcharov, V.
    Спосіб балансування гнучкого двоопорного ротора пасивними автобалансирами, який полягає у тому, що на гнучкий ротор, встановлений на дві опори, співвісно поздовжній осі гнучкого ротора встановлюють пасивні автобалансири будь-якого типу, у кількості 2-х штук, і гнучкий ротор розганяють до сталої експлуатаційної швидкості обертання, яка більша за першу критичну швидкість, який відрізняється тим, що пасивні автобалансири розміщують в площинах, близьких до опор, а опори закріплюють пружно-в'язко.