Удосконалення методики вибору конкурентної стратегії для створення конкурентної переваги міжнародної компанії
Loading...
Date
2024
Authors
Ачкасова, С. А.
Селівоненко, О. І.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Поліграф-Сервіс
Abstract
Міжнародні компанії ведуть бізнес на глобальному рівні, конкуруючи в різних країнах і регіонах. Сучасний міжнародний бізнес перетинає національні кордони, і міжнародні компанії стають учасниками на ринках різних країн. Отже, управління конкурентоспроможністю є важливим фактором в умовах міжнародної конкуренції. Наявність будь якого ринку (вітчизняного чи міжнародного) свідчить про наявність конкуренції серед учасників цього ринку. Вибір конкретного стратегічного напрямку повинен враховувати особливості галузі, конкурентні умови та стратегічні цілі міжнародної компанії. Отже, для міжнародних компаній є важливим забезпечення конкурентоспроможності на вітчизняних та міжнародних ринках.
Description
Keywords
міжнародна компанія, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, конкурентна стратегія
Citation
Ачкасова, С. А. Удосконалення методики вибору конкурентної стратегії для створення конкурентної переваги міжнародної компанії / С. А. Ачкасова, О. І. Селівоненко // Глобальна безпека та асиметричність світового господарства в умовах нестабільного розвитку економічних систем : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8 груд. 2023 р. – Кропивницький : Поліграф-Сервіс, 2024. – С. 35–37.