Основні підходи до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Authors

Лисенко, Ю. В.
Lisenko, Yu.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

У статті систематизовано основні підходи до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Розглянуто властивості системи управління конкурентними перевагами. Визначено функції управління конкурентними перевагами підприємства торгівлі на всіх рівнях стратегічного управління підприємством. Запропоновано складові методики визначення і реалізації конкурентних переваг підприємства роздрібної торгівлі. In the article the basic going is systematized near the management of enterprises of retail business competitive edges. Properties of control the system by competitive edges are considered. The functions of management of enterprise of trade on all of levels of strategic management an enterprise competitive edges are certain. The component methods of determination and realization of competitive edges of enterprise of retail business are offered.

Description

Keywords

конкуренція, конкурентні переваги, роздрібна торгівля, товарообіг, управління конкурентними перевагами, системний підхід

Citation

Лисенко, Ю. В. Основні підходи до управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі / Ю. В. Лисенко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2012. - Вип. 21. - С. 308-315.