Кафедра маркетингу та економічної теорії
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11965
Browse
Item Маркетингові комунікації підприємств оптової торгівлі(ЦНТУ, 2024-12) Голосюк, Олександр Олегович; Holosiuk, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингові комунікації підприємств оптової торгівлі". Підприємства оптової торгівлі відіграють роль посередника між виробниками та кінцевими споживачами, що потребує створення ефективних комунікаційних зв’язків із партнерами, постачальниками та клієнтами. Оскільки оптова торгівля не завжди має прямий доступ до кінцевого споживача, ефективність її діяльності значною мірою залежить від того, наскільки успішно компанія доносить свою ціннісну пропозицію до цільової аудиторії, сприяє створенню позитивного іміджу та зміцненню довіри партнерів. Особливої актуальності ця тема набуває в умовах розвитку цифрових технологій та інтеграції онлайн-комунікацій. Сучасні підприємства мають можливість використовувати різноманітні канали, такі як соціальні мережі, електронну пошту, SEO та контент-маркетинг для побудови ефективних комунікацій. Цифрові інструменти дозволяють значно підвищити охоплення аудиторії, персоналізувати підхід до клієнтів та вимірювати результати маркетингових кампаній у реальному часі. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing communications of wholesale enterprises" Wholesale enterprises play the role of an intermediary between manufacturers and end consumers, which requires the creation of effective communication links with partners, suppliers and customers. Since wholesale does not always have direct access to the end consumer, the effectiveness of its activities largely depends on how successfully the company communicates its value proposition to the target audience, helps create a positive image and strengthen the trust of partners. This topic is becoming particularly relevant in the context of the development of digital technologies and the integration of online communications. Modern enterprises have the opportunity to use various channels, such as social networks, email, SEO and content marketing to build effective communications. Digital tools allow you to significantly increase audience reach, personalize the approach to customers and measure the results of marketing campaigns in real time.