Перший (бакалаврський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Перший (бакалаврський) рівень by Author "Maliuk, Nazar"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка технології ремонту коробок передач автомобілів з відновленням ведучого вала в КАТП «Агробудавтосервіс» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Малюк, Назар Ярославович; Maliuk, NazarРозглянуто загальну будову, принцип роботи, технічні характеристики коробки передач та існуючий технологічний процес розбирання коробки передач автомобіля МАЗ-5337. Проаналізовано існуючий технологічний процес складання, випробування коробок передач та існуючий технологічний процес відновлення первинного вала. Надана коротка характеристика будови, умов роботи і основних процесів зношування коробки зміни передач. Розроблено технологічний процес розбирання вузла та технологічний процес дефектування ведучого вала коробки передач. Дана характеристика дефектів, та складено технологічні маршрути відновлення ведучого вала. Обґрунтовано і вибрано оптимальний спосіб відновлення. Розроблена структурна послідовність технологічного процесу відновлення. Здійснено вибір технологічного обладнання, оснащення, ріжучого і вимірювального інструментів та ремонтних матеріалів. Розраховано режими виконання операцій технологічних процесів та норми часу на виконання операцій технологічного процесу відновлення вала. The general structure, principle of operation, technical characteristics of the gearbox and the existing technological process of disassembling the gearbox of the MAZ-5337 car are considered. The existing technological process of assembly, testing of gearboxes and the existing technological process of restoring the primary shaft are analyzed. A brief description of the structure, operating conditions and main wear processes of the gearbox is provided. The technological process of disassembling the unit and the technological process of defecting the drive shaft of the gearbox have been developed. The characteristics of the defects are given, and the technological routes for the restoration of the drive shaft are drawn up. The optimal method of restoration is substantiated and selected. The structural sequence of the technological process of restoration has been developed. The selection of technological equipment, equipment, cutting and measuring tools and repair materials was made. The modes of execution of technological process operations and the time norms for the execution of operations of the technological process of shaft restoration have been calculated.