Класифікація і характеристика структурних елементів бренда
Loading...
Date
2004
Authors
Волошина, А. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
Стаття присвячена аналізу природи бренда, виокремлення його основних (фундаментальних)
характеристик. Дослідження природи бренда особливо актуально на даному етапі розвитку економіки,
оскільки збільшення кількості товарів-субститутів змушує підприємство вибудовувати свою оригінальну
тактику спілкування зі своїм соціально-визначеним цільовим сегментом ринку, враховуючи найновітніші
технології і наукові концепції. Результатом дослідження є виокремлення економічної, соціологічної,
соціальної, психологічної складових в структурі бренда. Запропонована класифікація сталих компонентів
бренда являє собою узагальнення класичних розробок у галузі маркетингових комунікацій і сучасних
досліджень у напрямку побудови бренда. The article is devoted to the analysis of nature of brand, selection of his basic (fundamental)
descriptions. Research of nature of brand is especially actual on the given stage of development of economy, as
an increase of number of commodities-substitutes compels an enterprise to line up the original tactic of
intercourse from by the social-certain having a special purpose segment of market, taking into account the
newest technologies and scientific conceptions. As a result of research in the structure of brand are selected
economic, sociological, social, psychological constituents. The offered classification of steady components of
brand is generalization of classic developments in area of marketing communications and modern researches
which are devoted to constructing of brand.
Description
Keywords
бренд, маркетингові комунікації, економічна складова, соціологічна складова, соціальна складова, психологічна складова
Citation
Волошина, А. В. Класифікація і характеристика структурних елементів бренда / А. В. Волошина // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2004. - Вип. 6. - С. 161-167.