Конструкторсько-технологічні методи зміцнення і відновлення поршнів ДВЗ
Loading...
Date
2006
Authors
Ляшенко, Б. А.
Лопата, Л. А.
Безрукавий, А. М.
Тунік, Т. М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
В статті досліджено конструкторсько-технологічні методи зміцнення та відновлення поршнів
двигунів внутрішнього згорання, зокрема канавок поршнів, виявлено їх переваги та недоліки.
Показано, що одним з перспективних методів підвищення зносостійкості поршнів ДВЗ є
електроіскрове легування (ЕІЛ), яке в порівнянні з іншими процесами має ряд істотних переваг:
доброю зчеплюваністю нанесеного шару з основним металом, можливістю використання у якості
електродів матеріалів з високими механічними характеристиками (тверді сплави, тугоплавкі
матеріали). In the article the designer-technological methods of strengthening and renewal of pistons of combustion
engines are explored, in particular ditches of pistons, their advantages and failing are exposed. It is shown, that
one of perspective methods of rise of wear proof of pistons DVZ is the electro-spark alloying (EIL) which on
comparison with other processes owns the row of substantial advantages: good the zcheplyoemistyo inflicted
layer with a parent metal, by possibility of the use in quality of electrodes of materials with high mechanical
descriptions (hard alloys, refractory materials).
Description
Keywords
поршень, кільце, юбка, зношення
Citation
Конструкторсько-технологічні методи зміцнення і відновлення поршнів ДВЗ / Б. А. Ляшенко, Л. А. Лопата, А. М. Безрукавий, Т. М. Тунік // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - Кіровоград : КНТУ, 2006. - Вип. 17. - С. 142-147.