Перший (бакалаврський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Розробка технологічного процесу та оснащення для відновлення розподільчого валу двигуна ЯМЗ-236 на базі ТОВ "Калита-Нова" м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Авксентьєв, Дмитро Андрійович; Avksentiev, DmytroВ роботі представлено основні етапи розвитку ТОВ «Калита-Нова». Обґрунтовано тему кваліфікаційної атестаційної роботи. Детально розглянуто технічну характеристику двигуна ЯМЗ-236 та порядок його розбирання. Особливу увагу приділено розгляду питання роботи механізму газорозподілення двигуна ЯМЗ-236. Надано інформацію про конструктивно-технологічні особливості розподільчих валів. Подано аналіз відомих методів ремонту розподільчих валів двигунів. Розглянуто аналіз основних зносів розподільчого валу та їх вплив на технічний стан двигуна. Обґрунтовано вибір раціонального способу відновлення деталі. Запропоновано використання вібродугового наплавлення в якості способу відновлення деталей. Розроблено технологічний процес відновлення розподільчого валу двигуна ЯМЗ-236. Виконано розрахунок та вибір режимів технологічного процесу відновлення та норми часу на виконання технологічних операцій для розробленого технологічного процесу. Розглянуто призначення дільниці ремонту двигунів ЯМЗ. Виконані розрахунки показників трудомісткості робіт на дільниці, режимів роботи на підприємстві, кількості робочої сили. Визначено технологічне обладнання, що застосовується для виконання зазначених робіт. The paper presents the main stages of development of "Kalita-Nova" LLC. The topic of the qualification attestation work is substantiated. The technical characteristics of the YaMZ-236 engine and the order of its disassembly are considered in detail. Special attention was paid to consideration of the operation of the gas distribution mechanism of the YaMZ-236 engine. Information is provided on the structural and technological features of camshafts. The analysis of known methods of repairing camshafts of engines is presented. The analysis of the main wear of the camshaft and their influence on the technical condition of the engine is considered. The choice of a rational way of restoring the part is substantiated. The use of vibrating arc surfacing as a method of restoring parts is proposed. The technological process of restoring the camshaft of the YaMZ-236 engine has been developed. The calculation and selection of modes of the technological process of restoration and the norms of time for the execution of technological operations for the developed technological process have been carried out. The appointment of the YaMZ engine repair station was considered. Calculations of indicators of the labor intensity of work at the site, work modes at the enterprise, and the number of the workforce were performed. The technological equipment used to perform the specified works is defined.Item Організація технічного сервісу тракторів марки «CLAAS» в умовах ФОП «Кошлатий Ярослав Анатолійович» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Чуйко, Олександр Віталійович; Chuiko, OleksandrВ роботі приведена характеристика підприємства бази практики, проаналізовано наявну техніку (по видам і маркам), приведено машинно-тракторний парк господарства, виконано аналіз якості організації та матеріально-технічної бази виконання технічних обслуговувань машино-тракторного парку. Визначено річний обсяг механізованих робіт, необхідну кількість тракторів, кількості ремонті та технічних обслуговувань. Визначено трудомісткість виконання робіт на дільниці ТО тракторів та автомобілів, виконано розрахунок фондів часу та кількості робітників дільниці. Виконано розрахунок, обґрунтування і вибір технологічного обладнання, площі дільниці по технічному обслуговуванню тракторів та автомобілів та проведено енергетичні розрахунки виконання робіт на дільниці. Приведено характеристику трактора CAASE ARION, періодичність його техобслуговування. Розроблено операційно технологічні карти виконання операцій по технічному обслуговуванні трактора. Також, вибрано мастильні матеріали, обладнання для виконання робіт по зливанню відпрацьованої оливи та заливанню свіжої, обладнання для мащення консистентним мастилом. The paper describes the company's characteristics of the practice base, analyzes the available equipment (by types and brands), presents the machine-tractor fleet of the farm, analyzes the quality of the organization and the material and technical base for performing technical services of the machine-tractor fleet. The annual amount of mechanized work, the required number of tractors, the number of repairs and technical services was determined. The labor intensity of work at the tractor and car maintenance station was determined, the time funds and the number of workers at the station were calculated. The calculation, substantiation and selection of technological equipment, the area of the site for maintenance of tractors and cars were carried out, and the energy calculations for the performance of work at the site were carried out. The characteristics of the CAASE ARION tractor, the periodicity of its maintenance are given. Operational technological maps of tractor maintenance operations have been developed. Lubricants, equipment for draining used oil and pouring fresh oil, equipment for greasing with consistent grease were also selected.Item Розробка технології ремонту компресорів вантажних автомобілів з відновленням колінчастого вала у КАТП «Агробудавтосервіс» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Ломанюк, Денис Олександрович; Lomaniuk, DenysВ роботі приведена історія та напрямки діяльності КАТП «Агробудавтосервіс» м. Кропивницький, розглянуто існуючий технологічний процес ТО і ПР, особливості будови гальмівної системи автомобіля КамАЗ, технологічні характеристики компресора КАМАЗ 5320-3509015, особливості будови колінчастого вала компресора, існуюча технологія його відновлення та обгрунтована актуальність теми кваліфікаційної бакалаврської роботи. Розроблено технологічний процес відновлення колінчастого вала, розраховано та підібрано режими виконання технологічних операцій та норми часу відновлення вала та складання компресора. При цьому розроблено технологічний процес розбирання компресора та технологічний процес дефектування колінчастого вала. Дана загальна характеристика дефектів, та складено технологічні маршрути відновлення колінчастого вала. Визначено оптимальний спосіб відновлення колінчастого вала. Розроблена структурна послідовність технологічного процесу відновлення колінчастого вала. Проведено вибір технологічного обладнання, оснащення, ріжучого і інструментів та матеріалів дільниці ремонту компресорів. Розраховано режими технологічних процесів та норми часу на виконання операцій технологічного процесу відновлення колінчастого вала вала. Визначено режим роботи дільниці і розраховані річні фондів часу працівника дільниці ремонту компресорів. Розраховано штат дільниці дільниці ремонту компресорів. Розраховано і вибрано технологічне устаткування дільниці ремонту компресорів. Розрахована виробнича площа дільниці ремонту компресорів. Обгрунтувано вибрано підйомно-транспортне обладнання дільниці ремонту компресорів. Розрахована силова електроенергія дільниці ремонту компресорів. Здійснено розрахунок середньорічної витрати тепла на опалення приміщення дільниці ремонту компресорів. Розраховано природне і штучне освітлення та розрахована вентиляція дільниці ремонту компресорів. Розраховані потреби дільниці ремонту компресорів відновлення в стисненому повітрі для технологічних операцій та в воді. The work presents the history and directions of activity of Agrobudavtoservice KATP in Kropyvnytskyi, the existing technological process of maintenance and repair, features of the structure of the braking system of the KAMAZ car, technological characteristics of the KAMAZ compressor 5320-3509015, features of the structure of the crankshaft of the compressor, the existing technology of its restoration and the substantiated relevance of the topic of the qualifying bachelor's thesis are considered. The technological process of crankshaft restoration has been developed, the modes of performing technological operations and the time norms for shaft restoration and compressor assembly have been calculated and selected. At the same time, the technological process of disassembling the compressor and the technological process of defectiveness of the crankshaft were developed. The general characteristics of the defects are given, and the technological routes for the restoration of the crankshaft are drawn up. The optimal method of restoring the crankshaft has been determined. The structural sequence of the technological process of crankshaft restoration has been developed. The selection of technological equipment, equipment, cutting and tools and materials of the compressor repair department was carried out. The modes of technological processes and the time norms for performing operations of the technological process of restoring the crankshaft of the shaft are calculated. The mode of operation of the station was determined and the annual time funds of the compressor repair station employee were calculated. The staff of the compressor repair department is calculated. The technological equipment of the compressor repair department was calculated and selected. Estimated production area of the compressor repair department. The lifting and transport equipment of the compressor repair department has been reasonably selected. Calculated power electricity of the compressor repair station. The average annual heat consumption for heating the premises of the compressor repair department was calculated. Calculated natural and artificial lighting and calculated ventilation of the compressor repair department. Estimated needs of the repair shop for recovery compressors in compressed air for process operations and in water.Item Розробка технології та оснащення для відновлення кулачкового валу двигуна ЯМЗ-236 в умовах TОB «Калнта-Нова» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Лубенець, Артем Олександрович; Lubenets, ArtemВ роботі наведена детальна характеристика двигуна ЯМЗ-236, яка крім технічних даних, вміщує умови роботи двигуна, а також процеси, що відбуваються на протязі експлуатації. Особливу увагу приділено конструкції паливного насосу високого тиску, до складу якого входить кулачковий вал. Показані закономірності виникнення дефектів кулачкового валу. Також представлено конструктивно-технологічні особливості кулачкового валу, виконано аналіз причин зносу деталі, показано характер, вид і величини зносу. Виокремлені дефекти кулачкового валу паливного насосу високого тиску двигуна ЯМЗ-236. Представлені технологічні маршрути відновлення кулачкового валу. Обґрунтовано вибір раціонального способу відновлення деталі. Розроблено структурну послідовність виконання технологічних операцій відновлення кулачкового валу. Обрано установчі бази, технологічне обладнання, різальний, вимірювальний та контрольний інструмент. Виконано розрахунок режимів операцій технологічного процесу відновлення кулачкового валу двигуна ЯМЗ-236, а також норми часу по кожній операції. Представлено організацію робіт на зварювально-наплавлювальній дільниці. Визначено трудомісткість робіт, проведені розрахунки фондів часу, робочої сили. The work provides a detailed description of the YaMZ-236 engine, which, in addition to technical data, includes engine operating conditions, as well as processes occurring during operation. Special attention is paid to the design of the high-pressure fuel pump, which includes a camshaft. The regularities of the occurrence of camshaft defects are shown. The structural and technological features of the camshaft are also presented, the causes of wear of the part are analyzed, the nature, type and amount of wear are shown. Isolated defects of the cam shaft of the high-pressure fuel pump of the YaMZ-236 engine. The technological routes of camshaft restoration are presented. The choice of a rational way of restoring the part is substantiated. The structural sequence of performing technological operations of camshaft restoration has been developed. Installation bases, technological equipment, cutting, measuring and control tools are selected. The calculation of the operation modes of the technological process of cam shaft restoration of the YaMZ-236 engine, as well as the time norms for each operation, was performed. The organization of work at the welding and surfacing section is presented. The labor intensity of the work was determined, calculations of time funds and labor force were carried out.Item Організація технічного сервісу тракторів компанії «NewHolland» в умовах ФГ «Гончаренко» с. Трепівка Кропивницького району Кіровоградської області(ЦНТУ, 2024-05-30) Жилка, Мирослав Русланович; Zhylka, MyroslavРобота містить комплекс досліджень та розробок, спрямованих на надання фермерському господарству практичних рекомендацій щодо найбільш ефективних напрямків реорганізації його виробничої структури та провадження виробничої діяльності при виконанні сервісних робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту наявного машинно-тракторного парку. Досліджувалися та оцінювалися: особливості земельного фонду господарства, організація та обсяги виконання сільськогосподарських робіт, забезпечення МТП та іншою с/г технікою; недоліки у організації діючої системи експлуатації, ТО та ремонту МТП;обсяги робіт та раціональна структура проведення сервісних й ремонтних операцій; доцільність комплектування ділянки сервісу машин, що реорганізується, оригінальним стендом-підйомником для виконання вантажно-розвантажувальних операцій; техніко-експлуатаційні та сервісні особливості для колісних універсальних тракторів компанії New Holland; необхідні зміни структури ремонтної майстерні господарства та реорганізація одного із найбільш відповідальних підрозділів – ділянки сервісу с/г техніки. The work contains a complex of researches and developments aimed at providing the farm with practical recommendations regarding the most effective ways of reorganizing its production structure and carrying out production activities while performing service work on maintenance and current repair of the existing machine-tractor park. The following were studied and evaluated: the features of the farm's land fund, the organization and scope of agricultural work, the provision of MTP and other agricultural machinery; shortcomings in the organization of the current system of operation, maintenance and repair of MTP; scope of work and rational structure of service and repair operations; the expediency of equipping the machine service area, which is being reorganized, with an original lift stand for carrying out loading and unloading operations; technical, operational and service features for wheeled universal tractors of the New Holland company; necessary changes in the structure of the farm's repair workshop and reorganization of one of the most responsible divisions - the agricultural machinery service section.Item Проект організації технічного обслуговування і ремонту машинно-тракторного парку у ФГ «Гончаренко» с. Трепівка, Кропивницького району, Кіровоградської області(ЦНТУ, 2024-05-30) Тригорло, Сергій Олександрович; Tryhorlo, SerhiiВ роботі висвітлено ряд важливих питань, які пов’язані з експлуатацією машинно-тракторного парку в фермерському господарстві «Гончаренко», аналізом його стану в конкретному господарстві, організацією технічних обслуговувань і ремонтів. Розроблені технологічні карти на проведення мащення і обслуговування кормозбирального комбайна John Deere 7550і. Запропоновано модернізацію пристосування для обкатки насоса високого тиску мийної машини. Описана техніка безпеки під час ремонту і технічного обслуговування сільськогосподарської техніки в польових умовах. The work highlights a number of important issues related to the operation of the machine-tractor fleet at the Honcharenko farm, the analysis of its condition in a specific farm, and the organization of maintenance and repairs. Developed technological maps for lubrication and maintenance of the John Deere 7550i forage harvester. It is proposed to modernize the device for running in the high-pressure pump of the washing machine. Safety techniques during repair and maintenance of agricultural machinery in field conditions are described.Item Розробка технології ремонту турбокомпресорів двигунів сімейства СМД-60,62 з проектом дільниця по ремонту турбокомпресорів у ТОВ «Завод «Дзеркальник»» м. Кропивницький»(ЦНТУ, 2024-05-30) Загородній, Сергій Олександрович; Zahorodnii, SerhiiВ роботі представлена технічна характеристика турбокомпресора двигуна СМД-62 ТКР-11. Наведені умови роботи та основних процесів зношування турбокомпресора і його сполучень. Обґрунтовано вибір теми бакалаврської роботи. Розроблена технологія відновлення корпусу середнього. Особливістю наданої технології є відновлення основних дефектів аргоно-дугового зварюванням та наплавленням, цим методом пропонується відновлювати центральний осьовий отвір під підшипник ротора різьбового отвору й обломи та тріщини корпусу. The paper presents the technical characteristics of the turbocharger of the SMD-62 TKR-11 engine. The operating conditions and main wear processes of the turbocharger and its connections are given. The choice of the topic of the bachelor's thesis is justified. The medium hull recovery technology has been developed. The peculiarity of the provided technology is the restoration of the main defects by argon-arc welding and surfacing, this method is proposed to restore the central axial hole under the rotor bearing of the threaded hole and the breakdown and cracks of the housing.Item Розробка технології відновлення деталей шатунно-поршневої групи ДВЗ на прикладі відновлення поршневих пальців з проектом дільниці їх відновлення у ТОВ «Завод «Дзеркальник»» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Загребельний, Вадим Сергійович; Zahrebelnyi, VadymВ роботі розроблена технологія відновлення поршневих пальців автомобільних дизельних двигунів методом гарячого пластичного деформування. Наведені загальні відомості про підприємство, про збиральну одиницю, деталь, що відновлюється. Описані умови роботи деталі та вузла в цілому, види та механізми зношування, наявні дефекти поршневих пальців, характеристика деталі. Зроблено аналіз існуючих методів відновлення поршневих пальців, наведено опис обраного методу відновлення, розроблений маршрут відновлення. Розроблена технологія відновлення поршневих пальців дизельних двигунів методом гарячого пластичного деформування. In the work, the technology of restoration of piston fingers of automotive diesel engines by the method of hot plastic deformation is developed. General information about the enterprise, the assembly unit, the part being restored is given. The working conditions of the part and the unit as a whole, types and mechanisms of wear, existing defects of the piston fingers, characteristics of the part are described. An analysis of existing piston pin restoration methods was made, a description of the selected restoration method was given, and a restoration route was developed. The technology for restoring the piston fingers of diesel engines by the method of hot plastic deformation has been developed.Item Розробка технології відновлення блоку циліндрів двигуна Д-240 на базі ТОВ "Каліта-Нова" м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Мусієнко, Сергій Володимирович; Musiienko, SerhiiДетально розглянуто умови роботи та технічну характеристику двигуна Д-240. Визначені конструктивно-технологічні особливості блоків циліндрів двигуна Д-240. Проаналізовані причини зношування блоку циліндрів. Представлено технологічний процес дефектації блоку циліндрів. Складено технологічний маршрут відновлення деталі. Розглянуті існуючи способи відновлення блоку циліндрів. Обґрунтовано вибір раціонального способу відновлення деталі. Розроблено технологічний процес відновлення дефектів блоку циліндрів. Розраховані режими обробки та норми часу на виконання технологічних операцій для розробленого технологічного процесу. The operating conditions and technical characteristics of the D-240 engine are considered in detail. Design and technological features of D-240 engine cylinder blocks are determined. The causes of cylinder block wear are analyzed. The technological process of cylinder block defecting is presented. A technological route for the restoration of the part has been drawn up. Existing methods of restoring the cylinder block are considered. The choice of a rational way of restoring the part is substantiated. A technological process for repairing cylinder block defects has been developed. Calculated processing modes and time norms for technological operations for the developed technological process.Item Розробка технології та проект дільниці із відновлення й зміцнення деталей шестеренних насосів у ТОВ «Завод «Дзеркальник»» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Кривенко, Кирил Ігорович; Kryvenko, KyrylРозроблено технологічний процес відновлення корпусу пластичним деформуванням в гарячому стані. При цьому був розроблений технологічний процес дефекації корпуса шестеренного насоса. Наведена характеристика дефектів, складання технологічних маршрутів відновлення деталей. Обґрунтовано оптимальний метод відновлення корпусу. Наведена характеристика обраного методу відновлення деталі гарячим пластичним деформуванням. Спроектовано технологічний процесу відновлення корпусу шестеренного насоса гарячим пластичним деформуванням. Розроблена структурна послідовність технологічного процесу відновлення корпусу шестеренного насоса гарячим пластичним деформуванням. A technological process of body restoration by hot plastic deformation has been developed. At the same time, a technological process of defecation of the gear pump housing was developed. The characteristics of defects, the compilation of technological routes for the restoration of parts are given. The optimal method of hull restoration is justified. The characteristics of the chosen method of restoring the part by hot plastic deformation are given. The technological process of restoring the gear pump housing by hot plastic deformation is designed. The structural sequence of the technological process of restoring the gear pump housing by hot plastic deformation has been developed.Item Підвищення ефективності експлуатації спеціалізованого рухомого складу визначенням оптимальної масової місткості кузова у ТОВ «Екостайл» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Шульгін, Юрій Ігорович; Shulhin, YuriiДано класифікацію спеціалізованих транспортних засобів для збирання і вивезення твердих побутових відходів. Проаналізовано вплив різних факторів на оптимальне значення масової місткості кузова сміттєвозів. Наведено актуальність та обґрунтовано тему бакалаврської роботи і її практичну новизну. Наведено аналіз показників ефективності сміттєвоза в залежності від різних умов функціонування. Дано математичне очікування маси твердих побутових відходів в залежності від теоретичної функції розподілу їх дальності транспортування. Визначено щільності розподілу оптимальної масової місткості кузова сміттєвоза. Дано аналіз витрат на експлуатацію у сфері застосування сміттєвозів. Визначено величини річних питомих витрат сміттєвозів у сучасних умовах функціонування. The classification of specialized vehicles for the collection and removal of solid household waste is given. The influence of various factors on the optimal value of the mass capacity of the garbage truck body is analyzed. The relevance and justification of the topic of the bachelor's thesis and its practical novelty are given. The analysis of the efficiency indicators of the garbage truck depending on various operating conditions is given. The mathematical expectation of the mass of solid household waste depending on the theoretical distribution function of their transportation distance is given. The distribution densities of the optimal mass capacity of the garbage truck body are determined. The analysis of operating costs in the field of garbage truck application is given. The values of the annual specific costs of garbage trucks in modern operating conditions are determined.Item Розробка технології відновлення та зміцнення колінчастих валів двигунів внутрішнього згорання на базі ТОВ "Калита-Нова" м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Таргонський, Олександр Андрійович; Tarhonskyi, OleksandrПредставлені загальні відомості про конструкції колінчастих валів ДВЗ. Проаналізовані існуючи технології виготовлення колінчастих валів. Розглянуті дефекти колінчастого валу, а також методи їх відновлення. Особливу увагу приділено питанню механічної обробки наплавлених поверхонь колінчастих валів. Визначені технічні умови на прийом колінчастих валів у ремонт. Розроблена структурна послідовності виконання технологічних операцій відновлення коленчатого валу. Складено технологічний маршрут відновлення колінчастих валів. Розраховано припуск на механічну обробку. Визначені режими обробки та норми часу на виконання технологічних операцій для розробленого технологічного процесу. General information on the construction of diesel engine crankshafts is presented. Existing manufacturing technologies of crankshafts are analyzed. Defects of the crankshaft are considered, as well as methods of their restoration. Special attention is paid to the issue of mechanical processing of welded surfaces of crankshafts. The technical conditions for accepting crankshafts for repair are defined. The structural sequence of technological operations of crankshaft restoration has been developed. A technological route for the restoration of crankshafts has been drawn up. Allowance for machining is calculated. Processing modes and time norms for technological operations for the developed technological process are determined.Item Організація технічного обслуговування вантажних автомобілів із проектом зони їх технічного обслуговування у ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Терещенко, Володимир Васильович; Tereshchenko, VolodymyrВстановлені нормативи проведення видів ТО та ремонтів автомобілів; розрахована потреба в ТО та ремонтах автомобілів; визначено розподілення трудомісткості ТО і ПР за видами робіт; розроблено план - графік проведення ТО та КР автомобілів. Наведені загальні положення системи технічного обслуговування та загальні умови виконання мастильних операцій при технічному обслуговуванні автомобілів. Складані технологічні карти на операції мащення та заміни мастильних матеріалів автомобіля КрАЗ – 256Б1. Виконано модернізацію конвеєра для переміщення автомобілів в зоні проведення першого та другого технічних обслуговувань. Виконані необхідні конструкторські розрахунки елементів конвеєра. Established standards for the types of maintenance and repairs of cars; calculated need for vehicle maintenance and repairs; the distribution of the labor intensity of maintenance and repair by types of work is determined; A plan and schedule for vehicle maintenance and inspection has been developed. The general provisions of the maintenance system and the general conditions for performing lubrication operations during car maintenance are given. Folded technological cards for operations of lubrication and replacement of lubricants of the KrAZ car - 256B1. The conveyor for moving cars in the area of the first and second technical services was modernized. The necessary design calculations of conveyor elements have been performed.Item Підвищення ефективності технічного обслуговування і ремонту головок блоків циліндрів ДВЗ легкових автомобілів в умовах ТОВ «Калита-Нова» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Руденко, Володимир Олександрович; Rudenko, VolodymyrУ представленій роботі були проаналізовані особливості набуття дефектів та виходу з ладу головок блоків циліндрів (ГБЦ) в експлуатаційних умовах та розроблено заходи із забезпечення розробки та застосування у виробничих умовах ТОВ «Калита-Нова» (м. Кропивницький) максимально ефективної технології відновлення найбільш відповідальних з них, яка передбачає використання сучасних відновлювальних технологій й новітнього виробничого обладнання провідних європейських компаній. The presented work analyzed the features of the occurrence of defects and failure of cylinder heads (CBs) in operating conditions and developed measures to ensure the development and application in the production conditions of Kalita-Nova LLC (Kropyvnytskyi) of the most effective technology for restoring the most responsible of them, which involves the use of modern restoration technologies and the latest production equipment of leading European companies.Item Розробка технології ремонту коробок передач автомобілів з відновленням ведучого вала в КАТП «Агробудавтосервіс» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Малюк, Назар Ярославович; Maliuk, NazarРозглянуто загальну будову, принцип роботи, технічні характеристики коробки передач та існуючий технологічний процес розбирання коробки передач автомобіля МАЗ-5337. Проаналізовано існуючий технологічний процес складання, випробування коробок передач та існуючий технологічний процес відновлення первинного вала. Надана коротка характеристика будови, умов роботи і основних процесів зношування коробки зміни передач. Розроблено технологічний процес розбирання вузла та технологічний процес дефектування ведучого вала коробки передач. Дана характеристика дефектів, та складено технологічні маршрути відновлення ведучого вала. Обґрунтовано і вибрано оптимальний спосіб відновлення. Розроблена структурна послідовність технологічного процесу відновлення. Здійснено вибір технологічного обладнання, оснащення, ріжучого і вимірювального інструментів та ремонтних матеріалів. Розраховано режими виконання операцій технологічних процесів та норми часу на виконання операцій технологічного процесу відновлення вала. The general structure, principle of operation, technical characteristics of the gearbox and the existing technological process of disassembling the gearbox of the MAZ-5337 car are considered. The existing technological process of assembly, testing of gearboxes and the existing technological process of restoring the primary shaft are analyzed. A brief description of the structure, operating conditions and main wear processes of the gearbox is provided. The technological process of disassembling the unit and the technological process of defecting the drive shaft of the gearbox have been developed. The characteristics of the defects are given, and the technological routes for the restoration of the drive shaft are drawn up. The optimal method of restoration is substantiated and selected. The structural sequence of the technological process of restoration has been developed. The selection of technological equipment, equipment, cutting and measuring tools and repair materials was made. The modes of execution of technological process operations and the time norms for the execution of operations of the technological process of shaft restoration have been calculated.Item Розробка технології та дільниці по обслуговуванню та ремонту системи живлення дизельних автомобільних двигунів у ТОВ «Згода» с. Добровеличківка, Новоукраїнського району, Кіровоградської області(ЦНТУ, 2024-05-30) Бурдейний, Дмитро Миколайович; Burdeinyi, DmytroВ роботі виконано організацію проведення технічних обслуговувань та ремонту вантажних автомобілів у ТОВ «Злагода» с. Добровеличківка Новоукраїнського району Кіровоградської області та розроблено проект дільниці по ремонту паливної дизельної апаратури». Наведена характеристика та структура ТОВ «Злагода», надана характеристика рухомого складу підприємства. Розрахована виробнича програма підприємства за марками вантажних автомобілів та розподілена трудомісткість ТО і ПР по видах робіт. Розроблені карти на технічне обслуговування та ремонт паливної дизельної апаратури автомобіля КамАЗ. Виконано проект дільниці по ремонту паливної дизельної апаратури, розрахована площа дільниці і підібране обладнання та інструмент для операцій технологічного процесу технічного обслуговування дизельної паливної апаратури автомобілів. In the work, the organization of technical maintenance and repair of trucks was carried out at Zlagoda LLC in the village of Dobrovelychkivka of the Novoukrainian district of the Kirovohrad region, and the project of the station for the repair of fuel diesel equipment has been developed." The characteristics and structure of LLC "Zlagoda" are given, the characteristics of the rolling stock of the enterprise are given. Calculated production program of the enterprise by brands of trucks and distributed labor intensity of maintenance and repair work by types of work. Maps for maintenance and repair of fuel diesel equipment of the KamAZ vehicle have been developed. The design of the station for the repair of fuel diesel equipment was completed, the area of the station was calculated and the selected equipment and tools for the operations of the technological process of the maintenance of diesel fuel equipment of cars were completed.Item Розробка технології ремонту та проектування дільниці по ремонту ходової частини вантажних автомобілів у ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Костенко, Роман Володимирович; Kostenko, RomanВ роботі виконано організацію ТО і ПР вантажних автомобілів у ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький. Виконано аналіз виробничої діяльності підприємства, та розглянуто історію його розвитку, обгрунтовано тему дипломного проекту. Розраховано фонди часу, трудомісткості робіт по ТО і ПР, виконано розподілення трудомісткості по видам робіт, виконано розрахунок числа робітників підприємства. Проаналізовано умови роботи ходової частини автомобіля КамАЗ, зазначено основні несправності, що виникають під час її експлуатації. The work carried out the organization of maintenance and repair of trucks at SE "Kirovohrad Olavtodor" OJSC DAC "Automobile Roads of Ukraine", branch "Kirovogradsk DED" in Kropyvnytskyi. The analysis of the production activity of the enterprise was performed, the history of its development was considered, and the topic of the diploma project was substantiated. The time funds, the labor intensity of maintenance and repair work were calculated, the labor intensity was distributed by type of work, and the number of employees of the enterprise was calculated. The operating conditions of the running gear of the KamAZ vehicle were analyzed, and the main malfunctions occurring during its operation were indicated.Item Розробка технології та дільниці обслуговування та ремонту гальмівних систем автомобілів у ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Мамай, Денис Володимирович; Mamai, DenysВ роботі виконано організацію ТО і ПР автомобілів на базі ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький» з проектом дільниці по ремонту та обслуговуванню гальмівних систем. Наведена характеристика та структура підприємства, надана характеристика рухомого складу. Виконано проект дільниці по ремонту та обслуговуванню гальмівних систем. Проведено проектування пристосування для розточування гальмівних дисків і барабанів. Розроблені карти на технічне обслуговування та ремонт гальмівної системи автомобіля ГАЗель. In the work, the organization of maintenance and PR of cars was carried out on the basis of SE "Kirovogradsky oblavtodor", OJSC JSC "Automobilni dorogi Ukrainy", branch "Kirovogradsk DED" in Kropyvnytskyi" with the project of the station for repair and maintenance of brake systems. The characteristics and structure of the enterprise are given, and the characteristics of the rolling stock are given. The project of the station for repair and maintenance of brake systems has been completed. The device for boring brake discs and drums has been designed. Developed maps for maintenance and repair of the braking system of the GAZelle car.Item Підвищення функціонування дизелів сміттєвозів покращенням роботи систем їх паливоподачі у ТОВ "Екостайл" м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Подлєсний, Владислав Вадимович; Podliesnyi, VladyslavПроведено аналіз парку спеціалізованих транспортних засобів підприємства ТОВ "Екостайл" та процесу паливоподачі дизелів сміттєвозів. Дано аналіз оціночних показників ефективності роботи дизелів сміттєвозів. Наведено актуальність та обґрунтовано тему бакалаврської роботи і її практичну новизну. Дано аналіз існуючих підходів до математичного моделювання процесу паливоподачі дизелів. Визначено безвідмовну роботу елементів паливної апаратури високого тиску сміттєвозів при діагностуванні. Розроблено алгоритм компонування математичної моделі процесу паливоподачі при діагностуванні технічного стану елементів паливної апаратури високого тиску сміттєвозів. Отримано аналіз результатів моделювання несправностей пружних елементів паливної апаратури високого тиску дизелів сміттєвозів. Наведено ефективність запропонованих заходів. Розроблено рекомендації щодо контролю якості пружних елементів паливної апаратури високого тиску дизелів сміттєвозів. The analysis of the fleet of specialized vehicles of the company "Ekostyle" LLC and the fueling process of garbage truck diesels was carried out. An analysis of the estimated indicators of the efficiency of diesel engines of garbage trucks is given. The topic of the bachelor thesis and its practical novelty are given and substantiated. An analysis of existing approaches to mathematical modeling of the diesel fueling process is given. Fault-free operation of elements of high-pressure fuel equipment of garbage trucks during diagnosis was determined. An algorithm for composing a mathematical model of the fuel supply process for diagnosing the technical condition of elements of the high-pressure fuel equipment of garbage trucks has been developed. An analysis of the results of modeling malfunctions of elastic elements of the high-pressure fuel equipment of diesel garbage trucks was obtained. The effectiveness of the proposed measures is shown. Recommendations for quality control of elastic elements of high-pressure fuel equipment of diesel garbage trucks have been developed.Item Розробка технологічного процесу відновлення веденого валу проміжної опори карданної передачі автомобілів КрАЗ-65055-02 у ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Шимко, Максим Володимирович; Shymko, MaksymНаведено стислу характеристика проміжної опори, умови її роботи та причини виходу з ладу. Дана характеристика конструктивно-технологічних особливостей веденого валу, причини зношування його поверхонь та наведені дефекти, що можуть виникати при роботі вузла. Розроблено технологічний процес усунення дефектів, прийнято технологічне обладнання, різальний інструмент та ремонтні матеріали. Визначено режими та час виконання операцій технологічного процесу. Розроблено технологічний процес складання проміжної опори карданної передачі. A brief description of the intermediate support, its operating conditions and causes of failure are given. The structural and technological features of the driven shaft are described, the causes of wear of its surfaces are given, and defects that may occur during the operation of the unit are given. A technological process for eliminating defects is developed, technological equipment, cutting tools and repair materials are adopted. The modes and time of execution of technological process operations are determined. A technological process for assembling the intermediate support of the cardan transmission is developed.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »