Агротехнічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766
Browse
631 results
Search Results
Item Життя в краю підвищеної радіації(Лисенко, В. Ф, 2019) Топольний, Ф. П.; Гелевера, О. Ф.З позицій сучасного розуміння природи радіації розкрито особливості впливу на довкілля і здоров’я людей уранодобувної промисловості, зокрема на поширеність онкологічних захворювань і шляхи зменшення негативної дії цього виробництва. Детально розкрито особливості клімату краю і показано, що екологічно неграмотне використання кліматичного ресурсу провокує виникненню раку шкіри.Item Технічна освіта в Англії : шляхи розбудови (кінець ХІХ – початок ХХ століття)(Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012) Головко, І. О.; Golovko, I.У статті розглядаються шляхи розбудови технічної освіти Англії в останні десятиліття XIX та на початку XX століть, аналізуються її складові, їх функції, а також форми та методи навчання, які запроваджувалися в ході підготовки фахівців технічного профілю. The article reviews the ways of the technical education expansion in England within the last three decades of the XIX – beginning of the XX centuries. It also comprises the partial analyses of its components, their func¬tions, as well as the forms and methods of teaching applied during the technical specialists training.Item Посилення професійного спрямування середньої освіти в Англії в ході її реформування наприкінці XIX ст.(ХНУ, 2011) Головко, І. О.Розгляд вирішення проблем становлення та розвитку середньої освіти в Англії в ході її реформування наприкінці XIX ст. Надана відповідна проекція щодо подібного етапу сучасного розвитку в Україні, коли суттєво назріла потреба в кваліфікованих спеціалістах технічного профілю.Item Тенденції професійного спрямування середньої освіти в Англії в процесі її реформування (початок XX ст.)(ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2012) Головко, І. О.Стаття надає коротку характеристику середнім повчальніш закладам Англії на початку XX ст. та показує вжиті заходи щодо спрямування середньої освіти в процесі Ті реформування в бік професійної підготовки молоді, зокрема, технічної освіти. The unit gives a short summary of the secondary schools in England at the beginning of the XX century and shows the applied measures of the improvement of the secondary education towards its professional orientation, technical, in particular.Item Роль громадськості у розвитку технічної освіти в Англії: історичний досвід(ПНУ ім. В. Стефаника, 2011) Головко, І. О.Стаття розкриває значну роль громадськості у розвиткові технічної освіти в Англії та показує ефективний вплив громадської думки у вирішенні проблем початкової та середньої освіти наприкінці XIX ст.; на прикладах показано глибоку зацікавленість та дієвий ентузіазм прогресивної частини англійської еліти у формуванні освіченого суспільства. The article reveals the prominent role o f the public to further the development o f technical education in England. It shows the active impact ofpublic thought on the English government in solving the educational problems at the end o f the XIX century. It also demonstrates the deep interest and active enthusiasm o f the progressive part o f the English elite in forming the educated society.Item Політехнічна освіта в Україні та Англії : історичні паралелі (ХІХ - початок ХХ ст.)(ПНПУ, 2013) Головко, І. О.У зв’язку з актуальністю проблеми і для нашої системи освіти, вбачається цікавим в історичних паралелях виявити певні закономірності розвитку політехнічної освіти в Україні та Англії ХІХ – початку ХХ ст., як однієї з ознак загального процесу розвитку освіти, що й стало метою даної публікації. Цілком зрозуміло, що еволюційний шлях системи освіти кожної країни спирається на власну історію, традиції, рівень соціально-економічного розвитку, інститути соціально-економічної системи. У зв’язку з цим потрібно використовувати не лише сучасний, але й історичний досвід економічно та соціально розвинених західних держав. Адже сучасній освіті України доводиться долати деякі проблеми, які були актуальними для Європи ще наприкінці ХІХ ст. Проведений аналіз джерел щодо політехнічної освіти, як складової розвитку загальної системи освіти наприкінці ХІХ ст., що було викликано потребою в спеціалістах технічного профілю на виробництві. Англійський уряд прийняттям відповідних законів про технічну освіту значно сприяв її розвиткові в країні. У ході реформування своєї системи освіти Україна має враховувати історичний досвід розвинутих держав світу, зокрема Англії, у напрямках розвитку політехнічної освіти в цих країнах, з огляду на досягнутий ними кінцевий результат, який можна спостерігати зараз, на початку ХХІ ст.Item Technical Education and Economy: Relationships and Interacting Roles (case of Victorian England)(2018) Golovko, I. O.; Головко, І. О.The article suggests the review of some scientists’ analysis whether the failure of education in the sector of technical instruction was a major contributory factor of Britain’s economic decline. It also dwells on the counter-arguments whether the level of technical education development in the late nineteenth – beginning twentieth centuries was so low in Great Britain to make negative impact on the level of the country’s economy, and whether the only technical education provision is to be blamed for it. Розглянуто аспекти впливу економічних факторів розвитку промислового суспільства на підходи до навчання спеціалістів технічного профілю. Висвітлено характерні риси педагогічних підходів до створення профільних закладів у Англії кінця ХІХ – початку ХХ ст.ст. згідно до нових економічних умов. Досліджено ступінь залежності економічного спаду економіки Британії через уповільнений розвиток технічної освіти наприкінці ХІХ – початку ст.Item Розвиток політехнічної освіти в школах Англії (ХІХ – початок ХХ ст.)(ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2014) Головко, І. О.Установлено закономірності розвитку політехнічної освіти в школах Англії в ХІХ – на початку ХХ ст. Висвітлено зміст навчальних програм шкіл і специфіку дисциплін трудового циклу з точки зору підготовки учнів до майбутнього оволодіння професій- ними навичками та подальшого розвитку політехнічної освіти в країні.Item Корисний історичний досвід розвитку технічної освіти в Англії кінця XIX - початку ХХ ст. для України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Головко, І. О.(uk) В статті розглядається позитивний історичний досвід сприяння розвиткові технічної освіти в країні впливовими ліврейними компаніями А нглії наприкінці X I X cm. та заснування Екзаменаційної ра ди Сіті та гільдій Лондона як атестаційної установи з акредит ації спеціалістів технічної та технологічної галузей, що заклало фундамент створення національної системи оцінювання з технічних дисциплін. (en) The article reveals the positive historical experience of influential Livery companies ’ activity for the advancement of technical education in England at the end of the XlX thcentury. It also depicts the formation of City and Guilds vocational body responsible for technological examinations that has given the impulse for creating the national technical q enlifications system.Item Впровадження новітніх підходів у навчанні студентів технічних спеціальностей в Англії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Головко, І. О.У статті йдеться про шляхи покращення професійної підготовки висококваліфікованих робітників шляхом впровадження новітніх підходів у навчанні спеціалістів технічних спеціальностей в Англії наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.ст. на прикладі технічного коледжу Фінсбурі як новатора в запровадженні евристичного методу навчання. The article touches upon the necessity of improving workers’ trade training by means of new approaches and effective teaching technologies’ application in England at the end of the XIX – beginning of the XX centuries. The technical college Finsbury is taken as a prominent example of a pioneer of heuristic method’s implementation in teaching the students of technical specialties.