Кафедра експлуатації та ремонту машин
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11665
Browse
Search Results
Item Дослідження шляхів підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами у ТОВ «Завод «Дзеркальник» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-12-30) Кондрашов, Ілля Валерійович; Kondrashov, IlliaУ кваліфікаційній роботі розроблені питання забезпечення підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами. В роботі на основі результатів наукових досліджень методу додавання в паливо води шляхом водної інжекції було розроблено технологію підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами. Проаналізовано використання альтернативних видів палива, їх переваги і недоліки. Здійснений вибір оптимального методу покращення економічності та екологічних показників. Приведений метод водної інжекції наведена його сутність та переваги і недоліки, здійснений вибір необхідної кількості подавання води до впускного колектору та визначений оптимальний діаметр краплі. Визначена залежність кількості води в відсотках від циклу подачі палива. На основі проведених досліджень запропоновано рекомендації для забезпечення підвищення паливної економічності та екологічної безпеки автомобілів з дизельними двигунами. The qualification work developed issues of ensuring the improvement of fuel efficiency and environmental safety of cars with diesel engines. In the work, based on the results of scientific research on the method of adding water to fuel by water injection, a technology for improving fuel efficiency and environmental safety of cars with diesel engines was developed. The use of alternative fuels, their advantages and disadvantages were analyzed. The optimal method for improving efficiency and environmental performance was selected. The water injection method was presented, its essence and advantages and disadvantages were presented, the required amount of water supply to the intake manifold was selected and the optimal drop diameter was determined. The dependence of the amount of water in percent on the fuel supply cycle was determined. Based on the conducted research, recommendations were proposed for ensuring the improvement of fuel efficiency and environmental safety of cars with diesel engines.Item Підвищення паливної економічності дизельного двигуна шляхом інжекції води в КАТП «Агробудавтосервіс»(ЦНТУ, 2024-12-30) Тук, Владислав Сергійович; Tuk, VladyslavОб’єкт дослідження – процес функціонування двигуна внутрішнього згорання при дозованій подачі води в систему впускного колектора. Предмет дослідження – залежності та закономірності впливу водної інжекції на експлуатаційні, екологічні та економічні параметри дизельного двигуна. Проаналізовано перспективи та проблеми застосування традиційних та альтернативних видів палива як передумову для підвищення паливної економічності ДВЗ, розлянуто історичну ретроспективу та технологічні способи інжекції води в двигун внутрішнього згорання, обґрунтовано напрямок та визначено задачі наукових досліджень. Вибрано устаткування для проведення досліджень та розроблена експериментальна установка для інжекції води в систему впускного колектора. The object of the study is the process of functioning of an internal combustion engine with metered water supply to the intake manifold system. The subject of the study is the dependence and regularities of the influence of water injection on the operational, environmental and economic parameters of a diesel engine. The prospects and problems of using traditional and alternative fuels as a prerequisite for increasing the fuel efficiency of an internal combustion engine are analyzed, a historical retrospective and technological methods of water injection of water into an internal combustion engine are discussed, the direction and tasks of scientific research are justified and defined. Equipment for conducting research is selected and an experimental installation for water injection of water into the intake manifold system is developed.