Підвищення ефективності застосування електронної пошти як інструменту рекламної кампанії
Loading...
Date
2004
Authors
Лозовик, Д. Б.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
В статті розглядається застосування електронної пошти як інструмента для проведення
рекламної кампанії в мережі Інтернет. Особливо приділяється увага помилкам, що допускають деякі
фірми і які можуть привести до негативних наслідків, а також пропонуються способи підвищення
ефективності застосування електронної пошти. In clause use of e-mail as tool for carrying out of the advertising company in a network the Internet is
considered. The special attention is given mistakes which suppose some firms and which can lead to negative
consequences, and also ways of increase of efficiency of use of e-mail are offered.
Description
Keywords
електронна пошта, рекламна кампанія, мережа Інтернет, ефективність
Citation
Лозовик, Д. Б. Підвищення ефективності застосування електронної пошти як інструменту рекламної кампанії / Д. Б. Лозовик // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2004. - Вип. 6. - С. 360-363.