Кафедра маркетингу та економічної теорії
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11965
Browse
1 results
Search Results
Item Маркетинг у електронній комерції, проблеми та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-12) Бондарук, Роман Володимирович; Bondaruk, RomanКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетинг у електронній комерції, проблеми та перспективи розвитку" Застосування цифрових технологій, таких як соціальні мережі, веб-сайти та електронна пошта, пошукові системи SEО дозволяє підприємствам виходити на нові ринки та поліпшувати комунікацію зі споживачами. Інструменти цифрового маркетингу стали не лише засобом для підвищення продуктивності, але й платформою для розвитку компаній. Використання Інтернету як основного каналу комунікації дає змогу підприємствам краще оцінювати запити клієнтів і поліпшувати якість обслуговування. Qualification work for the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing in e-commerce, problems and prospects for development" The use of digital technologies, such as social networks, websites and e-mail, search engines SEO allows enterprises to enter new markets and improve communication with consumers. Digital marketing tools have become not only a means of increasing productivity, but also a platform for the development of companies. Using the Internet as the main communication channel allows enterprises to better assess customer requests and improve the quality of service.