Персонал як фактор вартості гудвілу торгівельного підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2006

Authors

Дуч, В. Н.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

В статті розглядається взаємозв’язок між вартістю гудвілу підприємства та рівнем компетентності персоналу. Робиться спроба визначити особливості поняття гудвілу в умовах торгівельного підприємства, та запропонувати методи щодо його збільшення шляхом поліпшення ефективності роботи з персоналом. In the article intercommunication is examined between the cost of gudvyla of enterprise and level of competence of personnel. It is given it a shot to define the features of concept of gudvyla in the conditions of point-of-sale enterprise, and to offer methods in relation to his increase by the improvement of efficiency of work with a personnel.

Description

Keywords

гудвіл, лояльність персоналу, ефективність обслуговування, імідж підприємства

Citation

Дуч, В. Н. Персонал як фактор вартості гудвілу торгівельного підприємства / В. Н. Дуч // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2006. - Вип. 9. - С. 139-143.