Кафедра експлуатації та ремонту машин
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11665
Browse
Search Results
Item Дослідження шляхів підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами у ТОВ «Завод «Дзеркальник» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-12-30) Кондрашов, Ілля Валерійович; Kondrashov, IlliaУ кваліфікаційній роботі розроблені питання забезпечення підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами. В роботі на основі результатів наукових досліджень методу додавання в паливо води шляхом водної інжекції було розроблено технологію підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами. Проаналізовано використання альтернативних видів палива, їх переваги і недоліки. Здійснений вибір оптимального методу покращення економічності та екологічних показників. Приведений метод водної інжекції наведена його сутність та переваги і недоліки, здійснений вибір необхідної кількості подавання води до впускного колектору та визначений оптимальний діаметр краплі. Визначена залежність кількості води в відсотках від циклу подачі палива. На основі проведених досліджень запропоновано рекомендації для забезпечення підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами. The qualification work developed issues of ensuring the improvement of fuel efficiency and environmental safety of cars with diesel engines. In the work, based on the results of scientific research on the method of adding water to fuel by water injection, a technology for improving fuel efficiency and environmental safety of cars with diesel engines was developed. The use of alternative fuels, their advantages and disadvantages were analyzed. The optimal method for improving efficiency and environmental performance was selected. The water injection method was presented, its essence and advantages and disadvantages were presented, the required amount of water supply to the intake manifold was selected and the optimal drop diameter was determined. The dependence of the amount of water in percent on the fuel supply cycle was determined. Based on the conducted research, recommendations were proposed for ensuring the improvement of fuel efficiency and environmental safety of cars with diesel engines.Item Підвищення екологічної безпеки ДВЗ транспортних засобів під час експлуатації у ТОВ «РОС АГРО» с. Вишняківка Кіровоградського району Кіровоградської області(ЦНТУ, 2024-12-30) Тарасенко, Валерій Миколайович; Tarasenko, ValeriiВ роботі проведений аналіз факторів екологічного забруднення навколишнього середовища при експлуатації ДВЗ транспортних засобів. Проведений розрахунок складу продуктів згоряння при використанні в ДВЗ багатокомпонентного палива. Містить опис системи нейтралізації відпрацьованих газів ДВЗ при використанні багатокомпонентного палива. Описана модель каталітичного нейтралізатора. Проведені експериментальні дослідження застосування багатокомпонентного палива на дизельних двигунах. Описані порівняльні дослідження параметрів робочого процесу та аналіз індикаторного ККД при використанні багатокомпонентних палив та їх вплив на екологічні показники. The paper analyzes the factors of environmental pollution during the operation of internal combustion engines of vehicles. The composition of combustion products is calculated when using multicomponent fuel in internal combustion engines. Contains a description of the system for neutralizing exhaust gases of internal combustion engines when using multicomponent fuel. The model of the catalytic converter is described. Experimental studies of the use of multicomponent fuel in diesel engines are conducted. Comparative studies of the parameters of the working process and analysis of the indicator efficiency when using multicomponent fuels and their impact on environmental indicators are described.