Директ-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовах
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Кущ, Н. П.
Мамалига, О. М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
У статті зазначено, що прямий маркетинг може розглядатися, з одного боку, як засіб налагодження планованих взаємовідносин з покупцем, а з іншого – як безпосереднє здійснення збутових операцій, забезпечення необхідного передпродажного обслуговування і т. ін. Цей другий підхід дозволяє розглядати директ маркетинг як одну з форм прямого збуту (канал розподілу нульового рівня).
Description
Keywords
прямий маркетинг, директ-маркетинг, телемаркетинг (телефон-маркетинг), каталог-маркетинг, інтернет-маркетинг, інтерактивний мобільний маркетинг, інтерактивний телевізійний маркетинг, директ-мейл маркетинг
Citation
Кущ, Н. П. Директ-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовах / Н. П. Кущ, О. М. Мамалига // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 2. - С. 180-183.