Кафедра аудиту, обліку та оподаткування

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11445

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 19
  • Item type:Item,
    Особливості обліку та внутрішнього контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Красовська, Ніна Василівна; Krasovska, Nina
    У першому розділі досліджено поняття та функції оплати праці як об’єкту обліку та контролю, розкрито нормативна регламентація та методологічні засади обліку розрахунків по заробітній платі з персоналом та визначені особливості організації контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств. У другому розділі надана організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз матеріально-технічного забезпечення та його фінансового стану. Встановлено організаційні особливості ведення обліку та облікової політики досліджуваного підприємства. У третьому розділі обґрунтовано шляхи удосконалення бухгалтерського обліку розрахунків з організації оплати праці, напрями підвищення результативності використання персоналу досліджуваного підприємства. In the first chapter, the concepts and functions of wages as an object of accounting and control are explored, the normative regulation and methodological principles of accounting for payroll with personnel are revealed, and the specifics of the organization of payroll payroll with personnel of agricultural enterprises are determined. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of the enterprise under study are provided, the material and technical support and its financial condition are analyzed. Organizational features of record keeping and accounting policy of the enterprise under study have been established. In the third section, the ways of improving the accounting of calculations for the organization of labor remuneration, the ways of increasing the effectiveness of the use of the personnel of the investigated enterprise are substantiated.
  • Item type:Item,
    Інформаційно-облікове забезпечення та контроль діяльності суб’єктів малого бізнесу
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Гаєвська, Інна Анатоліївна; Gaevska, Inna
    Перший розділ встановлює місце, роль та значення діяльності суб’єктів малого бізнесу; суть, необхідність та особливості формування інформаційно-облікового забезпечення суб’єктів малого підприємництва; мету, завдання та основні напрямки контролю діяльності суб’єктів малого бізнесу. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ДЕЛА ГРУП ЛТД», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади інформаційно-облікового забезпечення та контролю діяльності досліджуваного суб’єкта малого бізнесу. Третій розділ представляє напрямки покращення інформаційно-облікове забезпечення й контролю діяльності суб’єктів малого підприємництва та рекомендації для підвищення ефективності їх діяльності. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section establishes the place, role and significance of the activity of small business entities; the essence, necessity and features of the formation of information and accounting support for small business entities; the purpose, tasks and main directions of control of the activities of small business entities. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of "DELA GROUP LTD" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, and also describes the practical principles of information and accounting support and control of the small business entity under study. The third section presents directions for improving information and accounting support and control of activities of small business entities and recommendations for improving the efficiency of their activities. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.
  • Item type:Item,
    Облік та контроль доходів і видатків бюджетних установ: вітчизняна практика та напрями удосконалення
    (ЦНТУ, 2024-01-17) Свірень, Марина Миколаївна; Sviren, Marina
    У вступі наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить особливості діяльності комунальних некомерційних підприємств із надання медичної допомоги та їх вплив на формування доходів і видатків; порядок формування доходів і видатків перетворених закладів охорони здоров’я із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства; теоретичні засади обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я перетворених із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику та особливості формування доходів і видатків, а також їх обліку й контролю у КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» КМР», м. Кропивницький. Третій розділ представляє рекомендації з покращення механізму формування, обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я, що перетворені з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction presents the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work, as well as presents the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first section contains the peculiarities of the activities of communal non-commercial enterprises providing medical care and their influence on the formation of income and expenses; the procedure for the formation of income and expenses of transformed health care institutions from budget institutions to communal non-commercial enterprises; theoretical principles of accounting and control of income and expenses of health care institutions transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. In the second section, the organizational and economic characteristics and peculiarities of the formation of income and expenses, as well as their accounting and control in the KNP "City maternity hospital with the functions of a perinatal center of the II level" of KMR, Kropyvnytskyi are given. The third section presents recommendations for improving the mechanism of formation, accounting and control of income and expenses of health care institutions, which have been transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. The conclusions contain a generalization of the obtained research results.
  • Item type:Item,
    Облік і контроль фінансування діяльності органів місцевого самоврядування
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Бубнов, Богдан Олегович; Bubnov, Bohdan
    Перший розділ містить передумови виникнення та становлення фінансової автономії діяльності органів місцевого самоврядування; особливості організації обліку фінансування діяльності та порядок підготовки і представлення звітності органами місцевого самоврядування; теоретичні засади контролю фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику діяльності Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, а також на практичному досвіді фінансового відділу виконавчого комітету досліджуваного органу місцевого самоврядування наведено особливості обліку та контролю їх фінансування. Третій розділ узагальнює напрямки поліпшення організації та методики обліку і контролю у фінансових відділах виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування та рекомендації з покращення фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section contains the prerequisites for the emergence and establishment of financial autonomy of the activities of local self-government bodies; peculiarities of the organization of activity financing accounting and the procedure for preparation and presentation of reports by local self-government bodies; theoretical principles of controlling the financing of activities of local self-government bodies. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the activity of the Rivne village council of the Novoukrainian district of the Kirovohrad region, as well as the practical experience of the financial department of the executive committee of the local self-government body under study. The third section summarizes directions for improving the organization and methods of accounting and control in the financial departments of the executive committees of local self-government bodies and recommendations for improving the financing of the activities of local self-government bodies. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.
  • Item type:Item,
    Система обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб
    (ЦНТУ, 2024-01-17) Кравчук-Остроухова, Олена Олександрівна; Kravchuk-Ostroukhova Olena
    У першому розділі «Теоретичні засади побудови системи обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб» досліджено економічну сутність податку з доходів фізичних осіб, з’ясовано сутність концепції розвитку податкового обліку та податкових розрахунків, викладено теоретичні основи податкового контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб. У другому розділі «Організація обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб на ТОВ «ФЕЙСЕР» наведено характеристику діяльності, основних результатів господарювання та організації обліку у ТОВ «ФЕЙСЕР», проведено аналіз організації процесу утримання та сплати податку з доходів фізичних осіб на ТОВ «ФЕЙСЕР», визначено особливості відображення розрахунків з бюджетом за податком з доходів фізичних осіб в обліку та звітності на ТОВ «ФЕЙСЕР», проведено контроль розрахунків з бюджетом за податком з доходів фізичних осіб на ТОВ «ФЕЙСЕР». У третьому розділі «Напрямки удосконалення системи обліку та контролю за розрахунками з бюджетом з податку на доходи фізичних осіб» запропоновані шляхи оптимізації вітчизняної системи обліку і контролю оподаткування та сплати податку з доходів фізичних осіб, проаналізовано вплив цифрових технологій на вдосконалення обліку розрахунків за податковими платежами, досліджено зарубіжний досвід оподаткування доходів фізичних осіб та можливість його імплементації в Україні. In the first chapter "Theoretical principles of the construction of the system of accounting and control over settlement with the budget of personal income tax" the economic essence of the tax on personal incomes was investigated, the essence of the concept of the development of tax accounting and tax control was clarified, the theoretical foundations of tax control over settlement were explained with the personal income tax budget. In the second chapter "Organization of accounting and control over calculations with the budget from personal income tax at "FACER" LLC, a description of the activity, main results of management and organization of accounting at "FACER" LLC is given, an analysis of the organization of the process of withholding and payment of personal income tax is carried out persons at " FACER " LLC, determined the peculiarities of displaying settlements with the budget for personal income tax in accounting and reporting at "FACER" LLC, control of settlement s with the budget for personal income tax at "FACER" LLC was carried out. In the third section, "Directions for improving the system of accounting and control over settlements with the budget on personal income tax", ways of optimizing the domestic system of accounting and control over taxation and payment of personal income tax are proposed, the impact of digital technologies on improving the accounting of settlements for tax payments is analyzed, the foreign experience of personal income taxation and the possibility of its implementation in Ukraine were studied.
  • Item type:Item,
    Контроль розрахункових операцій та організація його обліково-інформаційного забезпечення
    (ЦНТУ, 2023-05-23) Гредякін, Олександр Миколайович; Hredyakin, Oleksandr
    У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого та апробацію результатів дослідження. Перший розділ містить економічну та юридичну сутність розрахункових операцій, а також класифікацію їх видів; теоретичний зміст розрахункових операцій як об’єкту обліково-інформаційного забезпечення та контролю; порядок здійснення контролю та організації його обліково-інформаційного забезпечення. У другому розділі описано організаційно-економічну характеристику та особливості обліку заборгованості на ТОВ ВКЦ «ОЛЕУМ» та здійснено контроль розрахункових операцій на досліджуваному підприємстві. Третій розділ присвячено рекомендаціям із покращення контролю та організації його обліково-інформаційного забезпечення при здійсненні розрахункових операцій та шляхам удосконалення розрахунково-платіжної дисципліни на підприємствах України. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the work, the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of the research results. The first section contains the economic and legal essence of settlement operations, as well as the classification of their types; theoretical content of settlement operations as an object of accounting and information support and control; the procedure for control and organization of its accounting and information support. The second chapter describes the organizational and economic characteristics and features of debt accounting at VKC "OLEUM" LLC, and control of settlement operations at the investigated enterprise was carried out. The third section is devoted to recommendations for improving control and organization of its accounting and information support during settlement operations and ways to improve settlement and payment discipline at Ukrainian enterprises. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.
  • Item type:Item,
    Особливості обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування.
    (ЦНТУ, 2022-12) Дишловий, Володимир Володимирович; Dyshlovy, Volodymyr
    У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження У першому розділі висвітлено теоретичні засади обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування, зокрема: економічний зміст, форми та види оплати праці, а також особливості нарахування заробітної плати працівникам територіальних громад. Другий розділ містить практичні засади нарахування заробітної плати в Компаніївській селищній раді, а також особливості обліку та контролю розрахунків з оплати праці. У третьому розділі представлено пропозиції з удосконалення обліку і контролю розрахунків з оплати праці в органах місцевого самоврядування та рекомендації з покращення організації праці та її оплати. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the work, the relevance, purpose, tasks, subject, object, research methods and structure of the final qualification work are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research is presented. The first chapter highlights the theoretical principles of accounting and control of payroll calculations in local self-government bodies, in particular: economic content, forms and types of remuneration, as well as peculiarities of calculating wages for employees of territorial communities. The second section contains the practical principles of payroll calculation, as well as features of accounting and control of payroll calculations Kompaniyevskaya selishchna rada. The third section presents proposals for improving the accounting and control of labor payment calculations in local self-government bodies and recommendations for improving the organization of labor and its payment. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.
  • Item type:Item,
    Облікове забезпечення та контроль розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість
    (ЦНТУ, 2022-12) Базанова, Катерина Андріївна; Bazanova, Kateryna
    У вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, представлено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено економічний зміст, історію впровадження ПДВ та його роль у надходженнях до Державного бюджету України, а також теоретичні засади облікового забезпечення і контролю розрахунків з бюджетом за ПДВ. Другий розділ присвячено практичним аспектам обліку і контролю нарахування та сплати податку на додану вартість на ТОВ «ВКЦ ОЛЕУМ». Третій розділ містить рекомендації з покращення облікового забезпечення та контролю порядку нарахування і сплати ПДВ, а також напрямки вдосконалення порядку адміністрування податку на додану вартість. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження.The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the goal, task, object and subject of the research, presents the scientific and practical significance, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. The first chapter provides the economic content, the history of the introduction of VAT and its role in revenues to the State Budget of Ukraine, as well as the theoretical principles of accounting support and control of settlements with the VAT budget. The second section is devoted to the practical aspects of accounting and control of the calculation and payment of value added tax for OLEUM LLC. The third section contains recommendations for improving accounting support and control of the procedure for calculating and paying VAT, as well as directions for improving the procedure for the administration of value added tax. Conclusions to the work summarize the obtained research results.
  • Item type:Item,
    Проблеми та перспективи розвитку методології, організації та методики обліку та контролю соціальних витрат бюджетних установ.
    (ЦНТУ, 2022-12) Ліннік, Руслан Андрійович; Linnik, Ruslan
    Випускна кваліфікаційна робота робота присвячена дослідженню сутності соціальних витрат, як об’єкту обліку у бюджетній сфері, визначенню впливу різних облікових теорій на становлення та розвиток, методологію обліку та контролю соціальних витрат. Здійснено аналіз показників діяльності та фінансового стану Регіонального центру професійної освіти ім. О.С. Єгорова. Обґрунтовано доцільності виокремлення соціальних витрат, як об’єкту обліку бюджетних установ, та визначено напрями побудови ефективної системи їх обліку та контролю для досліджуваної установи. Обґрунтовано доцільність виокремлення у державному секторі об’єкту обліку та контролю «соціальні витрати» та запропоновано підходи до їх класифікації з метою побудови ефективної системи обліку та контролю, а саме поділ соціальних витрат на: витрати на нарахування обов’язкових платежів за ЄСВ; витрати на нарахування лікарняних; витрати на соціальне забезпечення та охорону праці. Graduation qualification work is devoted to researching the essence of social costs as an object of accounting in the budgetary sphere, determining the influence of various accounting theories on the formation and development, methodology of accounting and control of social costs. An analysis of the activity indicators and financial condition of the Regional Center of Vocational Education named after O.S. Egorov. The expediency of singling out social costs as an object of accounting of budget institutions is substantiated, and the directions of building an effective system of their accounting and control for the institution under study are determined. The expediency of singling out the object of accounting and control "social costs" in the public sector is substantiated, and approaches to their classification are proposed in order to build an effective system of accounting and control, namely, the division of social costs into: costs of calculating mandatory payments for the EES; expenses for the accrual of sick leave; expenses for social security and labor protection.
  • Item type:Item,
    Сучасний стан та вдосконалення організації і методики обліку та контролю розрахунків з бюджетом з податку на прибуток.
    (ЦНТУ, 2022-12) Бабінець, Олег Юрійович; Babinets, Oleg
    Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню обліку і контролю податкових платежів, як невід’ємної частини системи управління діяльністю підприємства. Робота спрямована на узагальнення напрацювань науковців, нормативно – методологічної літератури, оцінку практичного досвіду, визначення напрямів та розробку рекомендацій щодо вдосконалення оподаткування прибутку підприємств для забезпечення наповненості бюджету і розвитку інвестиційної привабливості країни та активізації бізнесу. Здійснено аналіз показників діяльності та фінансового стану ПП «Альянс-Маркет» та проаналізовано стан організації та методики його обліку. Оцінено діючу обліково - контрольну практику установи в частині розрахунків з бюджетом з податку на прибуток. Обґрунтовано доцільність поширення на малі підприємства, що є платниками податку на прибуток на загальних засадах, обов’язковості дотримання норм ПСБО 17 «Податок на прибуток» та застосування при нарахування податку на прибуток рахунків 17 «Відстрочені податкові активи» та 54 «Відстрочені податкові зобов’язання» Запропоновано закриття рахунку 79 «Фінансові результати» проводити один раз на рік при формуванні заключного балансу, з огляду на накопичувальний характер формування фінансової і податкової звітності в частині формування фінансових результатів та їх оподаткування. The final qualifying work is devoted to the study of accounting and control of tax payments, as an integral part of the management system of the enterprise. The work is aimed at generalizing the work of scientists, normative - methodological literature, evaluation of practical experience, identification of directions and development of recommendations for improving corporate income taxation to ensure budget and develop investment attractiveness of the country and business intensification. The analysis of indicators of activity and financial condition of PE «Alliance-Market» is carried out and the condition of the organization and methods of its accounting is analyzed. The current accounting and control practice of the institution in terms of calculations with the budget for income tax is assessed. The expediency of extension to small enterprises that are payers of income tax on a general basis, the obligation to comply with PSBO 17 "Income Tax" and the use of income tax in the calculation of accounts 17 «Deferred tax assets» and 54 «Deferred tax liabilities knitting» It is proposed to close account 79 «Financial results» once a year when forming the final balance sheet, given the cumulative nature of the formation of financial and tax reporting in terms of the formation of financial results and their taxation.