Кафедра сільськогосподарського машинобудування

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 25
  • Item type:Item,
    Теорія, конструкція та розрахунок сільськогосподарських машин. Курсовий проект
    (ЦНТУ, 2019) Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Васильковська, К. В.; Мороз, С. М.; Петренко, Д. І.
    Курсовий проект складається з пояснювальної записки та графічної частини, зміст яких залежить від специфіки проекту. Специфіку проекту визначає керівник проекту при видачі студенту завдання на виконання курсового проекту по конкретній темі .
  • Item type:Item,
    Конструкція, робочі процеси і розрахунок сільськогосподарських машин. Курсовий проект
    (ЦНТУ, 2019) Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Васильковська, К. В.; Мороз, С. М.; Петренко, Д. І.
    Курсовий проект є одним із поточних етапів процесу тому, що при його виконанні студент практично закріплює пройдений матеріал з спеціальних, загально-технічних та загальноосвітніх дисциплін, при цьому він набуває навичок самостійної творчої роботи, чим розвиває свої здібності до творчості у вирішенні інженерних задач
  • Item type:Item,
    Основи наукових досліджень. Перші наукові кроки
    (Мачулін, 2019) Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Васильковська, К. В.; Петренко, Д. І.
    У навчальному посібнику викладені основні аспекти науково-технічної діяльності людини у сфері сільськогосподарського машинобудування. Посібник може бути корисним студентам, аспірантам та іншим науковцям, які роблять перші наукові кроки в галузі дослідження робочих органів сільськогосподарських машин.
  • Item type:Item,
    Меліоративні машини. Лабораторні роботи
    (ЦНТУ, 2018) Мороз, С. М.; Богатирьов, Д. В.; Васильковський, О. М.; Анісімов, О. В.; Нестеренко, О. В.
    Вміщено методичні вказівки до виконання лабораторних робіт по вивченню будови та роботи машин для знищення чагарників, пеньків, збирання каміння, фрезерування ґрунту, будівництва каналів, крапельного зрошування, дощування.
  • Item type:Item,
    Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»
    (ЦНТУ, 2019) Сало, В. М.; Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Васильковський, О. М.
    Виконання кваліфікаційної роботи – заключний етап навчання студента, метою якого є закріплення та розширення теоретичних і практичних знань, отриманих при навчанні у ЗВО, розвиток навичок самостійної роботи по вирішенню складних спеціалізованих інженерних завдань та прикладних задач, пов’язаних з ефективним застосуванням сільськогосподарської техніки і механізованих технологій в агропромисловому виробництві. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.
  • Item type:Item,
    Розробка нової конструкції пневморешітної зерноочисної машини. Том 1. Обґрунтування параметрів транспортера-сепаратора
    (Лисенко В.Ф., 2014) Сало, В. М.; Мороз, С. М.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.
    У монографії наведено вирішення прикладної наукової задачі підвищення ефективності решітного очищення зерна шляхом суміщення двох технологічних операцій – транспортування і сепарації. Розділення зерна на компоненти в процесі транспортування дозволяє зменшити масу, габарити машини, знизити енергоємність процесу. У роботі використані результати власних досліджень, а також досліджень українських та закордонних вчених. Монографія призначена для наукових співробітників, магістрантів, конструкторів сільськогосподарської техніки та фахівців сільського господарства.
  • Item type:Item,
    Наскрізна програма. Для студентів спеціальності 208 "Агроінженерія"
    (ЦНТУ, 2018) Мачок, Ю. В.; Сисоліна, І. П.; Васильковський, О. М.
    Наскрізна програма і методичні вказівки містять усі види виробничих практик, передбачені навчальним планом для студентів напряму підготовки 208 "Агроінженерія" та спеціальності 8.10010203 "Механізація сільського господарства"
  • Item type:Item,
    Наскрізна програма. Для студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування»
    (ЦНТУ, 2018) Мачок, Ю. В.; Сисоліна, І. П.; Васильковський, О. М.
    Наскрізна програма містить методичні рекомендації з проведення усіх видів виробничих практик, передбачених навчальним планом для студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування»
  • Item type:Item,
    Програма державної атестації здобувачів першого «бакалаврського» освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»
    (ЦНТУ, 2018) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.
    Метою державної атестації є комплексна перевірка знань студентів, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з першим (бакалаврським) освітнім рівнем. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного освітнього рівня.
  • Item type:Item,
    Сучасні комп’ютерні технології в машинобудуванні. Лабораторні роботи
    (ЦНТУ, 2018) Мороз, С. М.; Анісімов, О. В.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.
    Курси дисциплін «Сучасні комп’ютерні технології в машинобудуванні» та «Сучасні комп’ютерні технології в сільськогосподарському виробництві» призначені для набуття студентами навичок роботи в 3-D моделюванні з використанням програми SolidWorks, системних знань створення і редагування конструкторської та текстової інформації для створення презентацій проведених розробок, професійних навичок аналітично-образного мислення, оволодіння професійною термінологією, освоєння сучасних технологій створення предметного та інформаційного середовища, розширення їх об’ємно-просторового мислення.