Кафедра аудиту, обліку та оподаткування

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11014

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Оптимізація методики викладання здобувачам вищої освіти
    (SWorld&ProConference, 2022) Сисоліна, Н. П.; Кононенко, Л. В.; Сисоліна, І. П.; Кононенко, С. О.; Чумаченко, О. С.; Sysolina, N.; Kononenko, L.; Sysolina, I.; Kononenko, S.; Chumachenko, O.
    У праці розглянуто трансформування освітнього середовища з метою втілення концепції сталого розвитку. Наведено переваги та недоліки дистанційної форми навчання. Зазначено, що викладач надає здобувачу вищої освіти «інформацію», яка є основою формування знань. Наголошено про важливість, для розвитку творчих здібностей, застосування акмеологічного підходу. In the work the transformation of the educational environment with the purpose of realization of the concept of sustainable development is considered. Advantages and disadvantages of distance form of study are given. It is noted that the teacher gives the student of higher education "information", which is the basis of formation of knowledge. The importance for the development of creative abilities and the application of the akmeological approach is emphasized.
  • Item
    Підходи до оптимізації методики викладання здобувачам вищої освіти за другим (магістерським) рівнем в сучасних умовах
    (Наукові перспективи, 2022) Сисоліна, Н. П.; Кононенко, Л. В.; Сисоліна, І. П.; Кононенко, С. О.; Чумаченко, О. С.; Sysolina, N.; Kononenko, L.; Sysolina, I.; Kononenko, S.; Chumachenko, O.
    Сьогодні постає проблема оптимізації форм навчання у вищій школі. Одним з кардинальних завдань сьогодення є формування такого комплексу знань, який стане підґрунтям розвитку особистості як суб'єкта прогресивних перетворень. Для досягнення цієї мети є необхідним постійна оптимізація методики викладання. Особливо це стосується підготовки фахівців за другим (магістерським) рівнем. Останнім часом набуває все більшого розповсюдження така форма донесення лекційного як дистанційне навчання. При дистанційній формі навчання є можливим застосування сучасних інформаційних технологій, що значно оптимізують подання лекційного матеріалу. Дистанційна форма навчання поряд із суттєвими перевагами невільна від недоліків. Включення цифрових технологій у навчальний процес дає можливість значно його оптимізувати. Використання сучасних програмних продуктів відіграє важливу роль у фундаментальному переході від традиційної аудиторії до віртуального класу та системи дистанційного навчання. Переваги технології дистанційного навчання у тому, що вона дає можливість враховувати індивідуальні здібності, потреби, темперамент і зайнятість людини, що навчається, яка може проходити учбові курси в будь-якій послідовності, швидше або повільніше. Проте, дистанційні лекції виключають живе спілкування з викладачем. У статті розглянуті позитивні і негативні сторони дистанційного навчання, проведення бінарних лекцій, умови і можливості їх застосування в практиці учбового процесу. Розглянуто можливість застосування таких форм навчання як тьюторство і менторство. Приведено математичну модель чинників впливу на розвиток потенціалу особистості здобувача вищої освіти. Визначено, що для покращення якості майбутніх фахівців необхідно, крім комплексного, застосовувати й індивідуальний підхід. Today there is a problem of optimization of forms of education in higher school. One of the cardinal tasks of the present is formation of such a complex of knowledge which will become the basis of development of personality as a subject of progressive transformations. To achieve this goal, constant optimization of teaching methods is necessary. This is especially true for the training of specialists at the second (magister) level. Recently, such a form of presentation of the lecture as distance learning has become more and more widespread. At the distance form of training it is possible to use modern information technologies, which considerably optimize the presentation of lecture material. The distance form of training along with the essential advantages is not free from shortcomings. The inclusion of digital technologies in the educational process makes it possible to significantly optimize it. The use of modern software products plays an important role in the fundamental transition from a traditional audience to a virtual class and distance learning system.The advantages of distance learning technology are that it allows to take into account individual abilities, needs, temperament and employment of a person who studies, which can pass training courses in any sequence, faster or slower. However, remote lectures exclude live communication with the teacher. Positive and negative aspects of distance learning, conducting of binary lectures, conditions and possibilities of their application in practice of educational process are considered in the article. The possibility of applying such forms of study as tutoring and mentmaking is considered. The mathematical model of factors influencing the development of the potential of the individual candidate of higher education is given. It is determined that in order to improve the quality of future specialists it is necessary, besides complex, to apply individual approach.
  • Item
    Формування цифрової компетентності як основа трансформації вищої освіти в умовах глобалізаційних процесів
    (Наукові перспективи, 2022) Кононенко, Л. В.; Оришака, О. В.; Селіщева, Є. В.; Kononenko, L.; Oryshaka, O.; Selishcheva, Ye.
    Перехід до Індустрії 4.0 із використанням цифрових інструментів у сучасному суспільстві є трендовим явищем. Цифровізація щодня проникає в усі сфери життя шляхом використання потужного програмного забезпечення, апаратних та цифрових інструментів. В цих умовах відбувається розвиток сучасних світових глобалізаційних процесів, які набувають все більших масштабів та торкаються практично усіх сфер життя. Це потребує забезпечення суспільства висококваліфікованими спеціалістами відповідного рівня, які будуть спроможні не тільки працювати в умовах тотальної цифровізації, а і активно адаптуватися до постійних змін, які пов’язані насамперед із процесами цифровізації усіх сфер. В статті зазначено, що сучасні роботодавці постійно підвищують вимоги щодо якості випускників навчальних закладів. На сьогодні для успішного працевлаштування і отримання гідної винагороди за свою працю вони повинні мати сформовані відповідні компетентності, що містять практичні вміння, навички й готовність їх реалізовувати. Традиційне навчання здебільшого сприяє формуванню теоретичних знань здобувачів освіти, а впровадження в освітній процес інноваційних форм, методів та засобів має на меті сформувати ключові та базові компетентності. Під час формування цифрової компетентності у здобувачів вищої освіти викладачам є доцільним враховувати сучасні тенденції та запити цифрового середовища, пропонувати здобувачам цікаві та релевантні завдання, які допоможуть повною мірою розкрити їх творчий потенціал у цифровому середовищі за допомогою зрозумілих та прийнятних засобів. При цьому найбільш оптимальним є змішане навчання із використанням різних форм навчання для підвищення якості освіти.The transition to industry 4.0 using digital tools in modern society is a trend. Digital imaging reaches every day through the use of powerful software, hardware and digital tools. Under these conditions, the development of modern global globalization processes is taking place, which are becoming ever larger and affect virtually all spheres of life. This requires ensuring that the society is highly qualified specialists of the appropriate level, who will be able not only to work in the conditions of total digitalization, but also to adapt actively to constant changes, which are connected primarily with the processes of digitalization of all spheres. The article states that modern employers constantly raise requirements on quality of graduates of educational institutions. To date, for successful employment and to receive a decent remuneration for their work, they must have the appropriate competencies, which include practical skills, skills and readiness to implement them. Traditional training mainly contributes to the formation of theoretical knowledge of educational applicants, and the introduction of innovative forms, methods and means in the educational process is intended to form key and basic competencies. While developing digital competence in higher education graduates, it is appropriate for teachers to take into account modern trends and demands of the digital environment, to offer students interesting and relevant tasks that will help to fully discover their creative potential in the digital environment by means of understandable and acceptable means. At the same time, the most optimal is mixed training with the use of different forms of education to improve the quality of education.
  • Item
    Організація бухгалтерського обліку
    (ЦНТУ, 2021) Кононенко, Л. В.; Гай, О. М.; Назарова, Г. Б.; Юрченко, О. В.; Kononenko, L.; Gay, O.; Nazarova, G.; Yurchenko, O.
    У методичних рекомендаціях для виконання курсових робіт з навчальної дисципліни “Організація бухгалтерського обліку” описані етапи виконання курсової роботи, орієнтовна тематика, список літератури та бланки курсової та завдання.
  • Item
    Методика формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти засобами цифрових технологій
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Кононенко, С. О.; Кононенко, Л. В.; Манойленко, Н. В.
    У статті досліджено вплив цифрових технологій на методику формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти. Зазначено, що сучасне суспільство характеризується стрімким розвитком цифрових технологій. Розглянуті основні з них, які як очікується, призведуть до найбільш суттєвих змін в усіх сферах життєдіяльності людини. Досліджено переваги та недоліки використання найбільш поширених із цифрових технологій, що використовуються у сучасній вищий школі, а саме: платформ Moodle і Zoom. Розглянуті категорії «інформація» та «знання», встановлено їх відмінності. Зазначено, що у процесі освіти відбувається отримання здобувачем «інформації», яку він за певних умов може трансформувати на «знання». Доведено, що цей процес у сучасному середовище значно оптимізується за умов сформованих інформаційно-дослідницьких компетентностей. Також зазначено, що за умов наявності цих компетентностей людина отримує здатність до перманентного навчання протягом всього свого життя.