Кафедра історії, археології, інформаційної та архівної справи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11315

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Особливості організації електронного документообігу відділу діловодства та контролю управління діловодства та організаційної роботи Кропивницької міської ради
    (ЦНТУ, 2024) Іщенко, Юлія Олександрівна; Ishchenko, Yuliia
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі організації документообігу в органах виконавчої влади. Досліджується специфіка організації документообігу у відділі діловодства та контролю управління діловодства та організаційної роботи Кропивницької міської ради. Результати дослідження спрямовані на впровадження в практику діяльності органів виконавчої влади новітніх систем електронного документообігу, що дозволить забезпечити створення відповідної управлінської документації як невід'ємної складової ефективного управління різноманітними видами діяльності цих установ. Визначено проблемні аспекти функціонування електронного документообігу. Розроблено рекомендації щодо оптимізації використання електронно-інформаційних ресурсів у роботі органів виконавчої влади. The qualification work is devoted to the problem of the organization of document circulation in the bodies of executive power. The specifics of the organization of document management in the office management and control department of the office management and organizational work of the Kropyvnytskyi City Council are being studied. The results of the study are aimed at implementing the latest electronic document management systems into the practice of the executive authorities, which will ensure the creation of appropriate management documentation as an integral component of effective management of various types of activities of these institutions. Problematic aspects of the functioning of electronic document circulation have been identified. Recommendations for optimizing the use of electronic information resources in the work of executive authorities have been developed.
  • Item
    Діяльність органів місцевого самоврядування: особливості документування у кадровій сфері
    (ЦНТУ, 2023-06) Суперенко, Костянтин Олексійович; Superenko, Konstantin
    Вагомою складовою, що забезпечує успішне буття інформаційного суспільства, є оптимальна організація роботи органів державної влади та місцевого самоврядування. Ключовою метою дільності державних органів місцевого рівня є гарантування права територіальних громад та їх вибочих органів щодо вирішення питань місцевого значення з урахуванням засад Конституції та законів України. Територіальні громади, а відтак і органи виконавчої влади та посадові особи місцевого самоврядування, традиційно виконують свої функції у рамках наданих їм повноважень. An important component that ensures the successful existence of the information society is the optimal organization of the work of state authorities and local self-government. The key goal of the activities of state bodies at the local level is to guarantee the right of territorial communities and their elected bodies to resolve issues of local importance, taking into account the principles of the Constitution and laws of Ukraine. Territorial communities, and therefore executive bodies and officials of local self-government, traditionally perform their functions within the framework of the powers granted to them.
  • Item
    Діяльність органів місцевого самоврядування: особливості документування загального відділу
    (ЦНТУ, 2023-06) Луньов, Володимир Миколайович; Lunyov, Volodymyr
    Результативність та ефективність функціонування органів місцевого самоврядування напряму залежить від налагодженої і системної роботи з документами, тож і виступають важливими факторами успішної управлінської діяльності. Сучасні діловодні процеси відрізняються від традиційних, оскільки вони враховують впровадження цілого ряду новітніх методів інформаційного забезпечення керування, які, в тому числі, широко представлені електронним документообігом. The effectiveness and efficiency of the functioning of local self-government bodies directly depends on the well-established and systematic work with documents, therefore they are important factors of successful management activities. Modern clerical processes differ from traditional ones, as they take into account the implementation of a number of the latest methods of management information support, which, among others, are widely represented by electronic document management.
  • Item
    Функціонування управлінської документації в органах державної влади (на прикладі діяльності Новгородківського ВП Долинського ВП ГУНП в Кіровоградській області)
    (ЦНТУ, 2020-05) Бурдейна, Лариса Вікторівна; Burdeina, Larysa
    Організація діловодства в органах державної влади представляє собою важливу складову у процесі підготовки документознавців сфери управлінської діяльності. Вивчення управлінської документації логічно продовжує дослідження документознавства, яке служить теоретичним підґрунтям у ході з’ясування суті документа зокрема та документно-комунікаційної діяльності в цілому. The organization of record keeping in state authorities is an important component in the process of training document experts in the field of management. The study of management documentation logically continues the study of document studies, which serves as a theoretical basis in the course of clarifying the essence of the document in particular and document and communication activities in general.
  • Item
    Документаційне забезпечення діяльності приватних підприємств (на прикладі ФОП Дранко Станіслав Володимирович)
    (ЦНТУ, 2020-12) Пономаренко, Ян Валерійович; Ponomarenko, Yan
    Кадрові та інформаційні ресурси є важливою складовою діяльності приватних підприємств. Виникає потреба в документаційному забезпеченні цієї діяльності, оскільки завжди виникає необхідність фіксування результатів діяльності, як колективу в цілому, так і кожного його члена зокрема. Актуальність теми обумовлюється, таким чином, необхідністю застосування сучасних високотехнологічних і прогресивних підходів до організації системи документаційного забезпечення діяльності приватних підприємств в умовах інформатизації суспільства, а також пошуком ефективних методів їх впровадження та застосування. Personnel and information resources are an important component of the activities of private enterprises. There is a need for documentation of this activity, since there is always a need to record the results of the activity, both of the collective as a whole and of each of its members in particular. The topicality of the topic is conditioned, thus, by the need to apply modern high-tech and progressive approaches to the organization of the system of documentation support for the activities of private enterprises in the conditions of informatization of society, as well as the search for effective methods of their implementation and application.
  • Item
    Організація діловодства та його особливості в товариствах з обмеженою відповідальністю (на прикладі ТОВ «М-Термінал»)
    (ЦНТУ, 2020-12) Бондаренко, Владислав Володимирович; Bondarenko, Vladyslav
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє підвищити якість та оперативність обробки та передачі інформації у вигляді документів, використовуючи мережу Інтернет та запровадження електронного документообігу на своїх підприємствах. Оптимізація документообігу шляхом впровадження електронного документообігу стає нагальною необхідністю для багатьох українських підприємств, установ і організацій. Усвідомлення таких перспектив потребує активної розробки інформаційних технологій для створення систем електронного документообігу. Система електронного документообігу по суті створює спеціальний інтеграційний шар у корпоративній інформаційній системі й виступає як платформа для автоматизації бізнес-процесів операційної діяльності. The use of information and communication technologies makes it possible to improve the quality and efficiency of processing and transmission of information in the form of documents, using the Internet and the introduction of electronic document management at one's enterprises. Optimizing document flow through the introduction of electronic document flow is becoming an urgent necessity for many Ukrainian enterprises, institutions and organizations. Awareness of such prospects requires active development of information technologies for the creation of electronic document management systems. The electronic document management system essentially creates a special integration layer in the corporate information system and acts as a platform for automating business processes of operational activity.
  • Item
    Документаційне забезпечення діяльності підприємства (на матеріалах ВАТ «Кіровоградгаз»)
    (ЦНТУ, 2021-12-30) Іваніщев, Денис Олегович; Ivanishchev, Denis
    У роботі досліджено інформаційно-документаційне забезпечення діяльності відкритого акціонерного товариства «Кіровоградгаз». Виконане дослідження дало змогу підвищити рівень документаційної діяльності досліджуваного підприємства. The information and documentation support of the activity of the open joint-stock company "Kirovogradgaz" is investigated in the work. The performed research allowed to increase the level of documentation activity of the researched enterprise.