Маркетинг як інструмент антикризового управління підприємством

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ЦНТУ

Abstract

Мета дослідження: обґрунтувати доцільність використання маркетингу як ефективного інструменту антикризового управління на прикладі ТДВ «М’ясокомбінат «Ятрань» та розробити відповідні рекомендації. Purpose of the Study: to substantiate the effectiveness of marketing as a tool for crisis management based on the case of PJSC “Meat Processing Plant «Yatran» and to develop practical recommendations.

Description

Keywords

маркетинг, антикризове управління, управління підприємством, marketing, crisis management, enterprise management

Citation

Фріга, Є. В. Маркетинг як інструмент антикризового управління підприємством : кваліфікаційна бакалаврська робота : спец. 073 «Менеджмент» ОПП «Менеджмент» / наук. кер. А. А. Орлова ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. - Кропивницький : ЦНТУ, 2025. – 42 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By