Саморегулювання секторів економіки як основа формування умов для впровадження маркетингових засад підприємницької діяльності (на прикладі підприємств харчової промисловості)
Loading...
Files
Date
2008
Authors
Лилик, І. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
Наявність та розвиток підприємницького середовища є одним з основних факторів
впровадження маркетингових методів ведення господарства. Маркетингові методи ведення
господарства, з іншого боку потребують розвитку не просто конкурентного підприємницького
середовища, а саморегулюючого конкурентного середовища основою якого є регуляторна політика в
державі.. Від досконалості нормативно-законодавчої бази та рівня контролю за її дотриманням
безпосередньо залежать умови діяльності, технологічний розвиток, фінансовий стан, а нерідко і саме
існування підприємств.
Description
Keywords
маркетинг, підприємницька діяльність, харчова промисловість
Citation
Лилик, І. В. Саморегулювання секторів економіки як основа формування умов для впровадження маркетингових засад підприємницької діяльності (на прикладі підприємств харчової промисловості) / І. В. Лилик // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 13. - С. 186-193.