Класифікація та особливості некомерційного маркетингу
Loading...
Date
2004
Authors
Смирнова, Є. Н.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
В статті розглядається некомерційний маркетинг, специфіка та особливості діяльності
некомерційних суб'єктів, а також процеси некомерційного обміну. Запропонована класифікація
некомерційних установ та видів некомерційного маркетингу. In clause noncommercial marketing, specificity and features of activity of noncommercial subjects, and
also processes of a noncommercial exchange is considered. Classification of noncommercial establishments and
kinds of noncommercial marketing is offered.
Description
Keywords
некомерційний маркетинг, некомерційний суб'єкт, некомерційний обмін, класифікація
Citation
Смирнова, Є. Н. Класифікація та особливості некомерційного маркетингу / Є. Н. Смирнова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2004. - Вип. 6. - С. 331-337.