Кафедра маркетингу та економічної теорії

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11965

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Розробка комплексу маркетингу
    (ЦНТУ, 2024-12) Болоцький, Олександр Сергійович; Bolotskii, Oleksandr
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Розробка комплексу маркетингу" В даній роботі розглядається один із напрямків проведення товарої стратегії за допомогою розробки та здійснення асортиментної політики. Асортиментна політика є невід’ємною частиною функціонування Фірми. Вона необхідна для того, щоб Фірма максимально задовольняла потреби споживачів та отримувала прибуток. Тому саме управління товарообігом, асортиментом, є найважливішим в товарній політиці Фірми. Цінова політика для алкогольної і тютюнової продукції регламентована державою. Політика просування надає Фірмі більше простору для творчої діяльності, зокрема цілком можливо використовувати такі засоби основних і додаткових маркетингових комунікацій, як реклама, стимулювання продажів, звязки з громадскістю, виставки та ярмарки, спонсорство та меценатство, брендінг, інтегровані маркетингові комунікації в місці продажу. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Development of a marketing mix" This paper examines one of the directions of implementing a product strategy through the development and implementation of an assortment policy. Assortment policy is an integral part of the functioning of the Company. It is necessary for the Company to maximally satisfy the needs of consumers and make a profit. Therefore, it is the management of product turnover, assortment, that is the most important in the Company's product policy. The pricing policy for alcoholic and tobacco products is regulated by the state. The promotion policy gives the Company more space for creative activity, in particular, it is quite possible to use such means of basic and additional marketing communications as advertising, sales promotion, public relations, exhibitions and fairs, sponsorship and patronage, branding, integrated marketing communications at the point of sale.