Кафедра маркетингу та економічної теорії
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11965
Browse
Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2021-12-09) Попов, Володимир Володимирович; Popov, VolodymyrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" На сучасному етапі розвитку економіки маркетинг безпосередньо використовується недостатньо широко в діяльності більшості підприємств. Нині,безумовно, можна цілком закономірно стверджувати, що в розвинутих країнах світу звички, наміри і в цілому поведінку економічних суб’єктів формує культура маркетингу. Належне місце завойовує маркетинг і в Україні. На початку 90-х років ХХ ст. це явище економічного життя безпосередньо було тут відоме здебільшого спеціалістам, проте тепер його розвиток – одна з головних умов розвитку підприємств, виходу їх із кризи, формування ринкових відносин. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" At the current stage of economic development, direct marketing is not widely used in the activities of most enterprises. Today, of course, it can be quite logically stated that in the developed countries of the world, the habits, intentions and overall behavior of economic subjects are formed by the culture of marketing. Marketing is gaining its rightful place in Ukraine as well. At the beginning of the 90s of the XX century. this phenomenon of economic life was directly known here mostly to specialists, but now its development is one of the main conditions for the development of enterprises, their exit from the crisis, and the formation of market relations.Item Статистичне вивчення та моделювання діяльності сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2021-12-15) Бабаєва, Арзу Азергизи; Babaieva, ArzuКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Статистичне вивчення та моделювання діяльності сільськогосподарських підприємств" Сільське господарство належить до життєзабезпечених систем суспільства, формуючи його продовольчий ресурс, стан якого визначає національну та економічну безпеку країни. Крім того, воно виступає як базова галузь розвитку сільських територій, оскільки значною мірою забезпечує зайнятість сільського населення, рівень його життя, вектор демографічних процесів і, в кінцевому підсумку, відтворення сільського соціуму. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Statistical study and modeling of agricultural enterprises" Agriculture belongs to the vital systems of society, forming its food resource, the condition of which determines the national and economic security of the country. In addition, it acts as a basic branch of the development of rural areas, as it largely ensures the employment of the rural population, its standard of living, the vector of demographic processes and, ultimately, the reproduction of the rural society.Item Розробка комплексу маркетингу сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2021-12-15) Демченко, Юрій Володимирович; Demchenko, YuriiКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему "Розробка комплексу маркетингу сільськогосподарських підприємств" Аграрна сфера займає особливе місце в економіці кожної країни. Такий сектор є виробничою та життєво необхідною забезпечувальною системою. Він забезпечує суспільство продукцією, виробництвом якого займаються сільськогосподарські підприємства. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic "Development of marketing of agricultural enterprises " The agricultural sector occupies a special place in the economy of each country. Such a sector is a productive and vital supply system. It provides society with products produced by agricultural enterprises.Item Системи прийняття рішень на криптовалютному ринку(ЦНТУ, 2021-12-15) Плахотна, Юлія Костянтинівна; Plakhotna, YuliiaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Системи прийняття рішень на криптовалютному ринку" В епоху високих технологій, люди все більше часу проводять у мережі: спілкуються, читають новини, купують та продають різноманітні товари тощо. Разом із розвитком технологій, стає ширшим коло зацікавленостей користувачів. Таким чином, все більше людей звертають увагу на тему блокчейну, криптовалют та трейдингу. Нині ці теми користуються неабияким попитом як серед людей пов’язаних з темою фін-теху, так і серед науковців. Варто відмітити, що проводиться все більше дослідів, метою яких є досконале вивчення криптовалют, а також пошук шляхів для полегшення взаємодії з блокчейном. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Decision-making systems in the cryptocurrency market" In the age of high technology, people are spending more and more time online: communicating, reading the news, buying and selling a variety of goods and more. Along with the development of technology, a wider range of user interests. Thus, more and more people are paying attention to the topic of blockchain, cryptocurrency and trading. Today, these topics are in great demand both among people related to the topic of fin-tech and among scientists. It should be noted that more and more experiments are being conducted with the aim of thoroughly studying cryptocurrencies, as well as finding ways to facilitate interaction with the blockchain.Item Політика розподілу на підприємстві(ЦНТУ, 2021-12-15) Гулько, Наталія Сергіївна; Hulko, NataliiaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Політика розподілу на підприємстві" Становлення ринкових відносин висунуло відповідно велику кількість проблем, практичне вирішення яких ускладнено через відсутність відповідних теоретичних розробок. Однією з таких актуальних проблем, є проблема безпосередньо розподілу продукції. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Distribution policy at the enterprise" The formation of market relations raised a large number of problems, the practical solution of which is complicated due to the lack of relevant theoretical developments. One of such urgent problems is the problem of direct distribution of products.Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2022-05-15) Майданик, Олександр Сергійович; Maidanyk, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" Прискорення темпів науково-технічного прогресу, дозволило задовольнити попит на основні споживчі товари. Водночас мало місце загострення конкуренції, ускладнення економічних умов господарювання, за яких звична схема виробництво - ринок вже не гарантувала фінансової стабільності. Потрібний був новий ринковий інструмент для ефективного подолання невідповідностей між зростаючими виробничими і відносно обмеженими ринковими можливостями. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" Accelerating the pace of scientific and technological progress has allowed meet the demand for basic consumer goods. At the same time, there was an intensification of competition, the complication of economic conditions, under which the usual scheme of production - the market no longer guaranteed financial stability. A new market tool was needed to effectively bridge the gap between growing production and relatively limited market opportunities.Item Розробка застосунку для вимірювання показників фізичної активності спортсменів(ЦНТУ, 2023-12) Бойко, Андрій Юрійович; Boiko, AndriiКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Розробка застосунку для вимірювання показників фізичної активності спортсменів" Розробка застосунку для вимірювання показників фізичної активності спортсменів є актуальною темою в сучасному спортивному світі. Пандемія COVID-19 підкреслила необхідність використання технологій для моніторингу та підтримки фізичного здоров'я на відстані. Застосунок може стати ефективним інструментом для тренерів та спортсменів у веденні контролю за тренуваннями та досягненням цілей. Зокрема, врахування індивідуальних характеристик атлетів дозволить персоналізувати підходи до тренувань, оптимізувати навантаження та підвищити ефективність тренувального процесу. Розвиток подібних застосунків також сприятиме взаємодії між тренерами та спортсменами, підвищуючи якість комунікації та сприяючи спільному досягненню спортивних цілей. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Development of an application for measuring indicators of physical activity of athletes" The development of an application for measuring physical activity indicators of athletes is a relevant topic in the modern sports world. The COVID-19 pandemic has highlighted the need to use technology to monitor and support physical health remotely. The application can become an effective tool for coaches and athletes in monitoring training and achieving goals. In particular, taking into account the individual characteristics of athletes will allow to personalize training approaches, optimize the load and increase the efficiency of the training process. The development of such applications will also facilitate the interaction between coaches and athletes, increasing the quality of communication and contributing to the joint achievement of sports goals.Item Ефективність маркетингової програми з використанням мережі Internet(ЦНТУ, 2023-12) Александровський, Олександр Олегович; Aleksandrovsky, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Ефективність маркетингової програми з використанням мережі Internet" Початок ХХІ сторіччя в Україні можна поєднати зі стрімким розвитком інформаційних технологій в цілому, і їх широкого використання у промисловості і бізнесі зокрема. Почали діджиталізуватися, автоматизуватися численні процеси, як у виробництві товарів, так і наданні послуг. Базовим принципом будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку при мінімальних видатках, і при цьому одним із надійних інструментів максимізації прибутку є маркетингова діяльність, яка допомагає ефективніше продавати продукт, роблячи його більш відомим, актуальним. Із світовим розвитком економіки пов'язане і зростання конкуренції, збільшення витрат на виробництво, зниження рентабельності бізнесу, саме тому підприємства все частіше почали використовувати такий засіб для здійснення своєї маркетингової діяльності як мережа інтернет, найчастіше це реклама в мережі. У наш час, кількість користувачів мережі інтернет невпинно зростає, що допомагає бізнесам відкривати і освоювати нові як цифрові, так і фізичні канали збуту, шукати нових клієнтів, розвивати і покращувати свій бізнес, тощо. Саме тому, розробка і ефективність маркетингової програми з використанням мережі internet є дуже важливим і надкорисним інструментом у арсеналі сучасного підприємства. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" The beginning of the 21st century in Ukraine can be combined with the rapid development of information technologies in general, and their wide use in industry and business in particular. Numerous processes have begun to be digitized and automated, both in the production of goods and the provision of services. The basic principle of any business is to obtain maximum profit with minimum expenses, and at the same time, one of the reliable tools for maximizing profit is marketing activity, which helps to sell the product more effectively, making it more famous and relevant. The growth of competition, increase in production costs, decrease in business profitability is associated with the global economic development, which is why companies increasingly began to use such a tool for marketing activities as the Internet, most often it is advertising on the network. Nowadays, the number of Internet users is constantly growing, which helps businesses to open and master new both digital and physical sales channels, find new customers, develop and improve their business, etc. That is why the development and effectiveness of a marketing program using the Internet is a very important and extremely useful tool in the arsenal of a modern enterprise.Item Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства(ЦНТУ, 2023-12) Калініченко, Марина Вікторівна; Kalinichenko, MarynaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства" Молочна індустрія України займає провідних місце в агропромисловому комплексі. Наша країна має всі умови для розвитку молочної промисловості. Оптимальні природно-кліматичні мови, достатньо розвинена молочна галузь дозволяє зайняти лідируючі позиції в Європі. Проте останніми роками все відбувається навпаки, і замість розвитку можна спостерігати деяку стагнацію молочної галузі. Для з’ясування причин цього негативного явища необхідно зрозуміти що відбувається у виробництві та реалізації продукції, що призвело до такої ситуації, після чого як найкраще розвивати цю безумовно перспективну галузь. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "The use of the marketing complex in the marketing activities of the enterprise" The dairy industry of Ukraine occupies a leading place in the agro-industrial complex. Our country has all the conditions for the development of the dairy industry. Optimum natural and climatic languages, a sufficiently developed dairy industry allow us to occupy a leading position in Europe. However, in recent years, everything is happening the other way around, and instead of development, one can observe some stagnation of the dairy industry. To find out the reasons for this negative phenomenon, it is necessary to understand what is happening in the production and sale of products, which led to such a situation, and then how best to develop this definitely promising industry.Item Стратегія розвитку підприємства(ЦНТУ, 2024-12) Поварнін, Богдан Володимирович; Povarnin, BohdanКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Стратегія розвитку підприємства" Актуальність теми полягає в тому що Фірма яка давно була одним лідерів на ринку світлопрозорих конструкцій, з появою нових потужних конкурентів почала втрачати свої позиції. Одним з ефективних виходів з даної ситуації полягає в розробці нової стратегії підприємства, яка дозволить повернути втрачені позиції на території України в усіх її регіонах разом з запуском нових потужностей і агресивною маркетинговою стратегією. Стратегія дозволить активізувати діяльність Фірми в регіонах, завдяки створенню дилерських представництв, які за допомогою активного використання комплексу маркетингу збільшать присутність на ринку товарів Фірми і відповідно її ринкову частку. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Enterprise Development Strategy" The relevance of the topic lies in the fact that the Company, which has long been one of the leaders in the market of translucent structures, began to lose its positions with the emergence of new powerful competitors. One of the effective ways out of this situation is to develop a new strategy for the company, which will allow it to regain lost positions in Ukraine in all its regions, along with the launch of new facilities and an aggressive marketing strategy. The strategy will allow the Company to intensify its activities in the regions, thanks to the creation of dealer offices, which, through the active use of the marketing complex, will increase the presence of the Company's products on the market and, accordingly, its market share.Item Забезпечення конкурентного розвитку підприємств(ЦНТУ, 2024-12) Орлов, Дмитро Олександрович; Orlov, DmytroКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Забезпечення конкурентного розвитку підприємств" Конкурентний розвиток підприємств в умовах трансформації системи економічних відносин, глобалізації конкуренції і турбулентності зовнішнього конкурентного середовища набуває зростаючого значення. Фундаментальна основа теорії конкуренції дає лише часткову відповідь на ці питання і потребує обґрунтування нових актуальних підходів до визначення факторів конкурентного розвитку підприємств. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Ensuring competitive development of enterprises" Competitive development of enterprises in the conditions of transformation of the system of economic relations, globalization of competition and turbulence of the external competitive environment is gaining increasing importance. The fundamental basis of the theory of competition gives only a partial answer to these questions and requires substantiation of new relevant approaches to determining the factors of competitive development of enterprises.Item Маркетингове управління розвитком сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2024-12) Найденко, Василь Васильович; Naidenko, VasylКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингове управління розвитком сільськогосподарських підприємств" Кожне підприємство потребує постійного відновлення та розвитку. Основною причиною цього є здатність індустріалізованих компаній пристосовуватися до динамічних змін навколишнього середовища. Комерційна торгівля призвела до того, що підприємства почали конкурувати за покупців, і це допомогло їм усвідомити унікальну роль комерційної діяльності, пов’язаної з розвитком економіки Маркетингове управління розвитком стає ключовим елементом у філософії управління підприємством. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing management of the development of agricultural enterprises" Every enterprise needs constant renewal and development. The main reason for this is the ability of industrialized companies to adapt to dynamic environmental changes. Commercial trade has led to the fact that enterprises began to compete for buyers, and this has helped them realize the unique role of commercial activities related to the development of the economy. Marketing management of development is becoming a key element in the philosophy of enterprise management.Item Цифрові технології просування продукції торгівельних підприємств(ЦНТУ, 2024-12) Корсун, Людмила Василівна; Korsun, LiudmylaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Цифрові технології просування продукції торгівельних підприємств" В сучасних умовах стрімкого розвитку цифрових технологій бізнес постійно шукає ефективні способи досягнення своєї цільової аудиторії. Торговельні підприємства, які раніше покладалися переважно на традиційні методи реклами, сьогодні активно інтегрують цифрові інструменти для просування своєї продукції. Це обумовлено зростаючою популярністю інтернет-комунікацій, соціальних мереж та мобільних додатків серед споживачів.Цифрові технології дозволяють компаніям охоплювати широку аудиторію з високою точністю. Використання таких інструментів, як таргетована реклама, SEO-оптимізація, email-маркетинг та контент-стратегії, дає змогу створювати персоналізовані пропозиції, які відповідають потребам окремих клієнтів. Крім того, платформи для аналітики, такі як Google Analytics та Big Data, забезпечують глибоке розуміння поведінки споживачів, що сприяє ефективнішому плануванню маркетингових кампаній. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Digital technologies for promoting products of retail enterprises" In today's conditions of rapid development of digital technologies, business is constantly looking for effective ways to reach its target audience. Retail enterprises, which previously relied mainly on traditional advertising methods, are now actively integrating digital tools to promote their products. This is due to the growing popularity of Internet communications, social networks and mobile applications among consumers. Digital technologies allow companies to reach a wide audience with high accuracy. The use of tools such as targeted advertising, SEO optimization, email marketing and content strategies allows you to create personalized offers that meet the needs of individual customers. In addition, analytics platforms such as Google Analytics and Big Data provide a deep understanding of consumer behavior, which contributes to more effective planning of marketing campaigns.Item Розробка політики просування(ЦНТУ, 2024-12) Кабанець, Андрій Миколайович; Kabanets, AndriiКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Розробка політики просування" Актуальність теми полягає в тому що підприємство яке довгий час було одним лідерів на ринку, з появою нових потужних конкурентів почало втрачати свої позиції. Одним з ефективних виходів з даної ситуації полягає в активізації політики просування на території країни в усіх її регіонах з комбінованим використанням як основних так і додаткових засобів маркетингових комунікацій. Додаткові засоби це виставки, ярмарки, інтегровані маркетингові комунікації, продукт – плейсмент, бренд, меценатство і спонсорство. До основних засобів маркетингових комунікацій відносять рекламу, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, прямий маркетинг і індивідуальний продаж. Оптимальне застосування цих засобів дозволить краще комунікувати з споживачами в кожному окремому регіоні. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Development of a promotion policy" The relevance of the topic lies in the fact that an enterprise that has long been one of the leaders in the market, with the emergence of new powerful competitors, began to lose its positions. One of the effective ways out of this situation is to intensify the promotion policy in the country in all its regions with the combined use of both basic and additional means of marketing communications. Additional means are exhibitions, fairs, integrated marketing communications, product placement, brand, patronage and sponsorship. The basic means of marketing communications include advertising, sales promotion, public relations, direct marketing and individual sales. Optimal use of these means will allow better communication with consumers in each individual region.Item Управління лояльністю споживачів в сучасних умовах ведення бізнесу(ЦНТУ, 2024-12) Дубовик, Валентина Миколаївна; Dubovyk, ValentynaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Управління лояльністю споживачів в сучасних умовах ведення бізнесу" Національна економіка України в сучасних економічних умовах та під час воєнного стану потребує підтримки в цілому. Купівельна спроможність споживачів під час війни змінилася, тому що змінилися в їх житті цінності, а також потреби, вимоги до товарів. Саме маркетинг як концепція управління лояльністю споживачів забезпечує виживання деяких суб’єктів господарювання. Лояльність споживачів впливає на конкурентні переваги підприємства. Зараз потрібні інноваційні зміни як у сфері виробництва, так і у сфері обслуговування. В цьому контексті маркетинг орієнтує вітчизняних виробників зрозуміти настрої та уподобання свої покупців та дослідити рівень задоволеності споживачів, щоб уникнути зменшення прибутку від продукції, яка не задовольняє їх вимоги. За таких умов сучасні тенденції в маркетингу повинні формувати довгострокові взаємовідносини між виробниками і споживачами. Головним є споживач. Таким чином, маркетинг лояльності полягає в розумінні психологічних мотивів зміни купівельної спроможності споживачів, які спонукають їх до тих чи інших рішень, зокрема:купівля недорогих товарів; цінова політика стає на перше місце; покупки стали більш обдуманими – покупці при виборі товару почали замислюватися, чи потрібна їм ця річ, чи можна обійтися; популярності набули акції, знижки; а також можливість робити покупки через інтернет-магазини, порівнюючи якість і ціну. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Managing consumer loyalty in modern business conditions" The national economy of Ukraine in modern economic conditions and during martial law needs support as a whole. The purchasing power of consumers during the war changed, because the values, as well as needs and requirements for goods, changed in their lives. It is marketing as a concept of managing consumer loyalty that ensures the survival of some business entities. Consumer loyalty affects the competitive advantages of the enterprise. Now innovative changes are needed both in the field of production and in the field of service. In this context, marketing orients domestic manufacturers to understand the moods and preferences of their customers and to study the level of consumer satisfaction in order to avoid reducing profits from products that do not meet their requirements. Under such conditions, modern trends in marketing should form long-term relationships between producers and consumers. The main thing is the consumer. Thus, loyalty marketing consists in understanding the psychological motives for changing the purchasing power of consumers, which encourage them to make certain decisions, in particular: buying inexpensive goods; pricing policy comes to the fore; purchases have become more deliberate - when choosing a product, buyers began to think about whether they need this thing, whether they can do without it; promotions, discounts have become popular; as well as the ability to make purchases through online stores, comparing quality and price.Item Маркетингові комунікації підприємств оптової торгівлі(ЦНТУ, 2024-12) Голосюк, Олександр Олегович; Holosiuk, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингові комунікації підприємств оптової торгівлі". Підприємства оптової торгівлі відіграють роль посередника між виробниками та кінцевими споживачами, що потребує створення ефективних комунікаційних зв’язків із партнерами, постачальниками та клієнтами. Оскільки оптова торгівля не завжди має прямий доступ до кінцевого споживача, ефективність її діяльності значною мірою залежить від того, наскільки успішно компанія доносить свою ціннісну пропозицію до цільової аудиторії, сприяє створенню позитивного іміджу та зміцненню довіри партнерів. Особливої актуальності ця тема набуває в умовах розвитку цифрових технологій та інтеграції онлайн-комунікацій. Сучасні підприємства мають можливість використовувати різноманітні канали, такі як соціальні мережі, електронну пошту, SEO та контент-маркетинг для побудови ефективних комунікацій. Цифрові інструменти дозволяють значно підвищити охоплення аудиторії, персоналізувати підхід до клієнтів та вимірювати результати маркетингових кампаній у реальному часі. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing communications of wholesale enterprises" Wholesale enterprises play the role of an intermediary between manufacturers and end consumers, which requires the creation of effective communication links with partners, suppliers and customers. Since wholesale does not always have direct access to the end consumer, the effectiveness of its activities largely depends on how successfully the company communicates its value proposition to the target audience, helps create a positive image and strengthen the trust of partners. This topic is becoming particularly relevant in the context of the development of digital technologies and the integration of online communications. Modern enterprises have the opportunity to use various channels, such as social networks, email, SEO and content marketing to build effective communications. Digital tools allow you to significantly increase audience reach, personalize the approach to customers and measure the results of marketing campaigns in real time.Item Дослідження попиту та пропозиції на ринку beauty-послуг(ЦНТУ, 2024-12) Куропʼятник, Анна Сергіївна; Kuropyatnyk, AnnaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Дослідження попиту та пропозиції на ринку beauty-послуг" Індустрія краси в усьому світі динамічно розвивається, відповідно, зростає і кількість конкуруючих компаній. У цих умовах для успішного функціонування салону краси важливо ефективно планувати діяльність відповідно до прогнозованих напрямів розвитку beauty-галузі. Дослідження попиту та пропозиції на ринку beauty-послуг є важливим для розуміння ринкових умов та ефективного управління підприємствами, що працюють у цій галузі. Сучасний ринок beauty-послуг відрізняється високою динамічністю, зростаючою конкуренцією та швидкими змінами у споживчих вподобаннях. Пандемія COVID-19, повномасштабне вторгнення та інші економічні й соціальні чинники вплинули на структуру попиту, змусивши підприємства шукати нові підходи до надання послуг та формування пропозиції. У таких умовах необхідно вивчати механізми функціонування ринку та адаптації підприємств до нових викликів. Особливу увагу слід приділяти прогнозуванню попиту та пропозиції, яке дозволяє підприємствам знизити ризики, пов'язані з невизначеністю ринкових умов, та ефективніше планувати свою діяльність. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Study of demand and supply in the beauty services market" The beauty industry around the world is developing dynamically, and accordingly, the number of competing companies is growing. In these conditions, for the successful functioning of a beauty salon, it is important to effectively plan activities in accordance with the predicted directions of development of the beauty industry. Research on demand and supply in the beauty services market is important for understanding market conditions and effective management of enterprises operating in this industry. The modern beauty services market is characterized by high dynamism, growing competition and rapid changes in consumer preferences. The COVID-19 pandemic, full-scale invasion and other economic and social factors have affected the structure of demand, forcing enterprises to look for new approaches to providing services and forming supply. In such conditions, it is necessary to study the mechanisms of market functioning and adaptation of enterprises to new challenges. Particular attention should be paid to forecasting supply and demand, which allows enterprises to reduce risks associated with uncertain market conditions and plan their activities more effectively.Item Розробка комплексу маркетингу(ЦНТУ, 2024-12) Болоцький, Олександр Сергійович; Bolotskii, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Розробка комплексу маркетингу" В даній роботі розглядається один із напрямків проведення товарої стратегії за допомогою розробки та здійснення асортиментної політики. Асортиментна політика є невід’ємною частиною функціонування Фірми. Вона необхідна для того, щоб Фірма максимально задовольняла потреби споживачів та отримувала прибуток. Тому саме управління товарообігом, асортиментом, є найважливішим в товарній політиці Фірми. Цінова політика для алкогольної і тютюнової продукції регламентована державою. Політика просування надає Фірмі більше простору для творчої діяльності, зокрема цілком можливо використовувати такі засоби основних і додаткових маркетингових комунікацій, як реклама, стимулювання продажів, звязки з громадскістю, виставки та ярмарки, спонсорство та меценатство, брендінг, інтегровані маркетингові комунікації в місці продажу. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Development of a marketing mix" This paper examines one of the directions of implementing a product strategy through the development and implementation of an assortment policy. Assortment policy is an integral part of the functioning of the Company. It is necessary for the Company to maximally satisfy the needs of consumers and make a profit. Therefore, it is the management of product turnover, assortment, that is the most important in the Company's product policy. The pricing policy for alcoholic and tobacco products is regulated by the state. The promotion policy gives the Company more space for creative activity, in particular, it is quite possible to use such means of basic and additional marketing communications as advertising, sales promotion, public relations, exhibitions and fairs, sponsorship and patronage, branding, integrated marketing communications at the point of sale.Item Формування стратегій конкурентної боротьби в сучасних умовах ведення бізнесу(ЦНТУ, 2024-12) Кушпіль, Андрій Анатолійович; Kushpil, AndriiКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Формування стратегій конкурентної боротьби в сучасних умовах ведення бізнесу" Актуальність дослідження формування стратегій конкурентної боротьби в сучасних умовах ведення бізнесу є надзвичайно важливою через швидко змінюване бізнес-середовище та глобалізацію ринків. Сучасні підприємства стикаються з численними викликами, такими як зростання конкурентного тиску, зміни в споживчих перевагах, технологічні інновації та економічні нестабільності. У цьому контексті правильний вибір стратегій може суттєво вплинути на успіх компанії. Динаміка ринку, що характеризується швидкими змінами, вимагає від компаній адаптації та оперативного реагування на нові умови. Аналіз стратегій конкурентної боротьби дозволяє підприємствам бути проактивними і використовувати нові можливості. Технологічні інновації також змінюють способи ведення бізнесу, відкриваючи можливості для оптимізації виробництв, покращення сервісу та зниження витрат. Дослідження стратегій допомагає підприємствам ефективно інтегрувати ці інновації у свої бізнес-процеси. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Formation of competitive strategies in modern business conditions" The relevance of the study of the formation of competitive strategies in modern business conditions is extremely important due to the rapidly changing business environment and globalization of markets. Modern enterprises face numerous challenges, such as increasing competitive pressure, changes in consumer preferences, technological innovations and economic instability. In this context, the right choice of strategies can significantly affect the success of the company. Market dynamics, characterized by rapid changes, require companies to adapt and respond quickly to new conditions. Analysis of competitive strategies allows enterprises to be proactive and use new opportunities. Technological innovations also change the ways of doing business, opening up opportunities for optimizing production, improving service and reducing costs. Research on strategies helps enterprises effectively integrate these innovations into their business processes.Item Бренд компанії та його вплив на свідомість споживачів(ЦНТУ, 2024-12) Суровець, Олексій Павлович; Surovets, OleksiiКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Бренд компанії та його вплив на свідомість споживачів" Правильне формування бренду не лише дозволяє утримуватись компанії на ринку, але й викликає довіру, лояльність та популярність серед споживачів. А в деяких, особливо яскравих, прикладах бренд навіть впливає на поведінку та погляди клієнтів, тобто впливає на їх свідомість. Що вкрай важливо, так це те, що бренд надає можливість компанії реалізувати послуги і товари, залучаючи конкретні стратегії маркетингу для просування. Отже, правильне формування бренду компанії допоможе не тільки лишитись на раніше зайнятих позиціях, але й піднятись вище, охопити інші сегменти, зрости в кількості клієнтів, завоювати нові ринки, розширити сфери діяльності та впливу, збільшити дохід. В поточній складній економічній ситуації це особливо актуально, має практичну значущість та обумовило вибір теми кваліфікаційної роботи, її мету та завдання. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Company brand and its impact on consumer consciousness" Proper brand formation not only allows a company to stay in the market, but also causes trust, loyalty and popularity among consumers. And in some, especially vivid, examples, the brand even affects the behavior and views of customers, that is, affects their consciousness. What is extremely important is that the brand enables the company to sell services and goods, involving specific marketing strategies for promotion. So, the correct formation of a company's brand will help not only to remain in previously occupied positions, but also to rise higher, cover other segments, grow in the number of customers, conquer new markets, expand areas of activity and influence, increase income. In the current difficult economic situation, this is especially relevant, has practical significance and determined the choice of the topic of the qualification work, its goal and objectives.