Кафедра екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/789
Browse
9 results
Search Results
Item Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя(ЦНТУ, 2024) Ковальов, В. О.; Липчанська. Л. М.; Махно, В. В.Методичні рекомендації “Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя”, які містять інформацію про здоровий спосіб життя, його роль в навчанні і подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти, розкривають зміст, інформацію і довідковий матеріал, якими викладачі та студенти оперують в процесі навчання та тренування. Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти і викладачам вищих навчальних закладів, які займаються фізичною культурою і спортом. Визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість здійсненого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей здобувачів вищої освіти до формування, збереження і зміцнення здоров’я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної системи освіти.Item Формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до фізичної культури за програмою дисципліни «Основи здорового способу життя»(ЦНТУ, 2024) Липчанська, Л. М.; Мотузенко, Т. Є.Методичні рекомендації «Формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до фізичної культури за програмою дисципліни «Основи здорового способу життя», які містить інформацію про здоровий спосіб життя, його роль в навчанні і подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти, розкриває зміст, інформацію і довідковий матеріал, якими викладачі та студенти оперують в процесі навчання та тренування. Методичні вказівки адресовані здобувачам вищої освіти і викладачам вищих навчальних закладів, які займаються фізичною культурою і спортом. Визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість такого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей учня до формування, збереження і зміцнення здоров’я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної середньої школи.Item Фізична культура і основи здорового способу життя студента. Методика самоконтролю в процесі занять фізичними вправами(ЦНТУ, 2018) Бойко, Ю. Ж.; Дейкун, Р. Л.; Липчанська, Л. М.; Мотузенко, Т. Є.В методичних вказівках розкривається поняття про фізичну культуру та здоровий спосіб життя та їх значимість для життєдіяльності студента. Приводяться форми активного відпочинку, методи самоконтролю в процесі заняття фізичними вправами. Наводяться основні компоненти здорового способу життя, описується розвиток оздоровчої фізичної культури та оздоровчо-рекреаційних заходів.Item Оздоровче і прикладне значення занять фізичною культурою і спортом. Методика формування професійно важливих рухових якостей і навичок(ЦНТУ, 2021) Махно, В. В.; Остроухов, О. В.; Савченко, В. В.В методичних вказівках розкривається оздоровче і прикладне значення занять фізичною культурою і спортом. Надаються методики формування професійно важливих рухових якостей і навичок засобами фізичної культури і спорту, які в свою чергу посилюють функції опорно-рухового апарату і активізацію обміну речовин.Item Формування активного ставлення студентів до фізичної культури за програмою дисципліни «Фізичне виховання»(ЦНТУ, 2016) Липчанська, Л. М.Методичні вказівки з формування активного ставлення студентів до фізичної культури з організації занять за програмою дисципліни «Фізичне виховання» для студентів КНТУ передбачають озброєння студентів навичками фізичного тренування, які необхідні для підготовки до активної, всебічної участі в житті суспільства, професійній діяльності, житті сім'ї та відпочинку.Item Психологія та психогігієна здорового способу життя(КНТУ, 2014) Арапов, О. В.В статті було розглянуто поняття “здоров’я людини”, “охорона власного здоров’я”, “здоровий спосіб життя”. Обгрунтоване питання формування здорового способу життя та запропоновані рекомендації ЗСЖ.Item Формування здорового способу життя та вплив на нього деяких регіональних соціально-економічних факторів(КНТУ, 2012) Хачатурян, О. С.; Хачатурян, С. Л.Стаття присвячена дослідженню особливостей впливу окремих регіональних соціально- економічних факторів на здоровий спосіб життя молоді Кіровоградської області. Визначено та проаналізовано вплив позитивних і негативних факторів на формування здорового способу життя населення, особливо дітей, підлітків і юнацтва. Проаналізовано характерні часові проміжки у формуванні здорового способу життя особистості. Виявлено негативні тенденцій у розвитку фізкультурно- оздоровчого та спортивного руху в регіоні. Отримано функціональну залежність між кількістю тих, хто займається фізкультурою та спортом і об’ємами споживання населенням алкогольних напоїв. Наведені результати короткострокового прогнозу щодо кількості охоплених фізкультурно-оздоровчою роботою в регіоні. Запропоновано напрямки покращення ситуації у сфері залучення молоді регіону до ведення активного здорового способу життя.Item Фізична активність - запорука здорового способу життя(КНТУ, 2011) Плачинда, Т. С.Item Ставлення студентів до здорового способу життя(КНТУ, 2011) Карпухіна, О. В.