Четвертий національний фестиваль соціальної реклами як відображення її розвитку
Loading...
Files
Date
Authors
Кущ, Н. П.
Шимха, Ю. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
Соціальна реклама є одним з типів некомерційної реклами, метою якої є формування
певних психологічних установок, які сприяють досягненню суспільно значущих цілей на різних рівнях: від окремих соціальних груп до суспільства в цілому.
Description
Keywords
соціальна реклама, фестиваль, професійний рівень, некомерційна реклама
Citation
Кущ, Н. П. Четвертий національний фестиваль соціальної реклами як відображення її розвитку / Н. П. Кущ, Ю. В. Шимха // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 2. - С. 184-186.