Використання контролінгу при формуванні цінової стратегії підприємств сільгоспмашинобудування

Loading...
Thumbnail Image

Date

2005

Authors

Олійник, І. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

У статті виконано наукове обґрунтування сутності та принципів контролінгу в галузі маркетингового ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування в умовах ринкової економіки. Проведено якісний аналіз теорії ринкового ціноутворення, визначені передумови і особливості вартісних концепцій відповідно до сільгоспмашинобудівної галузі промисловості. Зроблено висновок, що стратегічний підхід до визначення ціни на сільгосптехніку базується на одночасному урахуванні попиту і пропозиції. Доведено необхідність застосування контролінгу на підприємствах сільгоспмашинобудування на основі органічного поєднання загальної і спеціальної теорії ціни в умовах сучасного розвитку АПК. The article includes scientific grounds of the essence and principles of controlling in the field of marketing pricing at the enterprises of agricultural machine - building in the conditions of market economy. Qualitative analysis of the theory of market pricing was carried out and precondition and peculiarities of the cost conceptions in the agricultural machine – building were determined. Theoretical fundamentals of price formation must simultaneously take into account both demand and supply. The author draws a conclusion that the theory of price formation at the enterprises of agricultural machine – building has common and special direction in the conditions of development of the modern AIC.

Description

Keywords

сільськогосподарське машинобудування, ефективність цінової політики, маркетингове стратегічне планування, цінова стратегія і тактика, маркетингове ціноутворення, ціна, контролінг, ціновий диспаритет

Citation

Олійник, І. В. Використання контролінгу при формуванні цінової стратегії підприємств сільгоспмашинобудування / І. В. Олійник // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2005. - Вип. 7, ч. 1. - С. 394-401.