Кафедра екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/789

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя
    (ЦНТУ, 2024) Ковальов, В. О.; Липчанська. Л. М.; Махно, В. В.
    Методичні рекомендації “Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя”, які містять інформацію про здоровий спосіб життя, його роль в навчанні і подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти, розкривають зміст, інформацію і довідковий матеріал, якими викладачі та студенти оперують в процесі навчання та тренування. Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти і викладачам вищих навчальних закладів, які займаються фізичною культурою і спортом. Визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість здійсненого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей здобувачів вищої освіти до формування, збереження і зміцнення здоров’я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної системи освіти.
  • Item
    Формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до фізичної культури за програмою дисципліни «Основи здорового способу життя»
    (ЦНТУ, 2024) Липчанська, Л. М.; Мотузенко, Т. Є.
    Методичні рекомендації «Формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до фізичної культури за програмою дисципліни «Основи здорового способу життя», які містить інформацію про здоровий спосіб життя, його роль в навчанні і подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти, розкриває зміст, інформацію і довідковий матеріал, якими викладачі та студенти оперують в процесі навчання та тренування. Методичні вказівки адресовані здобувачам вищої освіти і викладачам вищих навчальних закладів, які займаються фізичною культурою і спортом. Визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість такого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей учня до формування, збереження і зміцнення здоров’я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної середньої школи.
  • Item
    Фізична культура і основи здорового способу життя студента. Методика самоконтролю в процесі занять фізичними вправами
    (ЦНТУ, 2018) Бойко, Ю. Ж.; Дейкун, Р. Л.; Липчанська, Л. М.; Мотузенко, Т. Є.
    В методичних вказівках розкривається поняття про фізичну культуру та здоровий спосіб життя та їх значимість для життєдіяльності студента. Приводяться форми активного відпочинку, методи самоконтролю в процесі заняття фізичними вправами. Наводяться основні компоненти здорового способу життя, описується розвиток оздоровчої фізичної культури та оздоровчо-рекреаційних заходів.
  • Item
    Оздоровче і прикладне значення занять фізичною культурою і спортом. Методика формування професійно важливих рухових якостей і навичок
    (ЦНТУ, 2021) Махно, В. В.; Остроухов, О. В.; Савченко, В. В.
    В методичних вказівках розкривається оздоровче і прикладне значення занять фізичною культурою і спортом. Надаються методики формування професійно важливих рухових якостей і навичок засобами фізичної культури і спорту, які в свою чергу посилюють функції опорно-рухового апарату і активізацію обміну речовин.
  • Item
    Формування активного ставлення студентів до фізичної культури за програмою дисципліни «Фізичне виховання»
    (ЦНТУ, 2016) Липчанська, Л. М.
    Методичні вказівки з формування активного ставлення студентів до фізичної культури з організації занять за програмою дисципліни «Фізичне виховання» для студентів КНТУ передбачають озброєння студентів навичками фізичного тренування, які необхідні для підготовки до активної, всебічної участі в житті суспільства, професійній діяльності, житті сім'ї та відпочинку.
  • Item
    Психологія та психогігієна здорового способу життя
    (КНТУ, 2014) Арапов, О. В.
    В статті було розглянуто поняття “здоров’я людини”, “охорона власного здоров’я”, “здоровий спосіб життя”. Обгрунтоване питання формування здорового способу життя та запропоновані рекомендації ЗСЖ.
  • Item
    Формування здорового способу життя та вплив на нього деяких регіональних соціально-економічних факторів
    (КНТУ, 2012) Хачатурян, О. С.; Хачатурян, С. Л.
    Стаття присвячена дослідженню особливостей впливу окремих регіональних соціально- економічних факторів на здоровий спосіб життя молоді Кіровоградської області. Визначено та проаналізовано вплив позитивних і негативних факторів на формування здорового способу життя населення, особливо дітей, підлітків і юнацтва. Проаналізовано характерні часові проміжки у формуванні здорового способу життя особистості. Виявлено негативні тенденцій у розвитку фізкультурно- оздоровчого та спортивного руху в регіоні. Отримано функціональну залежність між кількістю тих, хто займається фізкультурою та спортом і об’ємами споживання населенням алкогольних напоїв. Наведені результати короткострокового прогнозу щодо кількості охоплених фізкультурно-оздоровчою роботою в регіоні. Запропоновано напрямки покращення ситуації у сфері залучення молоді регіону до ведення активного здорового способу життя.