Здоровий спосіб життя – здорова нація – здорове суспільство
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Самоконтроль як засіб формування у підлітків навичок здорового способу життя(КНТУ, 2014) Язловецький, В. С.В статті висвітлюються підходи до формування у підлітків навичок здорового способу життя. Розкрито роль проблеми самопізнання, саморозуміння, самореалізації. Показано вплив самоконтролю, самооцінки на формування навичок здорового способу життя у підлітків. Визначені підходи, які допомагають сформувати у підлітків відповідальне ставлення до власного здоров’я.Item Проблема визначення поняття здорового способу життя та діагностика його сформованості у підлітків 14-16 років(КНТУ, 2014) Юнков, П. С.; Бондаренко, С. В.Розглянуто стан і розуміння поняття «здорового способу життя» на основі різних підходів до певного типу життєдіяльності як однієї з найважливіших біосоціальних категорій що інтегрують уявлення сучасної людини. Представлені матеріали власних досліджень що до рівня сформованості ЗСЖ у школярів-підлітків 14-16 років.Item Типові проблеми психологічної адаптації студентів до умов навчання у вищому закладі освіти(КНТУ, 2014) Щербина, С. В.В статье рассматриваются типовые проблемы психологической адаптации студентов-первокурсников. Приводятся показатели успешной адаптации и дезадаптации студентов. The article deals with the type problems of the first-year students’ psychological adaptation. Students’ successful adaptation and disadaptation indicators are given.Item Философский аспект формирования представлений о времени и пространстве у детей дошкольного возраста средствами искусства как способ здорового существования в обществе(КНТУ, 2014) Шевченко, Т. С.; Мелехина, А. В.В статье рассматриваются вопросы формирования представлений о времени и пространстве у детей дошкольного возраста средствами искусства в аспекте философского подхода, отражающего ценностные смыслы в существовании здорового общества.Item Хореографічне мистецтво у фізичному виховання школярів(КНТУ, 2014) Шевченко, О. В.Item Оптимізація формування силових здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами гімнастики(КНТУ, 2014) Шевченко, О. В.Item Проект «Что мы сажаем, сажая Леса»(КНТУ, 2014) Черноиванова, Н. Е.; Сорокина, В. В.; Черепанова, Т. Г.; Ездина, В. В.Глобальный фактор здоровья – эмоциональный духовный фон играет первую роль в экологии Человека. Он сформирован Культурой и Искусством. Он тиражируется Образованием и средствами массовой информации. Это фон из наших внутренних структур, состояний нервной системы, нервных взаимосвязей, определяющих работу всего организма. Они предаются от человека к человеку … сопереживанием.Item Роль фітонцидів зелених насаджень у здоровому способі життя(КНТУ, 2014) Чернова, О. Г.Item Стресостійкість як визначальний фактор збереження психічного здоров’я людини(КНТУ, 2014) Челало, С. А.; Челало, Р. О.У статті розглянуто сучасні фактори які впливають на психічне здоров’я людини та її стресостійкість. Надано методичні поради щодо збереження стресостійкості у сучасному мобільному суспільстві.Item Психологічний супровід здоровʼязберігаючих гуманітарних проектів у позашкільному навчальному закладі(КНТУ, 2014) Фоменко, А. Г.В даній статті розглянуто основні аспекти психологічного супроводу здоров’язберігаючих гуманітарних проектів в позашкільному навчальному закладі.Item Роль Олімпійських ігор в житті сучасного суспільства(КНТУ, 2014) Тютюнник, Ю. Р.; Савченко, В. В.У статті розглянуто історичний розвиток Олімпійських ігор. Показано їх світове значення в об’єднанні різних краї нашої планети та розвитку сучасного суспільства. Постановка проблеми. У всі часи людство шукало відповіді на вічні запитання: за якими принципи жити, яких ідеалів прагнути. Універсальним явищем, котре поєднало філософські, політичні, соціальні складові, сфери гармонійного розвитку особистості, миру й взаєморозуміння, є олімпійський спорт. Історія засвідчила, що ідеали, покладені в основу олімпізму, привабливі для всіх поколінь. Тож поширення знань про олімпізм, пропаганда його цінностей, тобто олімпійська освіта, і сьогодні один з найдієвіших інструментів виховання. Ще засновник сучасних Олімпійських ігор П’єр де Кубертен наголошував на необхідності забезпечити достойне місце спорту в освітніх програмах різних країн.Item Формування функціональної компетентності та професійного світогляду майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки(КНТУ, 2014) Турчак, А. Л.; Токар, Н. М.У статті досліджено проблему формування професійного світогляду та функціональної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. З'ясовано роль і спрямованість, концептуально-методологічні засади та сучасний стан світоглядної підготовки майбутнього фахівця. Визначено сутність, специфіку й компонентно-функціональну структуру професійного світогляду; розширено поняття «педагогічний світогляд». Функціональна компетентність розглядається як стійке складне особистісне утворення, що виражається в усвідомленні майбутніми педагогами сукупності функцій, які становлять основу їхньої професійно-педагогічної діяльності, як цінності і особистісного сенсу, які розкриваються в готовності до творчого вирішення професійних проблем і якісному виконанні функціональних обов'язків.В статье рассматривается проблема формирования профессионального мировоззрения и функциональной компетентности будущих педагогов в процессе профессиональной подготовки. Раскрывается роль и направленность, концептуально-методологические принципы и современное состояние мировоззренческой подготовки будущего специалиста. Определены сущность, специфика и компонентно- функциональная структура профессионального мировоззрения; усовершенствовано определение понятий «педагогическое мировоззрение». Функциональная компетентность рассматривается как стойкое сложное личностное образование, выражающееся в осознании будущими педагогами совокупности функций, составляющих основу их профессионально педагогической деятельности, как ценности и личностного смысла, которые раскрываются в готовности к творческому решению профессиональных проблем и качественном выполнении функциональных обязанностей. In the article investigational problem forming of professional world view and functional competence future teachers in process of professional preparation. A role and orientation is found out, principles and modern state of world view preparation of future specialist. Certainly essence, specific and component functional structure of professional world view; determination of concepts is improved «pedagogical world view». A functional competence is examined as proof difficult personality education, which is expressed in the awareness of aggregate of functions which make basis them professionally pedagogical activity future teachers, as a value and personality sense, which open up in readiness to the creative decision of professional problems and high-quality implementation of functional duties.Item Наше здоров’я в наших руках(КНТУ, 2014) Топольний, Ф. П.Item Корекційно-лікувальний вплив оздоровчої системи цигун на студентів ВНЗ(КНТУ, 2014) Тараненко, Р. К.Item Формирование координационных способностей будущих авиаспециалистов средствами футбола(КНТУ, 2014) Таран, С. Н.Item Динаміка прояву рухової функції дітей 5 років під час занять з елементами баскетболу(КНТУ, 2014) Сукачов, О. В.Досліджено динаміку прояву рухової функції дітей 5 років під час занять з елементами баскетболу. Дослідження проведено на базі дитячого дошкільного закладу м. Кіровограда із залученням дітей 5 років (n=29). Використано комплекс показників, що характеризують рухові здібності, психофізіологічні та функціональні можливості дітей. Доведено ефективність впливу занять з елементами баскетболу за більшістю показників, що вивчалися. Заняття з елементами баскетболу є достатньо ефективними для фізичного розвитку та підготовленості дітей 5 років.Item Некоторые вопросы организации детского спорта(КНТУ, 2014) Стукин, А. Ю.